czwartek, 16 stycznia 2014

Z kobaltową torebką...



Torebka - Dorothy Perkins, Kapelusz - własnoręcznie uszyty, Kwiat - Promod
Z kobaltową torebką byłam w Toruniu...
I nie tylko z nią...;)))


Tym razem była ze mną ma najmłodsza siostra z mężem...
A mym szwagrem:D
To ten super szwagier od tej tutaj torebki:D


Takich właśnie miłych gości miałam przez ostatnie kilka dni:))
Przylecieli zza morza...
Jak wielu Polaków, wyemigrowali parę lat temu
 w poszukiwaniu normalnego życia.
I znależli takowe w Braintree:))
Może za jakiś czas fotki będą właśnie stamtąd;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Torebka - Dorothy Perkins (prezent:D)
Kapelusz - DIY
Szal - F&F
Płaszczyk - Mohito
Legginsy - Reserved
Buty - CCC
Rękawiczki - bazar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

45 komentarzy:

  1. Torebka cudna, a kolor wprost uwodzi. W ogóle świetne takie rodzinne i radosne zdjęcia :). W ogóle to bardzo do twarzy Ci w tej czapeczce-kapelusiku. Po raz kolejny dzięki Tobie przekonuję się w jakim pięknym mieście Toruniu mieszkam :)))). Wyglądacie jak w bajce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz! człowiek nie docenia co ma!:D
      juz prawie całą rodzinę do Torunia na wycieczki zabrałam! jeszcze nie raz będą z niego fotki:)))
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)))

      Usuń
  2. Torebka bardzo ładna, ale moją uwagę najbardziej przyciągnął kapelusz z fajnym kwiatkiem:) Szkoda, że ja w jakichkolwiek nakryciach głowy za wyjątkiem opasek niezbyt wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kapelusz uszyłam sobie kupę lat temu do płaszcza:)))
      ja też kiepsko w nakryciach głowy wyglądam, więc wybieram coś dziwnego;)

      Usuń
  3. Nie dość, że szwagier ma gust w kwestii torebek, to jeszcze hipnotyzujące spojrzenie! Ale może nie mów siostrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, to już wiem czym ja uwiódł;)))

      Usuń
  4. Goście znakomici:)))torebka cudo:)))fajnie razem wyglądacie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Rzadko widywani, bo daleko od siebie mieszkamy...

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcie - Wow!!! Ślicznie wyglądasz:)
    Wszyscy świetnie wyglądacie, fajne zdjęcia a twój uśmiech na wszystkich dodaje im blasku:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Agnieszko:)))

      Usuń
  6. ładna torebeczka :) uwielbiam kobalt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna para z nich,a Ty jak mały krasnoludek przy nich :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś zauważył, hihihi...tak. jestem krasnoludkiem:D

      Usuń
  8. Uwielbiam Cię w tym kapeluszu! Torebeczka - super!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że jesteście ze sobą blisko. Trochę Ci zazdroszczę, nie mam siostry, Zawsze bardzo chciałam... Radośnie wyglądasz Taro. Twój uśmiech zaraża pozytywnie. Ciesz się z Ich obecności. A torebka przepiękna. Pozdrawiam Ciebie i Twoja uroczą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozazdrościsz mi jeszcze bardziej - mam dwie siostry!!!:D Tylko rzadko je widzę...dzięki stwórcy za skype;))
      Dziękuję Basiu za pozdrowienia:*

      Usuń
  10. No fajny ten szwagier od tej torebki! ;) A siostrzyczka bardzo ładna i fajnie bo widać że macie dobry kontakt:)
    Jestem pod dużym wrażeniem kapelojdka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują do siebie:D
      A kapelojdek własnoręcznie uszyty!:D

      Usuń
    2. No wiem i tym bardziej podziwiam:):)

      Usuń
  11. Dziś , oczywiscie cieszę sie z Tobą z odwiedzin ;) tez lubie :), ale kapelutek skradł moje serce . Swietnie Ci w nakryciach głowy i niezła to alternatywa dla yeti-włochacza :)
    Torebka bedzie ozdobą w wiosenno - letnich kombinacjach
    ....
    C
    Hmmm pomyślałam tez ze fajnie bedzie sie komponować tez z ... Turkusowym futrerkiem !!!
    Widzisz jak mnie inspirujesz ??!! Już grzebie w Twojej szafie i mam wizje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydko mi w normalnych nakryciach głowy, więc postawiłam na dziwaczność;)))

      Hehehe, torebka już mi pasuje do wszystkiego;)) I cieszę się, że Cię inspiruję...choć nie wiem czy to dobrze dla Ciebie:D
      Mój mąż nie cierpi moich kapelutków;)

      Usuń
  12. Wspaniale wyglądasz! Torebkę mogłabym Ci ukraść, a kwiat pięknie Ci wyszedł. Focie są świetne i bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebki nie oddam...mam jeszcze czerrrrwoną:D
      Dziękuję Asiu:)))

      Usuń
  13. świetne zdjęcia, wida że jest tam ciekawie :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się spodobasz, to chętnie poobserwuję:))

      Usuń
  14. Przecudny masz ten kapelutek z kwiatkiem <3 Bardzo się cieszę, że udało Wam się pięknie i radośnie spędzić razem czas! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko się widzimy...było więc intensywnie:)))

      Usuń
  15. Piękne, rodzinne zdjęcie i prześliczny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W kapeluszu bardzo Cie do twarzy :) A torebka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam radośnie radosną:) Nic się nie zmieniłaś i tak trzymaj :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też witam Cię radośnie! Dawno Cię nie było:D

      Usuń
  18. Ale fajnie wyglądasz. Tak od strony ciuchowej teraz piszę (klikam znaczy). Trochę mi się kojarzysz z...muszkieterem:):) Co prawda kapelusz ma mniejszy "pióropusz" i w ogóle chyba oni większe ronda mieli, ale i tak. Aaa, wiem! To przez te zawadiackie buty! No, a zamiast muszkieterowej szabelki, torebka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D idealne skojarzenie! nosiłabym kapelusze z większymi rondami, gdybym miała większą głowę...a ja mam łepek jak szpilka;))

      Usuń
  19. Torebeczka fajna , zwłaszcza jej kolor :-)
    a ja się zastanawiałam, gdzie ty się zaszyłaś przez kilka dni? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiej mi właśnie brakowało:))
      jak to mówią, rodzina jest najważniejsza, więc komp poszedł w odstawkę;)

      Usuń
  20. Fajnie ożywiłaś szarości.
    A włosy mamy rzeczywiście podobne:) A próbowałaś farbować henną? Z tego co czytałam to chyba o wiele zdrowsze dla włosa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś farbowałam henną, ale pamiętam, że wypadały mi po niej włosy...no i nie wiem, czy taką rudość uzyskam jak po farbie;)

      Usuń
  21. Mój ulubiony kapelusz...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wszyscy wyglądacie- zgrana rodzinka!
    a czy to nowy kapelusz DIY ? bo właśnie mnie olśniło, że tamten ( z fotki profilowej ) jest czarny i ma turkusowego kwiatka, a ten ( kapelusz) bardziej mi na szary wygląda, no i kwiatek inny :)
    Torebka ma super kolor i kształt, bardzo bardzo fajny ten prezent :)
    a Toruń piękny o każdej porze roku :D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzia ten kapelusz stworzyłam chyba w tamtym roku...uszyłam ponad 20 lat temu do płaszcza, a kwiatek doszedł teraz:D
      a torebkę dostałam jeszcze czerwoną:D
      a Toruń lubię coraz bardziej:))))
      Buziak wielki:*

      Usuń