czwartek, 3 października 2013

Torebka z frędzlami...od szwagra:D

Tak się cieszyłam, gdy dotarła do mnie torebka...!!!


A teraz chwila powagi...;)
Czekałam na nią długo. Gdybym o niej nie wiedziała, to bym tak nie czekała...
Wpadła w oko "śfagrowi", którego mam od roku:D
A, że mieszka on wraz żoną swą, a siostrą mą za morzem, to torebkę ujrzałam przez skype.
Jako, że już jedna przesyłka zza morza zaginęła na naszej poczcie, więc nie ryzykowali i stwierdzili, że prześlą mi ją z ojczyzny.
Szwagier na dniach miał lecieć do kraju....

Torebka - Primark, Kurtka - Berschka, Sukienka - Only, Buty- Jennifer,CCC

Już zacierałam rączki i wymyślałam jej pierwsze wyjście!:))
I stało się! Szwagier zapomniał torebki!!!
Czekały mnie kolejne tygodnie rozłąki....;)


Jednak była szansa... 
Niebawem do kraju zlatywała moja druga siostra (szwagierka szwagra;))!
Szkoda, że nie wprost do mnie tylko do mamy...
Tak, to jest jak rodzina po kraju i świecie rozrzucona...


Na szczęście nie zapomniała torebki!!!
I na szczęście od razu mi ją wysłała, i na szczęście w końcu do mnie dotarła (szkoda, że nie z siostrą;)!
W końcu żeśmy się spotkały!
I od razu polubiły!:D

Założyłam dżinsowy mundurek, żeby ją wyeksponować na maksa,
 a obcasy, aby poczuła się ważna i doceniona;)

Sorki za to mamrotanie pod nosem, ale nie mam wprawy w występach filmowych;)

53 komentarze:

  1. łaaaa, jak dawno Cię nie słyszałam! dzięki za ten filmik szalenie pozytywna Kobieto! :D:****
    kurcze no, mamy obsuwę w tych corocznych naszych spotkaniach, może na koniec jesieni się coś wykombinuje... (ja w weekend będę w Bydzi, ale imprezować, więc czasu brak bubu. ) Ale co ja tu o spotkaniach, jak torebkę trza pochwalić, bo jest prześwietna! super kolor i motyw na klapie, no i frędzlowate frędzle - cała Ty :))) i jakie perypetie, hoho! Nowa torebka a już z historią ;-).
    Super wyglądacie Ty i torebka :D
    wielkie uściski! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D Rudzia nawet nie wiesz jak czekałam na tę torebkę...i jesteśmy teraz niezłe kumpelki;))
      kurde...ta jesień zawsze zakręcona...nic nie planuję, bo nie wychodzi;)
      a Ty się wybaw za mnie!!! mam nadzieję, że przed wiosną się spotkamy...a może nawet przed zimą;))))
      Buziak wielki!!!!:*

      Usuń
  2. Fajna torebka, podobają mi się te frędzle:) A historia jej podróży jak film przygodowy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę mało akcji w tym filmie...scenarzysta się nie postarał;) ale szwagier za to bardzo;))

      Usuń
  3. Tara świetny filmik,jaki masz miły głos:) Ruda ma racje jesteś pozytywnie zakręcona Babeczka!
    Torebka odjazdowa,bardzo do Ciebie pasuje!
    Gorąco pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo trochę może powinnam spoważnieć na stare lata, ale za chiny mi to nie wychodzi...;))
      Buziaki:*

      Usuń
  4. :)) i teraz będę Ci zazdrościć ... Frendzlowej torebki :((
    Bleee zazdrość to brzydkie uczucie , ok, nie zazdroszczę ... Rozpoczynam poszukiwania ;))

    I jakie piekne paryskie schody za Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zazdrość!:D
      te paryskie schody sama na drzwi nakleiłam!

      Usuń
  5. normalnie modelka z Ciebie pierwsza klasa,zmarnowany talent :))) no chyba,że nie zmarnowany,a ja o czymś nie wiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, jestem wielką strata dla modelingu...że też nikt mnie nie odkrył:D

      Usuń
  6. Super torebka! Pasuje do Ciebie w 1000%. Świetny filmik. Masz bardzo miły głos.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głosik to mam taki troszeczkę dziecinny....ale jak się wkurzę, to jest twardszy;)

      Usuń
  7. Ale fajny filmik :)) Torebeczka super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażam sobie, jak musiałaś czekać na tę torebkę, skoro aż filmik o niej nagrałaś! Ale warta czekania, oj warta! Powtórzę za dziewczynami - masz milutki głos, do czytania bajek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałam i czekałam...zamachała mi ta siostrzyczka torebką przez kamerkę i zadowolona!;))
      a bajki jej kiedyś czytałam...i usypiałam:D

      Usuń
  9. Taro, Twoja torebka zasłużyła sobie na taką oprawę. Obie wyglądacie rewelacyjnie, ale czym byłaby torebka bez Twojego wdzięku, co najlepiej widać na filmiku. Zgadzam się z poprzedniczkami, masz miły i ciepły głos, ale zadziorę też wyczuwam troszeczkę. I dobrze! Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę zadziorę, to dobrze Basiu wyczułaś;) Dziękuję w imieniu swoim i torebki:))

      Usuń
  10. jakaż ona wyczekana i wytęskniona i taka frędzlowata ;) oczywiście, że obie prezentujecie się świetnie, udana z Was para

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, jaka Ty jesteś słodka :) Mogłabym co chwile Twoje filmy oglądać :D
    Świetna ta torebka, fajne frędzelki :) I cały zestaw super :)
    Fajnie jak do jakiejś ulubionej rzeczy można opowiedzieć jeszcze jakąś fajną historię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, Asiuniu...mąż mój wie, że nie zawsze jestem taka słodka;)))
      bardzo Ci dziękuję za komplementy:D

      Usuń
  12. Witaj radosna kobietko, a głosik wesoły jak i Ty :) torebka superasta frędzle frędzlowate tańcują razem z Tobą :) podoba mi się, pasowałaby do moich nowych martensów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oddam Ci jej, hehehe wiem, że by pasowały;)))
      głosik wolałabym poważniejszy, ale co zrobić:D

      Usuń
  13. Taka wesoła, sympatyczna i trochę szalona kobietka z Ciebie:) Super jest ta torebeczka. Pamiętam, że dostałam podobną w prezencie gdy byłam małą dziewczynką. To była chyba moja pierwsza w życiu torebka też z frędzlami i nie zapomnę jak cieszyłam się z niej ogromnie. Świetnie zestawiłaś ją z jeansem-wyszło super:) Proszę o kolejne filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się z tą torebeczką też poczułam dużo młodziej:D a frędzle lubię od zawsze!
      może jeszcze kiedyś jakiś filmik nakręcę;)

      Usuń
  14. "Frędzelki frędzlują we wszystkie strony"! Ten tekst przejdzie do kanonu, niczym "Bo to zła kobieta była" u Pasikowskiego :)) Ale torebeczka suuper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, zapiszę się w historii tym powiedzonkiem:D

      Usuń
  15. Taro dlaczego nie proboawalas kariery w filmie, masz talent, te kilka sekund filmiku potwierdza w pelni twoj talent, no ale mialo byc o torbie,warto bylo czekac, bo torebka jest przepiekna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, nic straconego...jeszcze mam szansę..wszak życie zaczyna się po 40-tce;)))

      Usuń
  16. Długo wyczekane, tym bardziej ukochane :) Świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę ile taka mała torebeczka może sprawić radości :-) W sumie śliczna Ci ona więc godna nakręcenia filmiku -))). Pozdrawiam serdecznie -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo warto cieszyć się nie tylko z dużych rzeczy:D

      Usuń
  18. Oj tak byłaby gwiazda z CIEBIE
    a póki co MUSISZ biegać po domu
    z tymi frędzlami.
    MIRKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej...tak mi przykro, że masz problem z tym z czym ja nie mam i z tym, że nie mam...aż mi, to wytłuściłaś, aby do mnie dotarło;)
      ale dasz radę z tym żyć?:D
      Mirko, czy jak Ci tam... proponuję mniej zaciskania szczęk...od tego ścierają się trzonowce i nie ma czym gryżć na stare lata:D

      Usuń
    2. Mirka się nie będzie starzeć,przestań :)

      Usuń
    3. ojjjjj Anonimowa ,,Mirka '' ciekawe jaka to z Ciebie gwiazda, gdzie i kiedy świecisz???? :)))

      Usuń
  19. Świetna ta torebeczka, dobrze, że po tylu perypetiach dotarła bezpiecznie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz fantastycznie:)))a torebka jest niesamowita:)))Pozdrawiam i podziwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Tara, ale masz delikatny glosik. Fajnie bylo Cie zobaczyc prawie na zywo:-)
    Torebka boska, lubie rzeczy zPrimarka.
    Cudownie sie prezentujesz w tym jeansowyn mundurku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głosik, to mam taki dziecinny;) ja też lubię widzieć kogoś prawie na żywo, fajne uczucie po takiej znajomości z fotek;D
      dzięki:D

      Usuń
  22. Miło Cię usłyszeć...frędzelki, frędzlują, oj! frędzlują....
    Lubisz frędzelki, wiem, że lubisz. Co za przygody zanim do Ciebie dotara ale udasło się....pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę, i Twojej Torebusi ha!ha! bo zapewne będzie na spacerku z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj frędzlują...a ja z nimi:D
      już mi przesyłki zza morza ginęły, dlatego ta taka wyczekana;)

      Usuń
  23. Love that bag, with these fringe so funny! And I also love to hear your voice (although I can not understand what you speak, lol) A lot kisses.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Rosy :)) I say indistinctly, even with Polish girlfriends could not understand;)

      Usuń
  24. Ojjjj poryczałam się kiedy Cię usłyszałam :)))) Nagrywanie to świetny wynalazek :))) Proszę częściej i więcej !!!!
    Torebeczka świetna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, Beatak nie lubię się słuchać:D ale może jeszcze kiedyś, to powtórzę:D

      Usuń