poniedziałek, 6 maja 2013

Ja, grab jeden...ja, grab jeden...



Zamiast Lidki i Marusi jestem ja oraz Rudy 102 !!!

Bydgoszcz

Powinnam się inaczej ubrać w to miejsce - jakieś moro, oficerki....;)
Ale zatrzymaliśmy się tutaj wracając z wycieczki do Kruszwicy, więc tylko zdjęłam kurtkę, żeby wyglądać inaczej... Wszak, to blog przede wszystkim ciuchowy;)





Drabinka, po której wspinał się Gustlik jest ta sama:)
Reszta chyba też się niewiele zmieniła...







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sweter - H&M 
Top - TopSecret 
Spodnie - Orsay 
Buty - bazarek 
Torebka - Mohito
Apaszka - Sh 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

34 komentarze:

  1. Hahaha nie Rudy 102 , tylko Ruda i to jaka atrakcyjna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki...to przez tę rudość;)

      Usuń
  2. Ruda na 102 :))
    Bardzo przyjemny mix groszków i fajny kolor spodni
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę czołg, to mi się przypomina taki zespół: http://www.youtube.com/watch?v=uE9ZEi3gcRo :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, znowu poznałam dzięki Tobie nowy, ciekawy zespół;)

      Usuń
  4. Pięknie Ci w tym białym kwieciu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę :D Zawsze zazdroszczę ci tych wycieczek po Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wycieczka, zobaczyć miejsca kultowego filmu!
    A Ty piękna, optymistyczna, uśmiechnięta i kolorowa!
    Czerwone spodnie spodnie są stworzone dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu:)) mąż mi je za każdym razem pokazywał, gdy przejeżdżaliśmy przez miasto, więc w końcu zatrzymaliśmy się i uwieczniliśmy:))

      Usuń
  7. Co tam jakieś Lidki i Marusie! Ty prezentujesz się pięknie na tle tego czołgu!

    i groszki! Groszki są the best! :))
    Zdjęcie pośród białych kwiatów jest śliczne! bardzo bardzo mi się podoba!!!

    kurcze, a gdzie to jest w Bydzi? muszę następnym razem się tam wybrać z ojcem, bo on fan 4 pancernych jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, żeśmy się zgrały z tymi groszkami;))
      a u mnie fanem jest mąż:D
      ta śluza nazywa się Okole, jest niedaleko dworca głównego, przy ul. Grunwaldzkie, przy wylocie na Szczecin:D

      Usuń
  8. Ciekawa wycieczka.
    Urocze te twoje groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Bydgoszczy, najlepsze było dla mnie muzeum mydła i historii brudu, poza tym miasto nieciekawe a jak Twoje wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielam Twoje zdanie...Bydgoszcz, to brzydkie miasto (mam nadzieję, że mnie tubylcy nie zlinczują;))..a w tym muzeum jeszcze nie byłam!

      Usuń
  10. Świetne miejsce, kto w tamtych czasach nie oglądał Janka i Rudego 102 /Gajos jest z mojego miasta/, miło powspominać, Ty świetnie wyglądasz, pierwsze zdjęcie super, piękna jesteś Tara w tym białym kwieciu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu:D
      u mnie w domu ten serial ogląda się do dzisiaj...mąż jest fanem;)

      Usuń
  11. świetne te foty w kwitnacym sadzie. :)) Jakos tak mega fajnie zgrały sie białe kwiatki z Twoim sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinny być wszystkie fotki na tle tych kwiatków:D

      Usuń
  12. Kultowy serial. Wszystkie dziewczyny kochała się w Janku i wszystkie chciały być Marusią -)))
    Świetnie wyglądasz na tle tych kwitnących drzew.-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że to drzewo, to dobre tło;)
      i w Grigoriju się kochały!

      Usuń
  13. Ach , się oglądało : ) Widzę śliczną torebeczkę : )))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ruda na 102.....czyli swietna babka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciuchowy czy nie trzeba pokazać ciekawe miejsca,które zwiedzasz:))))zgadzam się z Lusiunią Ruda na 102:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Janek...to był facet-i tak zostało do dziś :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super :) Ja zawsze miałam ciarki jak byłam w miejscu, które było pokazane w jakimś filmie. Nie wiem nawet dlaczego :D Super, że udało Ci się być w miejscu kręcenia tak kultowego serialu!!!! :) Fajnie, że to pokazałaś!!! I ciuchy znowu fajne! I co z tego, że prawie te same :p Podoba mi się ten słodki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ruda 102 - pozazdroszczę !! fajowe miejsce! Film fenomen mój Junior już się nim zachwyca, które to już pokolenie z rzędu.....oh...

    OdpowiedzUsuń