niedziela, 29 stycznia 2012

Marynarka

Marynarkę wyszperałam w lumpeksie  - 12 zł:))
Oczywiście nie mogłam się oprzeć żeby nie wsadzić pod nią czegoś czerwonego.


 I oczywiście założyłam do niej dżinsy. Chyba z czarnymi spodniami lub spódnicą czułabym się w niej zbyt poważnie...



Zrobiłam sobie do tego zestawu fryzurę w stylu retro!
Zainspirowała mnie Vivian:)
Niestety  do ideału jeszcze mi dużo brakuje...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolczyki - Orsay
Marynarka - Sh, 12 zł
Spodnie - Wrangler
Bluzka - Carry
Buty - Deichmann
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

27 komentarzy:

  1. super:) lubię taką niezobowiązująca elegancję:)
    i buty baaardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka zawsze jest dobra! Czy kolczyki maja kształt wieszaków? Bo kiepsko coś widzą moje zamarznięte oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja marne foty robię - wieszaczki:)

      Usuń
  3. masz rację ,ta marynara tylko do dzinsów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę mi powiedzieć, czym się robi takie loki-nieloki?!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak,tak i ja uważam,że taka marynarka idealnie sprawdza się z dżinsami! :-)
    Sivka ma być na temat odnośnie robienia loków:-)) też czekam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, będzie..zbieram się powoli;)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się marynarka i ten fason kozaków. Dżinsy jak zawsze na czasie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko zgrało, fryzura świetna. Pozdrawiam cieplutko bo u nas mróz aż piszczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw :-) I włoski też nieźle wyszły! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham marynary, Twój zestaw idealny, świetnie z czerwoną bluzeczką a loki super, masz pięne włosy....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24 lata wow... pewnie jest co wspominać!:)
      Cudny kolor włosów!

      Usuń
  10. ta marynarka, jeansy i te kozaki = zestaw Tary! bardzo mi się podoba!!!
    a rude loki to już w ogóle mój faworyt...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym nie wkładała do tego czarnuch spodnie, chyba, że pracowałabym w banku :)
    Zazdroszczę Ci marynarki, sama taką bym chciała wyszperać i to jeszcze w takiej cenie :)
    Fryzurka - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. włoski wyszły całkiem fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, nie wiedzialam, ze ktos moze sie zainspirowac moimi wlosami, serio, fajnie! Wyszlo Ci dobrze, ja uzywam teraz rag curls, zwykle podluzne kawalki materialu i nawijam na nie wlosy na noc jak na papiloty, kiedys uzywalam lokowki, termoloki tez mam, ale byly jakies ciezkie, szybko zrezygnowalam :) Jaka farba robisz kolor? Jednak zmieniam zdanie, lepiej Ci w takich, niz jakbys miala zrobic mahon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie retro fryzury zawsze mi się podobały, a jak już włosy trochę zapuściłam i jeszcze się na Ciebie napatrzyłam..to w końcu się odważyłam:D ale mi się rymło z rana;) mój kolor, to Paprika L`oreal:)

      Usuń
    2. Kilka dni mnie nie bylo, wiec dopiero teraz odpisuje :) Dzieki za info! A ja moje wlosy obcielam :P Jeszcze nie mialam okazji dac zdjec na bloga, zreszta to nie na zawsze, mialam ochote cos zmienic na jakis czas, i teraz moge znowu zapuszczac :)

      Usuń
  14. Świetna marynarka! Mam zresztą bardzo podobną i również z second handu :))
    .
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z czarnymi spodniami to nieee, spódnica czarna też nie, ale czerwona i owszem :D
    Z jeansami to fajnie wygląda. Ooo odważna jesteś - ja czerwonych gór nie zakładam od lat, raz, że nie przepadam,a i nie do twarzy mi w czerwonym. A Tobie pasuje ! Loki bardzo udane !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze lubiłam czerwień:D a z rudym wygląda rzeczywiście ogniście;)

      Usuń
  16. Świetna fryzura, styl retro w Twoim wykonaniu to mistrzostwo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń