czwartek, 9 lutego 2012

Noc i Pirat, czyli kolejne pomysły na stroje dla dzieci i nie tylko;)

Jako mama tworzyłam przebrania dla syna, a jako najstarsza siostra - siostrzyczkom mym:D

 NOC
Do wykonania stroju Nocy, wystarczą dwa kawałki tiulu, brystol, srebrna folia spożywcza.
Z tiulu szyjemy dwie spódniczki na gumce - jedna z nich będzie pelerynką:D
Wycinamy gwiazdy i naszywamy lub przyklejamy do tiulu.
Na głowę robimy opaskę, do której przyklejamy księżyc.
Oczywiście strój spodni musi być czarny i obcisły, wtedy jest najfajniejszy efekt:)

PIRAT

Przy tym stroju nie napracowałam się zbytnio. Udało mi się kupić taki, który przeszedł akceptację syna mego;)
Trzeba go było tylko podrasować, bo syn mój chciał zostać Kapitanem Czarnobrodym !
Żaden marny majtek nie wchodził w grę;)

Zrobiłam mu więc wielką kapitańską czapę z czarnego brystolu. Wyrysowałam na niej trupią czachę, a z kawałka futerka powstała broda:D
Oczywiście zakupiona też została  broń i klapka na oko:))
Jeszcze tylko odpowiednia postawa i Kapitan Czarnobrody gotowy!

P.S. Naiwnie myślałam, że uda mi się wychować syna pacyfistę. Nie kupowałam mu żadnych pistoletów, czy szabli..Do czasu aż zaczął strzelać z łopatki;))
Na drugi dzień, dostał ode mnie największą  giwerę jaka była w najbliższym zabawkowym!:D

16 komentarzy:

  1. Prawdziwa z Ciebie artystka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie spodziewałam,że taka kreatywna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak trzeba, to jestem:D

      Usuń
    2. a ja za to się spodziewałam ! Oglądając wszystkie wpisy Tary można stwierdzić, że to bardzo pomysłowa kobieta !
      Li i jedynie !

      Usuń
    3. to oczywiście napisałam przewrotnie :)

      Usuń
  3. Czasy się zmieniły, dzieciaki nie chcą kombinowanych strojów, tylko super- ekstra-luks gotowce. Już się rozpędzałam do wyczarowania stroju tygryska, a syn zażądał transformersa!

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do króliczka, masz już tyle zwierząt, że jedna puchata kulka nie uczyni różnicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mnie nie namawiaj..bo śliczne są:))

      Usuń
  5. Też miałam nadzieję, że da się bez broni, strzelanek itp. Ale gdzie tam! Mam nadzieję, że to minie z wiekiem.
    Przyznaję,że najbardziej podoba mi się...broda pirata!!! :D :D Jeszcze powiedz, że mu ją przykleiłaś!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mojego nie minęło;) a brodę przybiłam:D hehehe - jest na gumce:D

      Usuń
  6. ne wpadłabym na to, że można się przebrać za noc:), a tu taki fajny efekt, a pirat po prostu powala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt, to pomysł;) ileż można razy przebierać siostrę za księżniczkę:D

      Usuń
  7. Pirat świetny...pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  8. Pirat rewelacyjny! i jaki Przystojny !!!
    z tą NOCĄ......,nooooo jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń