niedziela, 27 maja 2012

Sceny balkonowe...

Sceny raptem dwie...bardzo grzeczne... pozowanie i podlewanie:D


Mój balkon jest podobny do mnie...roztrzepany...


Domowa zieleń też jest roztrzepana ;) I koniecznie musi być wytrzymała, bo podlewam, gdy omdlałe liście wołają wody:D
Poniższa "noga słonia" polecana dla roztargnionych  - wystarczy napoić ją raz w miesiącu!


Zielona, cieniowana, ażurowa bluzeczka z lumpeksu oczywiście:D
Reszta - starocie...
Spodenki dokładniej widać tutaj :-))
Chyba już lepszych nie kupię...


 *************************************************************************
Bluzka - Sh , 4 zł
Spodenki - Camaieu
Torebka - Mohito
Kolczyki - C&A
Espadryle - z dna szafy;)
********************************************************

30 komentarzy:

  1. piękny balkon, a jak zieloniutko ;-)

    a Pani jak zawsze urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super balkonik i jak kolorystycznie pasuje w tej stylizacji do Ciebie:-)
    Szorty świetne,jak zwykle podkreślają Twoją MEGA zgrabniutką figurę!!
    Dobrze,że masz duuuuże dno w tej szafie,kapitalne perełki z niej wyciągasz:-)
    Espadryle znowu na czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę zaprzeczać...niech zostanie mega zgrabniutka;))) o dziwo mam jeszcze w szafie parę rzeczy nie pokazanych:D

      Usuń
  3. Pamiętam te spodenki :D Wyglądasz megalaskowato! Balkonik w moim klimacie(mam taki sam płotek)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płotek sama montowałam:D pośrodku jest dziura, żeby Reksio miał okno na świat:D

      Usuń
  4. Ale masz czadową bluzkę ! Ombre ombre ! ;D
    Fajnie wyglądasz w zieleni ( tej balkonowej też ;D ), dobrze, że się przekonujesz do tego koloru !
    Aj ten balkon, taki przytulny, chciałabym mieć tak kolorowo,kwiatowo i wiklinowo hehe. No ale nie mam serca do tego mojego miejsca, więc zbytnio się nie staram :P
    Espadryle - bajeranckie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka za 4 zeta:D
      zaczynam coraz częściej na zielenie spoglądać...a balkon...nie wiadomo na jak długo będzie mój;) dlatego też za bardzo się nie staram...ale jakiś kwiatek lubię mieć:D

      Usuń
    2. W sumie to ja już pisać nie muszę, bo Ruda wszystko napisała za mnie ( o ombre, i o zieleni, i p braku serca do balkonu własnego). Ja mogę tylko dodać, że mam na pazurkach identyczny kolor lakieru, ale u Ciebie lepiej wygląda.

      Usuń
  5. Spodenki swietnie leza dla mnie to najtrudniejszy zakup a bulzeczka ma piekny azurek chetnie bym ci ja podkradla :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też jest ciężko dobrać spodenki..dlatego jak już te dorwałam parę lat temu, to noszę na okrągło:))

      Usuń
  6. a czyli podlewanie tylko na potrzeby sesji;)? uważaj grożę paluszkiem ze srogą miną ;)
    ale masz cudne siedzisko balkonowe - zazdraszczam :), a w ażurowej zieleni tak bardzo Ci do twarzy, o spodenkach już nie wspomnę, normalnie laska jak się patrzy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ta wiklina by mi została, gdybym tylko na potrzeby sesji podlewała;) siedzisko nieco już starawe, ale się trzyma;)..i dzięki:))

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, na luzie,. No i super pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak wyglądasz na luzie i w dobrym humorze. Balkon świetnie się prezentuje,u mnie podobnie z podlewaniem roślin, moja siostra zawsze wpada w szał kiedy do mnie przychodzi a ja się staram:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się staram! niezapominajki przekwitły same z siebie...nie z braku wody;))

      Usuń
  9. Roztrzepany? Może, ale na pewno zadbany :0 widać tam włożoną pracę twoja :) No i jakiś look balkonowy dopracowany! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki najprostszy look balkonowy...dla leniwych;)

      Usuń
  10. fiu ,fiu co Wy dziś tak staniki pokazujecie z Siwką? chyba chcecie mi zrobić na złośc ,bo ja tak nie mogę!
    a o zieleń proszę dbac ,bo ja tu zaraz dupcię spiorę :)) wiesz ile ja tego mam i co mam powiedzieć :)) te pokojowe tez u mnie wciąż przybywają..
    busz na balkoniku masz fajny,widziałabym tam jeszcze coś wiszącego,o ile masz gdzie zaczepić

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak umiejętnie zrobione zdjęcie, że wyglądasz na wyższą :) Poza tym ładna bluzeczka, zieleń do Ciebie pasuje - jak z resztą do wszystkich rudzielców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka prze- pięk - na! A Twój balkon może i roztrzepany, ale nadal zieleń dycha, to się liczy! Ja mam całe dwie rośliny w doniczkach i też zapominam podlewać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny balkon :)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O jia cie, luzka jest czadowa!! I pasuje Ci idealnie :)))
    Ja bym nie utrzymala takiego pieknego balkonu. Raz ze mam kota ktory zjada mi kazdy wiechec jaki maz mi przyniesie a dwa, ze zapominam czasem podlac ziola kupione w supermarkecie i umieraja po trzech dniach. Obawiam sie, ze nawet greanium bym zabila swoja pamiecia ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, ażurowa bluzeczka świetnie na Tobie leży :) Szorty też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za odrażający widok.
    Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to tylko sztuczne mogę mieć kwiaty :) Niestety, taką mam rękę do nich :)
    Fajne te sceny balkonowe, coś nowego :) I fajnie wyglądasz, tak letnio i pozytywnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Balkonik super, podlewaj, podlewaj i niech rosną a bluzeczka ma śliczny kolor, w spodenkach świetnie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw! Szczególnie podoba mi się bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki dziewczyny za odwiedziny i miłe słowa:D

    Tobie Kaśka, czy jak tam się jeszcze nazwiesz, życzę wszystkiego dobrego...;)

    OdpowiedzUsuń