12/02/2013

12/02/2013

Czarna kobra...:D


Sweter - Sabra, Sh, Spodnie - Mohito, Buty - Prima Moda, Koszulka - bazar

Spodnie z imitacją wężowej skórki sprawiły, iż poczułam się kobrą...
Nawet jestem już po posiłku - kotek był smaczny...;))
Wiadomo też z kogo mam kożuszek na kołnierzu:D

Kolczyki - Vintage, z dna szuflady, Sweter - Sabra, Sh, Koszulka - bazar

Czarna kobra jest fanką czarnego humoru:D


Lubi się wygrzewać w promieniach słońca... łagodnieje wtedy;)


W takim stroju buszowała po galerii w poszukiwaniu mikołajkowego prezentu dla koleżanki syna. Pamiętacie klasowe losowania?:D
Ta torebka wpadła mi od razu w oko, na dodatek została przeceniona z 64 zł na 30!!!
Czyli akurat max, jaki ustalono w klasie za prezent:D
Myślicie, że spodoba się 14-stolatce?
Zwykle kupuję akcesoria sportowe, gry typu Ghost Recon lub broń... dla syna mego;))

Torebka - SIX
Torebeczka ma w środku łańcuszek,  można ja nosić także na ramieniu.

Po galerii  biegałam w kozakach na płaskim obcasie - t-bary założyłam po domu;)

Buty - Prima Moda, Spodnie - Mohito


Jakiś czas temu zostałam wyróżniona przez Grumpy .
Baaardzo dziękuję:)))


“Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera 
w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
 Jest przyznawana blogom o niewielkiej liczbie obserwatorów, więc pomaga w ich promocji. 
Odebraniem nagrody jest odpowiedzenie (we wpisie na swoim blogu) na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
 Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1. Jakie były początki Twojego bloga? 
Wcześniej wrzucałam swoje ciuchowe kombinacje na Stylio, to tam po raz pierwszy dowiedziałam się o istnieniu blogów szafiarskich:)

2. Czy w prowadzeniu bloga przyświeca ci jakiś cel? 
Żaden ambitny, w stylu inspirowanie kogoś, osiągnięcie jak najwyższej liczby obserwatorów, zarobkowanie... pozostawienie mej "twórczości" dla potomnych;)
Po prostu bawię się nim i cieszę się, że dzięki niemu poznałam tyle fajnych dziewczyn:))

3. Czy rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz blog?
 Rodzina tak, a znajomi nieliczni.
Żadna moja koleżanka nie jest taką wariatką ciuchową jak ja;)
 
4. Czy jest ktoś, kto cię wyjątkowo wspiera w tej działalności?
 Przyznam się nieskromnie, że takiego wsparcia mi nie potrzeba, albowiem nie odczuwam żadnej frustracji z powodu mej działalności:D
Nawet zdjęcia robię sobie sama;)
 
5. Czy spotkałaś się z jakąkolwiek krytyką twojego bloga i jak ona na ciebie wpłynęła? 
A jakże i to nie raz!
Nawet ostatnio dosyć zmasowaną, tutaj można o tym poczytać;)
Wcale na mnie nie wpłynęła. Bo niby dlaczego?
Uważam, że jeżeli komuś się nie podobam ja, moje ubieranie i mój blog, to wcale nie musi tutaj zaglądać.
To, że ktoś strasznie przeżywa jak, to ja się niemodnie ubieram i zachowuję "nienormalnie" szczęśliwie, to jego problem, a nie mój;))

6. Podaj link do twojego ulubionego posta. 
 "8 marca...dzień histeryczek..." - pasuje do punktu 5;)

7. Dlaczego ten post jest twoim ulubionym?
Może nie jest moim ulubionym, ale jednym z tych najbardziej zapamiętanych ze względu na wpisy Anonima:D

 "Baba czy facet jakiś obojniak.Widzę że tu jest jakiś duży problem.
Czy szykuje się następna przeróbka-poseł/posłanka ruchu Palikota.
Powodzenia!!!!!!!!!!!!!
REMI."

" Z reguły nie interesuje mnie co się prezentuje na tego typu blogach.
Można zadać pytanie-dlaczego wpisałem komentarz?(całkiem spokojnie bez żadnych emocji)
Naraziłem na wyrzuty(ciekawe z jakiego powodu)Wydawało mi się że zauważyłem coś niepokojącego.
Pracuję z różnymi ludżmi, niektórym udaje się pomóc.
Trudno,chciałem dobrze.
REMI."

Zaoferował mi pomoc psychiatryczną, bo założyłam krawat do spódnicy!
 Dacie wiarę?!:D

8. Jakie blogi z reguły cenisz?
Te na luzie:D
Te, z których płynie pozytywna energia , te gdzie ktoś bawi się modą, nie pędzi ślepo za trendami.
I wcale nie musi mi się podobać styl tej osoby - doceniam "inność":D
Blogi w stylu retro, bo dziewczyny wkładają  w siebie naprawdę mnóstwo pracy.

9. Czy masz wyjątkowy, najulubieńszy blog?
Nie mam:D

10. Czy myślisz o tym, żeby poszerzyć jakoś swoją blogerską działalność? 
Na razie nie;)

11. Czego życzyłabyś innym blogerkom?
Żeby robiły swoje, pozostawały sobą i nie przejmowały się opiniami innych :D


 Niestety większość blogów, które chciałabym nominować już wyróżniono, a te które są wolne, wiem że nie cierpią takich łańcuszków, 
więc odpuszczam i kończę zabawę:))

68 komentarzy:

  1. W spodniach wyglądasz super zgrabnie, świetny zestaw Tara i jak zwykle z wielkich poczuciem humoru, miło poczytać...
    Torebka spodoba się...
    Zaciekawił mnie p.7, znam tego posta ale nie czytałam tych "ciekawych" komentarzy ha!ha! ludzie nie mają w głowie całkowicie dobrze poukładane i dlatego piszą takie bzdury... pozdrawiam Cię cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie najnowszy nabytek:D
      najśmieszniejsze, że Ci ludzie myślą, że maja poukładane...i zawsze mnie zadziwia, że się tak przejmują życiem innych ludzi;)
      Pozdrowionka Basiu:)))

      Usuń
    2. No właśnie, tak ich inni interesują, może pooglądać siebie i...zająć się swoim życiem...ale nie, oni muszą dokuczać innym...kiedyś jedna taka na swoim blgu napisała, że ja muszę wcale nie interesowć się rodziną tylko jestem zapatrzona w siebie, śmieszne, nie? Co ona o mnie wie? Ale inne mądrzejsze odpisały w komentarzach, że mam jeszcze innego bloga, rodzinnego-domowego a że mało pisze o rodzinie to już moja sprawa, komentarze były pozytywne, na nieszczęści tej pani /na jej bloga i wpis wpadłam całkiem przypadkiem/. To był temat zastęczy, jak nie ma o czym pisać i nie ma co pokazać, to pisze się o innych....buziaki...

      Usuń
    3. niektórzy ludzie zawsze zazdroszczą innym wszystkiego, nawet hobby i dobrego samopoczucia...a te nasze ciuchowe blogi, to chyba od początku były napiętnowane...jak już lubimy się ubierać, to oznacza, że nic innego nie robimy, tylko się stroimy;)))
      a nawet jeśli, to co? krzywdę komuś tym zrobimy?:D
      a jak tej pani szkoda, to niech też leci na zakupy i strzeli se foty w nowych ciuchach:D
      Buziaki Basiu:*
      My robimy swoje:))))

      Usuń
  2. Zgadzam się z Bastamb,zgrabniutko i pięknie!!
    A poczucie humory Twoje Tara ubóstwiam:))))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo, wolę się śmiać niż płakać:D
      dziękuję!
      Buziaki:*

      Usuń
  3. :) Jakà poważna , Dzisiaj I monochromatyczna:))
    Ha mam podobne spodnie :)) tylko nie mam czasu obfocić ;)
    A wpis pod krawatem ??!! Matko , jak dla mnie wygladałaś super- sexi , ciekawe co koleś poradzilam takiej Marlenie Dietrich ??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak zauważyłam .. To kobra co pożarła kota :/ niedobra ://

      Usuń
    2. a z futerka kołnierz zrobiła:D

      Usuń
    3. ten koleś (bądż koleżanka) rozwalił mnie wtedy na maxa:D umarłam ze śmiechu i długo nie mogłam powstać:D
      czekam na Twoje foty:)))

      Usuń
  4. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    świetne spodnie! mega!
    uważam, że ta torebka jest super prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. na czarno, jak pieknie, zgrabnie i fajnie sie czytalo, torebka sie napewno spodoba, u mnie jeszcze takiego chetnego mi pomoc nie bylo, ciagle czekam, moze jestem za blada???caluski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ja też jestem blada, a jednak mi chciał pomóc, a ja biedaka odtrąciłam;))

      Usuń
  6. Wow.:):))P Dla mnie niesamowicie pięknie wyglądasz. Seksowna i przepiękna jest Ta Kobra. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no Taro niezwykle ponętna z Ciebie Czarna Kobra. Zgrabnaś i piękna niemiłosiernie. No i ta burza rudości.... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczere że portki fajne i ładnie podkreślają figurkę!! Ależ fajnie mi się te odpowiedzi czytało:) Duża dawka energii i pozytywnego nastawienia! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już niżej Asi napisałam, szkoda życia na niepotrzebne smutki i przejmowanie się ludżmi...na dodatek takimi, których nie znam;)
      Zapraszam! Wpadaj kiedy masz ochotę, też Cię odwiedzę:)))

      Usuń
  9. Boszzzzz klobieto jak Ty zabójczo w tym wyglądasz!!!!!! SEXI!!!!!!! :)))))
    Pewnie, że się spodoba ta torebka, ładna jest :) Pewnie będzie żałowała, że nie wejdą do niej książki i nie będzie mogła nosić do szkoły :)

    Super się czytało o Tobie, strasznie mi się podoba Twoje luzackie podejście :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż siem zawstydziłam:))))) ale miło mi bardzo:))))

      Joasiu, no bo co mam się smucić niepotrzebnie...życie jest na to za krótkie:)
      Buziole:*

      Usuń
  10. Wow Taro wyglądasz REWELACYJNIE - bardzo zgrabnie i kobieco:) Świetny zestaw wykombinowałaś...sweterek śliczny .Noś te leginsy częściej (sama myślałam o zakupie podobnych) gdyż prezentują się na Tobie fantastycznie. Pozdrawiam Cię Edytko bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty byś w tych portkach fantastycznie wyglądała! masz dłuuugie nogi:)))
      Buziaki:*

      Usuń
  11. Spodnie z imitacją wężowej skórki są rewelacyjne, absolutnie moje klimaty, z chęcią sama bym w takie wskoczyła :) Z torebki na pewno się ucieszy, zwłaszcza, że teraz karnawał, sylwester,więc na pewno jej się przyda :) A tak poza tym to śietna babka z Ciebie, spodobały mi się odpowiedzi na pytania, bardzo mądrze i z dystansem...dodam coś od siebie: bo modą należy się bawić i czerpać z niej po swojemu, a jak komuś się nie podoba,, to narka :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że podoba Ci się u mnie, ja i cała reszta:D masz całkowitą rację - moda jest do zabawy! nie należy zmieniać się dla nikogo i robić nic na siłę!
      spodnie mi się udały:)))
      Pozdrawiam i zaraz zajrzę:))

      Usuń
  12. zabieram się za czytanie odpowiedzi na pytania,bo fotki już obejrzałam i muszę to napisać: jaka laska z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam podobne spodnie i zakładam je non stop. Jakoś mam takie wyobrażenie, że do wszystkiego pasują :DD. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam wrażenie, że te moje do wszystkiego pasują:D
      :*

      Usuń
  14. Wow, ale Ty jesteś zgrabna! No spodnie są zajebiaszcze, nosiłabym! :D
    Wyglądasz super w tych ciuchach i dobrze Ci w czarnym kolorze- fajny kontrast z rudymi włosami, które są cudowne, wyglądają mega zdrowo! ( idę kurna po piwo, bo też chcę mieć taki kudeł! :D )
    Nie mam pojęcia w czym dzieci teraz gustują, ale torebka jest super i mam nadzieję, że się koleżance spodoba :))
    Fajnie było poczytać o Tobie, choć nic mnie nie zdziwiło hehe, bo znamy się już kopę lat :D (od 2006??? :))) ), a hejtera tamtego pamiętam. żal... i tyle.
    Buźka Tara, miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzia...to już tyle lat?! a gdyby nie przeprowadzka, to nigdy byśmy się w realu nie spotkały! to jest ich plus:D
      odkąd jestem ruda, to polubiłam czerń, wcześniej mnie postarzała;) hehehe, idż po to piwo:D ja ledwo użyłam innej odżywki i już widzę, że nie są takie błyszczące! wracam do piwnych!

      gdybyś te dzieci teraz widziała, to byś nie uwierzyła..ta koleżanka taka laska, wysoka i zgrabna, że modelką mogłaby być!;)))
      Buziaki:***

      hihihi, a jak wtedy tego hejtera przeczytałam, to dobrze, że nic akurat nie jadłam, bo ze śmiechu bym się jeszcze zadławiła:D:D:D

      Usuń
  15. Wyglądasz PIĘKNIE! Spodnie idealne dla Ciebie. Wygladasz jak nastolatka. Uwielbiam Cię!!!
    Buiaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, jak to mówią..."Z tyłu liceum, z przodu muzeum":D

      Usuń
  16. I wszystko jasne !!! Roztrzepana , kolorowa ( no tu akurat czarna , ale nadal roztrzepana : ) - rudowłosa "wariatka " ( jak twierdzą niektórzy ) : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. roztrzepana, to już nigdy nie przestanę być...co gorsza, pogłębia się to z wiekiem;))

      Usuń
  17. Jaki sexapill!!!! Tara jesteś obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany! żem taka w tym seksi, to nie pomyślałam...owszem, nieżle w tym wyglądam, bo inaczej nie wrzuciłabym fotek do sieci;))

      Usuń
  18. Oj, sweterek chętnie bym przygarnęła - cudny ten futrzany kołnierz! No i T-bary - piękne :-)

    P.S. Uwielbiam Twojego bloga za zdrowy dystans i poczucie humoru! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za te słowa:)))
      wiem, że sweterek na pewno by Ci się przydał, ale nie oddam;))

      Usuń
  19. Jaka z Ciebie czarna mamba? Dla mnie zawsze będziesz ruda samba! (ale zrymowałam). O tym Dniu Histeryczek nic nie wiedziałam, ale szczerze - kto by się przejmował jednym czy dwoma anonimami! To żadna krytyka, moja droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda samba!!! Podoba mi się!!!
      Nawet setką bym się nie przejęła, ale leczenia jeszcze nikt mi nie zaproponował, więc go zapamiętałam:D

      Usuń
  20. Seksownie, z pazurem, świetnie. Bardzo mi się podobasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Swietnie wygladasz, bardzo stylowo <3

    OdpowiedzUsuń
  22. stylowo:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne spodnie i świetne odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz po prostu boskooo :)))))za niektórymi osobami nie nadążysz trzeba nie zwracać na nich uwagi wtedy się nudzą i przestają nami zajmować:)))fantastyczne odpowiedzi:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego uwagi nie zwracam, ale odpowiednie artykuły prawne podrzucam;)

      Usuń
  26. Congrats Tara !!
    Amazing outfit .

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękujemy ślicznie za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Drapiezny look :) i bardzo mi sie podoba szczegolnie spodnie. Kurcze poszlam na ta strone co podajesz i jestem zaszokowana. Czasami sie zastanawiam co motywuje takie osoby o co im chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednym chodzi o to, żeby zarobić, a drugim żeby poobgadywać innych i podnieść sobie swe ego;)
      spodnie, to mi się udały, przyznaję:))

      Usuń
  29. bardzo kobieca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba ta stylizacja:) Spodnie są mega seksowne, a torebka urocza:) I już wiadomo, gdzie się podziały zaginione koty z okolicy;P

    OdpowiedzUsuń
  31. o ty czarna kobro! zjadaś takiego pięknego kotka !
    a co do 14 latek to już dawno nie jestem w temacie :)) ale zawsze wychodze z założenia,że jak coś jest w sieciówce-to na pewno jest na czasie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, głodna byłam;)
      masz dobry system...w sumie nastolatki najczęściej w sieciówkach kupują;)

      Usuń
  32. Spodnie mają fantastyczny print :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Długo marzyłam o takich butach, aż w końcu przestałam, bo nie mogłam żadnych znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  34. to teraz Ci wpadną w ręce...ja tak mam:D jak już o czymś przestaję myśleć, to nagle jest!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana w tych spodniach i butach nasz nogi bez początku i bez końca! Zazdroszczę 🙂 A oprócz kołnierza mam podobny tylko krótki i z mniejszym futerkowym kołnierzykiem sweterek, był w poście o fuksji 🙂 Tulę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Sorki za literówki telefonowe 🙂

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger