sobota, 2 czerwca 2012

Egipskie klimaty....







Gdybym była mniej leniwa, to pokombinowałabym bardziej z tymi zdjęciami...
A tak postawiłam na desce do prasowania figurkę, za nią na książce aparat, pobiegałam kilkanaście razy w tę i z powrotem....
I mamy egipską sesję domową:D



Spódnica wyszperana na allegro i wylicytowana za 6,50 + przesyłka.
Stara torba, stare japonki ....i można tak śmigać całe lato...:))


Kolczyki też mają swoje lata. Kupione baaardzo dawno temu na jakimś bazarku.


Prawie jak Kleopatra;)))



Zaniedbuję ostatnio bloga i Was, ponieważ czas pochłania mi strona syna mego, którą prowadzę. Sezon ligowy w pełni, dwa mecze co weekend, na dodatek za pasem Euro...;)
Żyjemy piłką nożną:D

Zaczynam się przyłapywać na tym, że oglądam po Wiadomościach - Sport;)

**********************************************************************
Spódnica - Nine to Five
Top - Camaieu
Japonki (egiptolki;)) - Inblu
Torebka - Primark
Kolczyki - bazar
************************************************

33 komentarze:

  1. wow to się nazywa oryginalna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ci ta sesja wyszla. Zestaw faktycznie w egipskich klimatach. Bardzo podoba mi sie torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie, ze od czasu do czasu mozemy ciebie podzielic i powracasz ze swiata sportu do mody:) Sparytnie to wykabinowalas ze zdjeciami. Czyzby jakies wakacje do Egiptu sie szykowyaly? Spodnica fantastyczna i torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Egipt jeszcze nie tym razem;) a od mody nie odchodzę nigdy...czasami od bloga na chwilkę;)

      Usuń
  4. Ale ekstra te fotki! Świetny pomysł!!!
    Spódnica też kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiecka mi się naprawdę udała:D

      Usuń
  5. ja nie cierpię sportu,ale euro 2012 tez mnie napawa radością,dziś już zakupiłam koszulkę ,bo na jeden mecz jedziemy do stolicy :)to znaczy ja w tym czasie do teatru,bo dostać 2 bilety,to już graniczyło z cudem :))
    Twoja sesja wyszła extra,nawet nie myślałam,że to samowyzwalacz...wyglądało jakby ktoś się bardzo starał :) świetnie to uchwyciłaś,jest klimat.
    W Egipcie byłam 2 razy,wyjątkowe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my jedziemy do Wrocławia:D chłopaki na mecz, a ja na zakupy;)
      samowyzwalacz opanowałam na perfekt! lata praktyki;)

      Usuń
    2. haha,no to potem nam poopowiadają jak było,aczkolwiek myślę,że atmosfery trochę poczujemy :)
      tylko kup sobie jakies gadżety biało-czerwone,żeby się integrowac :))
      w Lidlu są fajne i tanie koszulki,ja dałam 14 zł

      Usuń
    3. Lidla mi dopiero budują;) ale w coś się trzeba będzie zaopatrzyć;) chociaż sportu mam już chwilami dosyć...;)

      Usuń
  6. Szacun za samodzielną, pomysłową i tak fajną sesję :) Jesteś ładniejsza od Kleopatry :D I żeby już całkiem słodko było to świetny strój :) Dziś wszystko na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa Kleopatra z Ciebie, euro to uroki mieszkania z facetami:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no...musiałam się dostosować..;)

      Usuń
  8. kolor włosów jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna spodnica i do tego ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak usłyszałam, że uszycie spódnicy u krawcowej kosztuje 40 zł, to zaczęłam buszować na allegro:D

      Usuń
  10. Super spódnica, podciągnięta na biust może także robić za sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest na gumce, tylko na zamek i na biust jej nie zaciągnę;)

      Usuń
  11. tak arkana fotek z samowyzwalacza poznaję bezustannie ;) zdjęcia wyszły absolutnie fantastycznie,
    kocham egipskie klimaty (moją wielką miłością był Tutenchamon;)), dlatego zachwycam się spódnicą, zazdroszczę tak udanego zakupu i to za taką cenę... pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutenchamon był miłością mego syna...do czasu aż się na Rzymian nie przerzucił;)

      Usuń
  12. Hehe rewelacyjna sesja, rzeczywiście egipskie klimaty ;) Bardzo fajna ta spódnica, na wakacje jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mnie coś naszło, jak tę kieckę dorwałam;)

      Usuń
  13. Cudna spódnica!! Fantastyczne kolory ,cała stylizacja na 6 z + :-)
    Uwielbiam taka kolorystykę......:-)
    Pięknie wyszły Ci te zdjęcia Tara,aż się wierzyć nie chce,że prawie sama je robiłaś:-))) SUPER
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli deskę do prasowania zaliczyć jako pomocnicę, to robiłam je prawie sama;)))
      dziękuję:)))

      Usuń
  14. Genialna ta sesja!!! Świetny pomysł! A spódnica R E W E L C J A!!! UWIELBIAM TAKIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję...spódnica jest rewelacyjna:D

      Usuń
  15. Piękna jesteś niesłychanie,najpiękniejsze masz ubranie...itd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sesja i świetna spódnica, masz śliczny kolor włosów....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe, ale pomysłowa sesja :D
    Fajnie Ci to wszystko wyszło :D z mega humorem :)))
    Torebką się zachwycam !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka jestem pomysłowa kobitka;)))
      torebka już niestety nieco poprzecierana...ale jeszcze daje radę;)

      Usuń