środa, 27 marca 2013

Turkusowe kalosze na deprechę wiosenną...;)

Pierwsze kwiaty tej wiosny wyrastają z moich "gumiaków":D


Kalosze z futerkowym wkładem zakupiłam w Decathlonie, w sekcji Wędkarskiej na dziale Junior:D
Ryb nie łowię, ale na spacer z pieskiem i wyskok do Biedronki są jak znalazł;)

Poniżej jedyna fota w terenie, która mi wyszła... nie licząc tej z Reksiem..
Trzymam się za uszy, bo mam nauszniki, które chciałam poprawić. Samowyzwalacz nie zaczekał.
A tak bredzę, gdy się zamotam;)



Nie mogę  wyjść z podziwu nad sobą... Po raz kolejny pokazuję jaką jestem damą na co dzień... jaki mam styl i klasę!;)
Połączyłam kalosze z boa!!!:D



Moje lekarstwo na zimę wiosną - kolor i jeszcze raz kolor!!!

I Reksio w locie! :D


Zając wielkanocny już  pędzi:)))
Życzę Wam ciepłych Świąt !!!!

**********************************************
Kalosze - Decathlon
Spodnie - Reserved
Sweter - H&M
Kurtka - Mohito
Szalik - Sh
Nauszniki - Sh
***************************************************************

32 komentarze:

  1. Zając wielkanocny pędzi przez śniegi ;)
    No tak - nie pozostaje nam nic innego jak dodać sobie trochę optymizmu też i kolorami.
    Dziś w pracy wywiązała się dyskusja, jakoby wiosny w tym roku miało nie być... i po zimie od razu nastąpi lato.. Jest to trochę taka średnia wizja, no chyba, że lato miało by nadejść już w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję, że po tej zimie od razu będzie lato:D

      Usuń
  2. ale żywy kolorek! aż gryzie się z tym śniegiem, chciałoby się zielone! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz styl, klasę i jeszcze poczucie humoru, uwielbiam takie osoby, z dystansem do siebie.
    Kalosze świetne, parka, leginsy....dziewczyno wygladasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ciebie też uwielbiam...za to samo:D
      i dzięki:)))

      Usuń
  4. Zawsze z poczuciem humoru i z kolorem. To mi się podoba i dlatego tak lubię tutaj zaglądać -) Dla Ciebie również wesołych i słonecznych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo cóż mi zostało na "stare lata"...wolę być wesoła niż zgryżliwa;)))
      :*

      Usuń
  5. hehhehe, Ty to wiesz jak poprawić człowiekowi humor! uwielbiam Cię i Twoje poczucie humoru!:D
    Gumiaki świetne, energetyczne! A turkus z żółtym idealnie współgra! zainspirowałaś mnie!- mam żółta sukienkę, więc pokombinuję z turkusowymi dodatkami, bo teraz widzę, że te kolory świetne się komponują!
    kocham zdjęcia psów w locie, więc jestem zachwycona tym ujęciem! Reksio jest the best!!!
    przyjemności wielkanocnych!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe...szczerzę się:D;)))
      no widzisz! żółty z turkusem takie nietypowe połączenie...ale jaką ma moc!
      a Reksio lata nad śniegiem, bo mu łapy zamarzają;)
      Wzajemnie:*

      Usuń
  6. :))) tak kalosze powinny być kolorowe :)) czarne i tak eleganckie nie będą nawet opatrzone w kłującą w oczy metką ;)) nie wiem może są i wygodniejsze... Albo za dużą ceną już obowiązkowo muszą być wygodniejsze siłą autosugestii ;))
    Ja co roku sobie jesienią obiecuje kalosze , ot taki klimat, ale jakoś przekonać sie nie umie. Psa nie mam , a do pracy czy galerii handlowej to prawie autem wjeżdżam ...
    Turkusowe są super , idealne do Twojej Energii !!!!
    Tak, z żółtym komponuje sie świetnie ! Oj , słonecznaś Ty , słoneczna ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakże! wiadomo, że kolorowe! i nie za tysiaka;))
      ja też od lat obiecywałam sobie kaloszki i w końcu wpadły mi w oko te! dużo chodzę na piechotę, mieszkam na wsi, prawko oblałam trzy razy, więc są dla mnie bardzo przydatne:D
      Przesyłam Ci trochę słońca!!!

      Usuń
  7. Kalosze dobre na wszystko. Wszystkiego co dobre z okazji Świąt Wielkanocnych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych
    Jak zawsze wyglądasz promiennie! Uśmiech chyba nie opuszcza Twojej twarzy. Kalosze super!, ja swoich jeszcze nie znalazłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się żeby nie opuszczał:))

      Usuń
  9. Mega kalosze ! Kolory swietnie ze soba wspolgraja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ujęcie Reksia rewelacyjne!!!
    Kaloszki maja fantastyczny kolor a boa......? jak najbardziej kochana do nich pasuje:-P
    Mam nadzieje,ze nie poddałaś się z tym prawkiem? Ja zdałam dopiero za 4 razem, widać wcześniej nie byłam na no gotowa,według egzaminatora :-)))))
    także trzymam kciuki i smacznego jajunia :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, na razie odpuściłam...chyba też nie jestem jeszcze gotowa;)
      dzięki! buziol:*

      Usuń
  11. Kiedyś też widziałam te kaloszki i strasznie mnie urzekły! :)
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalosze super, z boa też mi się podoba, elegantka z Ciebie, masz rację, ale dużo u Ciebie śniegu! U mnie właśnie sypie....pieska masz świetnego...Wesołych Świąt Tara...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. O, Latający Holender i tu doleciał:))))
    Turkusowy Kwiat musi mieć turkusowe kaloszki, a jakże! Boa z gumiakami - hahaha, jakbyś nie napisała, to nie zauważyłabym nawet, że to może być "niestosowne" połączenie :D Zarażasz uśmiechem i pozytywną energią-dam se łeb uciąć, że Twoi znajomi i rodzinka uwielbiają Twoje towarzystwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakże, że musi!
      hehehe, czasami mają mnie dosyć...z różnych powodów;))
      boa z gumiakami rządzi!!!

      Usuń
  14. Kalosze piękne i pies w locie cudny:)))Zdrowych i spokojnych świąt życzę:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne kolory !! Idealne na tą koszmarna wiosnę!! Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz :) Twój uśmiech - cudowny! kolor włosów też:)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    http://myblackandwhitefashion.blogspot.com/2013/04/wielkanoc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. kalosze sa boskie a kolorów nam trzeba bo dookoła biel, biel, biel ....

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite masz spodnie, idealnie komponuję się z kaloszami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. spóżnione dzięki dziewczyny!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudne zdjęcie Reksia. Kaloszki są super. Też lubię wyraziste kolory. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń