wtorek, 6 marca 2012

Małe kobietki...

"Małe kobietki" czytałam i oglądałam, ale nie o nich będzie mowa...
Będzie o małych, drobnych i filigranowych..takich do 160cm i 45kilo;))



Małe sweterki,  małe sukienki ( nie mylić z mini ledwo za pośladki;))..to coś co lubią małe kobietki...



Małe płaszcze, małe torebki i małe buty..byle nie za małe, to coś dla nas.
Parę centymetrów obcasów nie zawadzi i odrobina koloru sprawi, że  będzie nas łatwiej znależć w tłumie;)
Ale  jeśli  mała kobietka ma ochotę na wielkie swetrzysko i płaską podeszwę, to zakłada bez wahania...bo ma ochotę i już:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Płaszcz - Zara
Sweter - Sh
Sukienka - allegro, za grosze;)
Buty - Deichmann
Torebka - Atmosphere
Szal - Vintage, z dna szafy:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

29 komentarzy:

  1. Chciałabym być mała kobietką i móc założyć wysoki obcas, na szczęście nie mam problemu z lubieniem tego wszystkiego co Ty, tylko trochę większego :-)Ten lekki zestaw mi się bardzo podoba (kropeczki, sukieneczki, sweterki mniam mniam)tylko szkoda, że jeszcze trzeba ciepły płaszcz i zimowe buty zakładać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupio, to zabrzmi..ale lubię patrzeć na wysokie dziewczyny w szpilach!!! noś jak najbardziej!

      Usuń
  2. Wzrost się u mnie zgadza ale waga.....więc do małych kobitek nie zaliczam się....a Ty wyglądasz super, czerwień to Twój kolor...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zaliczasz! jak najbardziej! parę kilo w tą, czy w tamtą nie ma znaczenia:D

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz, Mała Kobietko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój tok myślenia :) Świetnie ta sukienka ze sweterkiem podkreślają Ci szczupłą talię. Też zaliczam się do tych małych - czasami mnie to wkurza nieziemsko, czasami patrzę łaskawszym okiem na siebie - zależy od dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się wkurzać na coś, czego zmienić się nie da:D trza, to polubić!!!

      Usuń
  5. Śliczny kolorek włosów;)piękna sukienka;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała Kobietko wyglądasz pięknie w tej odsłonie
    czerwona kiecka w groszki i te wiązane buty w duecie oczarowały mnie absolutnie
    do 45 kilo powiadasz? toż z Ciebie wypasiony wróbelek :)
    pozdrawiam ja - nieco wyższa i zdecydowanie cięższa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no..taki wróbelek jestem od zawsze...taka natura...troszkę więcej wagi i wzrostu czasami by mi się przydało;)

      Usuń
  7. Myśl głosi, że małe jest piękne ! :D
    Wspaniałą masz figurę moja Droga !!!
    Sukienka w kropki ! Luuuubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta myśl ma rację!!!:D Ty też nie jesteś duża;)

      Usuń
  8. wyglądasz jak makowa panienka :)
    zazdroszczę figurki,mogłabym jesć i jeść....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej! Makowa Panienka mi pasuje;)))

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz! Te buty z tą sukienką - bardo, bardzo mi się podobasz! Ja z wysokich bab, ale za to buty małe kupuję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też masz coś małego! ja się cieszę, że nie mam dużych stóp;)

      Usuń
  10. Edzia a ja zawsze byłam wyższa od większości koleżanek, a choć jeden dzień chciałam, żeby ktoś na mnie mówił "mała" :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, a ja zawsze byłam najmniejsza;) jak chcesz będę mówiła do Ciebie "Mała":D

      Usuń
  11. Wyglądasz pięknie, ja niestety jestem bardzo duża kobieta, dlatego troszkę jestem zazdrosna. Szal jest cudny. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego mała kobietko życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna duża, druga mała..ale każda z nas ma w sobie coś;))

      Usuń
  12. Wszystko wygląda pięknie Mała Kobietko:) Według Burdy masz wymiary 17-18:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! dobrze wiedzieć..może kiedyś mi się przyda:))

      Usuń
  13. Jaka słodka sukieneczka!!! Ależ mi się podoba!!! Ślicznie Ci w niej, wiesz? :) Świetny pomysł z bolerkiem i genialnymi kozakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - uwielbiam kropeczki:))

      Usuń
  14. to Kruszynka jesteś:-)
    i ja zazdraszczam filigranowej figurki dzięki temu niski wzrost nie przeszkadza dlatego wyglądasz tak zgrabnie,ach:-))
    super,super,tak trzymaj!
    Ja jestem z serii wyższych:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet kiedyś miałam taką ksywkę;))

      Usuń
  15. I am genuinеly thanκful to the owner of thiѕ web page
    who has shaгed this enοrmous paragraph at
    аt thiѕ tіme.

    Also visit my webѕite ... instant cash loans
    My website - instant cash loans

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała kobietko z wielką duszą {tak czuję} pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń