piątek, 1 marca 2013

A zegar tyka...czyli kolejne 22...;)

...




Od zawsze lubię golfy i babcine torebki... nawiązując do wpisu Gosi:D
Też dostałam zaproszenie od tego "ekskluzywnego" portalu ... chyba nie przejrzeli mojego bloga;)


 Lubię czerń  i lubię biel... kolory, które podobno znowu do mody wracają, ale według mnie nigdy z niej nie zniknęły.
Nie lubię, że czas tak szybko leci...


Bo w styczniu po raz drugi strzeliło mi 22 lata:D

W latach 90-tych też nosiłam czerń i biel.
Szkoda, że nie mogłam wtedy prowadzić bloga.... cóż... nie było internetu;)


***********************************************************************
Wersja współczesna:
Sweter - Sh
Spódnica - Reserved
Kozaki - Deichmann
Torebka - po mojej babci:)
Wisior - robota własna, zegarek vintage USSR;)

Wersja z lat 90-tych:
Bluzka - Bon Prix (moje pierwsze zamówienie!)
Spódnica - targ na ul.Krakowskiej we Wrocławiu:))

******************************************************

39 komentarzy:

  1. Kurcze - czas sie dla Ciebie zatrzymał !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe...w lustrze widzę, że aż tak dobrze nie jest;)
      dzięki dziewczyny:))

      Usuń
  2. Ty się niemal w ogóle nie zmieniłaś! Chyba tylko długość włosów :-) Sto lat! Kajuta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe i tego się trzymajmy! dzięki:))

      Usuń
  3. Czas się dla Ciebie Tara zatrzymał, szczęściara z Ciebie, ślicznie wyglądasz , figura super...pozdrawiam i wszystkiego NAJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Basią całkowicie nie wiem jak to robisz ale się nie zmieniasz:)))Wszystkiego najlepszego i wiele pięknych rocznic:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba dlatego, że nie mam skoków wagi;) to u nas rodzinne:)

      Usuń
  5. sto lat, sto lat...można rzec forever young! nic tylko zazdrościć! pięknie wyglądasz ruda Taro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ten rudy mi służy!

      Usuń
  6. Świetna figura! :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co to jest 2x 22 lata .....jak będziemy miały 3x 22 lata-to dopiero będzie zabawa :)))zrobimy wyscigi na najkrótszą mini !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zmieniłaś się praktycznie wcale. I pisze to zupełnie szczerze. Ten sam uśmiech, figura i włosy - no może ciut krótsze teraz. Wspaniale!
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję!!! w lustrze widzę więcej zmarszczek, ale co tam...:))

      Usuń
  9. Już 22, staruszko? Ja za tydzień dopiero 18 kończę ;-) A tak serio, to te dwa ostatnie zdjęcia niewiele się różnią od siebie! Chyba tylko strojem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale szczere! I nic a nic się nie zmieniłaś :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...może troszeczkę;)

      Usuń
  11. Już nie będę powtarzać, że się nie zmieniasz :P Życzę, żebyś za kolejne 22 lata wygląda tak samo świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 22 czy 222 - zawsze uśmiechnięta, śliczna i urocza!
    A gdzie buciki paniusia podziała???? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie mogę sobie przypomnieć jakie buty wtedy miałam...i gdzie je podziałam;)

      Usuń
  13. To co, że zegar tyka. Masz tak świetna figurę, że w ogóle nie widać, że to już drugi raz 22, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele kobiet chciałoby wyglądać tak jak Ty gdy mają 2 x 22 :-). Życzę Ci tylko aby Twój optymizm i radość zawsze trwały :-)
    Ta torebka to prawdziwe cacko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      babcia ją rzadko nosiła...więc wygląda jak nowa:)

      Usuń
  15. Myślę że nawet 22 x 3 a Ty i tak będziesz nadal tak pięknie wyglądać!! Nie jedna 18 chciała by wyglądać tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula...chciałabym...z daleka może dam radę;)

      Usuń
  16. serdeczności urodzinowe Tara,najlepszego!!!
    ale Ci włosy urosły!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaklinacz czasu z Ciebie :) Wszystkiego naj!

    Kozaki już chwaliłam, tym razem zawiesiłam oko na torebce - boska jest, prawdziwy vintage!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:))
      babcia ją bardzo szanowała...

      Usuń
  18. Ja też jestem styczniowa!
    Wszystkiego naj, na te Twoje urocze dwójeczki. W życiu bym nie pomyślała, ze tyle dwójeczek masz!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu bardzo!!!

      Usuń
    2. Co tu dziękować, sto lat to powtarzam :))

      Usuń
  19. ej, ale wersja współczesna i wersja z lat 90-tych wcale się od siebie nie różni, Ty się wcale nie zmieniłaś, no oprócz koloru włosów :) Genialnie!

    OdpowiedzUsuń