sobota, 6 lipca 2013

Podróż sentymentalna w 19-stą rocznicę....



  Nie było mnie w sieci, bo w głuszy byłam;)





Z  okazji  dziewiętnastej rocznicy ślubu pojechaliśmy sobie tam, gdzie spędziliśmy swój "tydzień poślubny":D - do  Mostowic w Kotlinie Kłodzkiej:)


Niewiele się zmieniło... góry były i są, tylko ciut bardziej zarośnięte...
Ja jestem za to ruda i mam dłuższe spodenki;)

Mostowice 1994



Mostowice 2013

Jak wytrzymamy kolejne 19 lat, to znowu tutaj wrócimy:D

Mostowice 1994


To chyba prawda co mówią o trawie;)



Pora wracać.
 W dole nasz hotel, w którym byliśmy 19 lat temu...
W nim też się nic nie zmieniło;)


Wyprawa w góry zaczęła się rano - było zimno...


19-ście lat temu nawet nam się nie śniło, że przejdziemy sobie swobodnie przez granicę;)


Znajdż dwie różnice po obu stronach granicy!
Tak - pierwszą jest chodnik!
Drugą - to co nas wszędzie wyróżnia! Krzaczory i zarośla!
Po czeskiej stronie wszystko wykoszone i czyściutko;)


Chyba się w końcu na tę rurę zapiszę;)



Czesi mają poczucie humoru na co dzień:D
Śmietnik nie musi straszyć;)

I uwaga! Mam coś trendy na fotce - paski!:)))

POLSKA!!!
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej:)))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spodenki - Big Star
Kurtka, polar, buty, top - Decathlon
Wianek - DIY;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

30 komentarzy:

  1. Uuu 19 lat niezły staż :) Gratuluję i życzę zdecydowanie więcej takich rocznic.
    Ja z moim w tym roku będziemy mieli 12 rocznicę z tym, że nie ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale po co czekać kolejne 19 lat? Można jechać w 20 rocznicę, w tak piękne miejsce trzeba częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w 20-stą ją powtórzymy...kto wie...;)

      Usuń
  3. GRATULUJĘ!!! My mamy w tym roku 20 rocznicę, podsunęłaś nam pomysł:)))
    Prawie nic się nie zmieniłaś, figura godna pozazdroszczenia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w taką okrągłą rocznicę, to już trzeba sobie zafundować taką podróż!:))
      dzięki wielkie Soniu:))

      Usuń
  4. Dla Ciebie czas się zatrzymał... Wspaniale wyglądasz i oczywiście moje gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i tego się trzymam! a co!:)))
      dziękuję Grażynko:)))

      Usuń
  5. Gratulacje. Fajny pomysł z ta sentymentalną podróżą. Widać, że Wam związek służy. Życzę aby tak było nadal.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że damy radę wytrzymać następne 19lat:))

      Usuń
  6. :) gratuluje kochana !!! Pola lasy i wspomnienia !!! Rewelacja ! Nie tylko góry takie same , twoja figura roWniez !!!! No i wyładniałaś ;) bo rudy rewelacyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu....tego wyładnienia będę się trzymać:D
      podróż była naprawdę świetna...polecam:)))

      Usuń
  7. Serdecznie gratuluję :)
    Zdjęcia te obecne i z przeszłości świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak Czechom możemy pozazdrościć poczucia humoru :D

    Najlepszego! Fiu fiu, tyle lat z jednym chłopem - MISZCZYNI :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeeeeejku....ale się wzruszyłam,taka wspaniała podróż sentymentalna :))
    Ty to piękna cały czas,ale mąz....jak dobre wino-teraz o wiele przystojniejszy :))
    widze,że jestes obkupiona w Decathlonie,ja byłam tydzień temu w Katowicach i wyszłam zdegustowana,szukałam butów do biegania,ale były tylko tanie smieci :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia...Ty też masz pewnie za sobą takie podróże...fajną parą jesteście:)))
      dzięki w imieniu męża;))))
      a w Decathlonie, to różnie bywa...mnie akurat się trafiły fajne rzeczy, na dodatek wszystko oprócz butów po przecenach:D

      Usuń
  10. Gratuluje stazu malzenskiego :-) az się wzruszyłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale miałaś wspaniałą sentymentalna podróż, na łące wyglądasz ślicznie w tym wianuszku....stare zdjęcia super, nic się nie zmieniłaś, śliczna z Was para, wszystkiego NAJ! Wam życzę, tyle lat ho!ho!/ ja z moim wytrzymuje już ponad 38/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta podróż, to pomysł męża mego:))))
      no,no....38, to dopiero rocznica! mam nadzieję, że wytrzymam tyle czasu z moim;))
      buziaczki!

      Usuń
  12. Congrats! This is a very romantic way to enjoy your anniversary! You live in a beautiful country! I am your new follower ... love everything I found here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words. Best wishes :)

      Usuń
  13. Tara zrudziałaś jedynie przez te lata:-))))
    czas się dla Ciebie zatrzymał!!
    cudna podróż,chyba zmałpuję i się wybierzemy też tak połazić i porobić zdjęcia w tych samych miejscach po latach:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, no tylko zrudziałam;)) naprawdę fajnie wybrać się po latach do takich miejsc:D

      Usuń
  14. Bardzo piękny post, wzruszyłam się .....nic się nie zmieniłaś, kolor włosów to taki mały szczegół, a WASZA miłośc wydaje się byc taka sama jak nie silniejsza i to widac i czuc ...hah:)
    Życzę WAM kolejnych cudownych wspólnych lat w radości, szczęściu, byc może i smutek się trafi, ale czymże byłoby życie, muszą byc różne chwile :)WAŻNE że RAZEM :*

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no...niejedno już żeśmy przeżyli...jak każde małżeństwo, nie zawsze jest sielanka;)
      ale dajemy radę:D
      Dziękuję Beatko...piękne słowa...Buziak wielki:*

      Usuń
  15. Jaka piękna sentymentalna podróż. Po 19 latach w to sam miejsce, zakochanych wciąż! Wiesz, aż się wzruszyłam oglądając Wasze zdjęcia, a Ty wciąż tak samo piękna i uśmiechnięta, szczupła. Nic się nie zmieniłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku...Olu...serdecznie Ci dziękuję za te słowa:)))

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia i te wspomnieniowe i te teraźniejsze! Nic się nie zmieniłaś Tara! Nic a nic!
    Jeszcze raz:wszystkiego najlepszego z okazji 19tej rocznicy, miłości, cierpliwości i zrozumienia! :D
    :*

    OdpowiedzUsuń