poniedziałek, 30 września 2013

Motylem jestem....

Dzięki koszuli z lumpeksu;)))


I dzięki memu aparatowi, który oszalał przy dzisiejszym świetle i porannym promieniom słońca...:)
Ganiałam po pokoju i próbowałam uchwycić na fotce prawdziwą zieleń spodni.
Poniżej wyglądają na turkusowe...

..


Koszul nie lubię, ale ta skusiła mnie swoją lekkością i brakiem potrzeby jej prasowania;)
O cenie nie wspomnę...bo nie pamiętam:D
Kupiłam ją wiosną, wcisnęłam na półkę i zapomniałam;)



Tutaj nareszcie widać prawie prawdziwe kolory:)))


Lepiej nie będzie...było jeszcze tak jak poniżej;)




42 komentarze:

  1. Śliczna ta koszula Taro, takie fsiu - bzdziu, tak to nazywam, a jeszcze jak nie trzeba prasować... same plusy. Pięknie Ci w tych kolorach, zresztą masz tak cudny kolor włosów, że we wszystkich kolorach Ci do twarzy. A co do kolorów na zdjęciach, to mój aparat też, często je przekłamuje. Twoje zdjęcia wyszły dzięki grze światła, bardzo tajemniczo... i ulotnie... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie fiu bżdzi fajnie potrafią urozmaicić całość:D włosy, to zasługa farb...niestety natura mi takich pożałowała;)

      Usuń
  2. To prawda z tymi aparatami,czasami dziwnie przekłamują kolorystykę...nie wiedzieć dlaczego:)))
    Ja też nie przepadam za koszulami ale takie zwiewne mam ze dwie i lubię się w nich:)
    A Ty Taro,świetnie wyglądasz w tej koszuli i całym zestawie zresztą też:)) No a w zielonym jak wiadomo ślicznie Ci!!
    Dobrej nocy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, Margo nie uwierzysz, ale jeszcze niedawno nie cierpiałam zielonego;))
      dzięki Ci za komplementa:D

      Usuń
  3. lubię takie koszule"mgiełki" -są takie cieniutkie i deliktne:)bardzo fajne spodnie i kozaki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula świetna, taka zwiewna. Kolor spodni bardzo ładny, ja często tak mam, zwłaszcza z fioletami, że aparat przekłamuje. Mam parę koszul ale czy je lubię? Nie bardzo choć noszę, lubię tylko białe, z kolorowymi mam problem. Nie trzeba prasować piszesz? To duży plus bo coś ostatnio leniwa się robię ha!ha! Świetnie wyglądasz, jak zwykle uśmiechnięta i radosna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z kolei białych nie noszę, właśnie ze względu na prasowanie, którego nie cierpię! wydobywa ze mnie wszystko co najgorsze:D;))

      Usuń
  5. Masz absolutną racje ! Koszula świetna i nie tylko dlatego ze nie trzeba pracować ! Ma ciekawy print ! Kolorek spodni w każdym odcieniu wyglada fajnie .... I jak zawsze pozostaję fanką Twojego poczucia humoru !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna ta koszula a razem ze spodniami tworza udany duet, z tymi kolorami w realu i w aparacie to jest tak jak mowisz trzeba sie napracowac jezeli chce sie uchwycici ten wlasciwy odcien. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie...czasami wyjdą idealnie od razu, a czasami za chiny...:)

      Usuń
  7. spodnie są super!! fajny kolor do wszystkiego
    ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna koszula, do spodni super!:) Efekty świetlne wyszły bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee, fajna! Mimo ograniczonej widoczności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtórzę...nie wymaga prasowania! hahaha, to dla mnie najważniejsze:D

      Usuń
  10. zepsułaś cały efekt ! Nastepnym razem proszę bez tej czarnej koszulki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłop by mnie zabił! na co Ty mnie tu namawiasz!:D:D:D

      Usuń
  11. Świetna koszula. Idealnie dobrane spodnie. Całość pięknie pasuje do Twoich włosów.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często na SH można upolować prawdziwe perełki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ze ubierasz się kolorowo. Kolor daje nam energię. Koszula prześliczna. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kolor zawsze daje energię:))
      dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń
  14. Oj chyba ostatnio przybylo ci w udach i bioderkach! a zima idzie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula mi się podoba ale jeszcze bardziej podobaja mi się spodnie. Piekny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jak widać nieokreślony;))

      Usuń
  16. No niech Ci będzie, że są zielone:) Mam wyobraźnię, to jej użyję i widzę,że koszula idealnie pasuje:) Do rudych-cudo! Ja też mam kilka koszul, chociaż za nimi nie przepadam i rzadko zakładam. Ale co zrobić jak one tak ładnie wyglądają w sklepie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula rzeczywiście podpasowała do nich..i do rudych;)
      mnie się koszule bardziej na kimś podobają...ale ta mnie skusiła:)

      Usuń
  17. Masz świetną figurę :) gra kolorów na jesieni jest dobrym pobudzaczem na szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co za figura - pozazdrościć!
    świetne spodnie... bardzo ładnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo fajne buty! I świetny kolor spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki dziewczyny! fajnie, że się Wam coś spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie zielen. Koszula ma fajny print.
    Bardzo zgrabnie.

    OdpowiedzUsuń