poniedziałek, 23 stycznia 2012

43

"Zielona?!"... powiedział mój mąż, gdy wybrałam tę sukienkę.
"Zieloną?!!" - zdziwiły się me siostry...
Bo ja od zawsze nie lubię zieleni w ubiorze, ale jak to mówią - "Tylko krowa nie zmienia zdania".
W Zarze wpadła mi w oko zielona sukienka...idealna w kroju..i poprosiłam o nią Mikołaja...;)





Miało być statecznie, że niby słucham Mozarta lub Bacha...
Francja-elegancja, a tu gada bym  "nadepła";))
Gad - Leonardo, zwany Leosią, bo po latach okazał się dziewczyną:D

No i "szczeliło" mi wczoraj 43...
Z tej okazji sesja w zielonej...
Będę se na stare lata wspominać, jaka byłam "piękna i młoda";)))

Mówiłam mężowi, że nie chcę tortu ani świeczek...
To mi zawalił cyferki - żeby było od razu widać, które to;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sukienka - Zara
Buty - Prima Moda
Kolczyki - C&A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

54 komentarze:

  1. Piękniew ygladasz w takim odcieniu zieleni! Wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kiecka i co za figura!!! ula la ryyyyyycząccccccca czterdziestka :)
    wyglądasz imponująco, oszałamiająco w ogóle nieziemsko
    wszystkiego naj, naj, naj kochana, oby Ci się wiodło i szczęściło każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kiecka i co za figura!!! ula la ryyyyyycząccccccca czterdziestka :)
    wyglądasz imponująco, oszałamiająco w ogóle nieziemsko
    wszystkiego naj, naj, naj kochana, oby Ci się wiodło i szczęściło każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się uśmiałam :-)Uwielbiam Twoje pisanie ale to już wiesz. W tej sukience to... nie, nie po prostu nie wierzę. Ja też chcę tak wyglądać w moim wieku jak Ty wyglądasz w Swoim!

    OdpowiedzUsuń
  5. czyżby to były nylony ze szwem...?;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 43????? W życiu bym nie powiedziała. Świetnie wyglądasz. Według mnie jak 30 latka! Wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. góra 30! :) rewelacyjnie Pani wygląda! synek ma mamę laskę i nic więcej nie trzeba pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka idealna dla Ciebie, pięknie podkreśla kolor włosów nie wspominając już o boskiej figurze, jak ja bym chciała tak wyglądać na swoich 43 urodzinach! Wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno ależ Ty masz figurę!!! A sukienka podkreśla ją idealnie.
    No.... nie wiem dlaczego nie lubisz zielonego:-)),toż to kolor stworzony dla Ciebie!:-)
    100 lat! Aby każdego dnia świeciło Ci słoneczko i spełniały się wszystkie wymarzone rzeczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczenia już składałam, ale nie zaszkodzi powtórzyć ! Niech moc będzie z Tobą !!! :D :*
    Moja droga w tej sukience wyglądasz powalająco !!! Piękne plecy ! Zawsze mi się marzyły ubrania z odkrytymi plecami, no ale cóż zrobić, kiedy nie mogę . btw, sukienka u mnie na monitorze wpada w turkusowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!
    A teraz reszta: kobieta zmienną jest. Ja to stwierdziłam na podstawie pomarańczu ;)
    Sukienka jest piękna. Oj przygarnęłabym ją z chęcią.
    A Ty wyglądasz w niej... O MAMO!!! Na torcie to ktoś się machnął o dychę przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnaś nosić zielenie, bo Ci ładnie w nich. Zresztą rudemu we wszystkim ładnie:) STO lat życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No Kochana, to w takim razie My obydwie w Dniu Dziadka urodzone :-) :-) :-) Mi też wczoraj znowu stuknęła 18- tka ;-) Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie!!! Przepięknie wyglądasz i za nic bym nie dała Ci tylu lat! Sukienka świetna!

    nie tylko Alcyna ale i reszta kobietnika dołącza się do życzeń :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz wszystkiego najnajnaj!!! A 43 to żaden wiek! Jak będziesz mieć 143, to pogadamy :D :D
    O! Mam ten sam analog! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kobieta z szałową figurą w świetnej sukience i w najlepszym dla kobiety wieku :)))
    Twoi faceci to mają farta ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Woooow wyglądasz tak... że szczęka mi opadła... naprawdę kobieto jesteś niesamowitym wampem w tej kiecce.
    Kurcze przegapiłam Twoje urodziny ale składam spóźnione zyczenia... Życzę Ci żebyś była szczęśliwa, a reszta sama się ułoży:)
    P.S. Równiez nie lubię zieleni, nie mam w szafie nic w tym kolorze ale dla takie sukienki zapewne złamałabym zasadę;) faktycznie ma idealny krój

    OdpowiedzUsuń
  18. Judy..dziękuję z całego serca:)) to jednak dobrze, że wzięłam tę sukienkę;)

    Jolu coś nie zawsze doceniają co mają;)

    Sivka, to za sto lat zlot;)

    Dziękuję całemu Kobietnikowi:))

    Ironio wszystkiego najlepszego z okazji 18-tki;)

    B dziękuję - ruda jestem od niedawna, ale widać służy mi ten kolor:D

    Alcyna, hehehe jakoś się trzymam, choć w tym momencie bez makijażu pewnie na 4 dychy wyglądam;) ale co tam:))do pomarańczu też może się przekonam;)

    Rudzia, te plecy nie takie idealne..wolałabym lepsze..ale wiesz, że im jestem starsza tym mniej narzekam;)..i dzięki:*
    kolor jest bliżej zieleni:D

    Margo dziękuję!!! odkąd jestem ruda w zieleni mi do twarzy..a figurę mam po mamusi:))

    Nurka na pewno będziesz wyglądać jeszcze lepiej!!!buziaki!!!

    Ooliskaa dzięki:))nie będę fałszywa - lubię jak mi ktoś daje mniej niż mam:))

    Anno dzięki wielkie!!!

    Wanilianno niestety jeszcze nie:))

    Koronko sukienka zrobiła swoje:)) na pewno będziesz super wyglądała:*

    ThimbleLady..ło matko...dzięki..aż nie wiem co powiedzieć:))

    Retrostyl dziękuję bardzo:))

    Beti dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego a zielony kolor jest dla Ciebie idealny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda Pani absolutnie pięknie! Wspaniała figura :-) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego wygladu mozna tylko pozazdroscic :))))) Wszystkiego najlepszego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, ślicznie podkreśla Twoją figurę, kolor super i bardzo do Twoich włosów pasuje....wszystkiego NAJ!....każdy wiek jest piękny, miło patrzeć na tak seksowną 43-lakę....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  23. Mając 20 lat, nie mam tak ładnej figury jak pani!!!
    Pozdrawiam
    Bubu

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tej sukience... i to jak.. o ile sukienka sama w sobie jest całkiem prosta.. to w połączeniu z Tobą i Twoją figurą wygląda jak marzenie...
    Jesteś pewna, że dobrze napisałaś? Nie zamieniłaś cyfr w wieku miejscami??????

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kiecka i wyglądasz w niej obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale Ty wyglądasz!!!jak 10 milionów dolarów!
    sukienka zaje...a
    ten kolor pasuje do Ciebie kocghana super! częściej ubieraj się w zielone!
    wszystkiego najlepszego,sto lat,sto lat,sto lat....a kto z nami nie wypije....
    ja za pół roku 43:)co za piękny wiek!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz super, a Twoja figura jest wprost idealna ! Sto lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rety, ja też chcę taką figurę!!! :D Sukienka prześliczna!
    No i stu lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rany..dziewczyny..dziękuję z całego serca! podtrzymałyście mnie na duchu...bo co by nie gadać, po 40-stce każde urodziny dają kopa lekkiego (Gosiu,pomimo, że to piękny wiek;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego! Spóźnione ale najszczersze życzenia!! W tej sukience wyglądasz szałowo i stanowczo na 23 lata i ani dnia więcej. Widzę że mam wiele do nadrobienia na blogach, postaram się powoli wracać do "świata żywych" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,że wracasz!!! brakuje już Ciebie!!! dziękuję:))

      Usuń
  31. Super! Nie przestawaj postować, będę wpadała z pewnością częściej!
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie zamierzam przestać;) wpadaj kiedy chcesz:)

      Usuń
  32. te zameczki są świetne ;)
    a takiemu zgrabnemu rudzielcowi niestraszny żaden kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna sukienka!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog!
    A ty jeszcze piękniejsza : ]
    Obserwujemy? ; *
    Ja już obserwuje : D A czy Ty byś zechciała?:

    http://naszblog1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka świetna, kolor i krój, bardzo ładna, podobnie jak retro buty! Spóźnione życzenia urodzionowe, 100 lat! (nie zaglądam na fejsa, więc nie wiedziałam, gapa ze mnie), nigdy bym nie powiedziala, ze masz 43 , wyglądasz na duzo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle zapominam, że mam już tyle lat;) dziękuję za życzenia i odwiedziny:)))

      Usuń
    2. Ja rowniez dziekuje za odwiedziny! :)

      Usuń
  36. Nie szata zdobi człowieka, a tu mamy zaprzeczenie tego stwierdzenia, do tego makijaż.100 lat!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkiego naj! :* jaką Ty masz figure rany bomba! a ta zieleń wiesz to bradzo Ci pasuje akurat ! idealna do koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spoznione ale rownie szczere zyczenia urodzinowe Ci przesylam. Spelnienia wszelkich marzen nawet tych najskrytszych. Trzymaj sie Kochana !
    P.S. dziekuje za moje zyczenia urodzinowe

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. 100 LAT! Świetną masz figurę. Bardzo ładna sukienka i fajnie wygląda do twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasuje Ci, i kolor i krój. I w ogóle fajna ta sukienka.
    A nasz żółw też po latach "zmienił" płeć, tylko odwrotnie, bo z dziewczynki w chłopca :)

    pozdrowienia i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam odkryte plecy w górnej partii ubioru.
    rewelacyjna sukienka, no i oczywiście najlepszego, najsłodszego życia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję wszystkim za miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń
  43. W życiu bym nie pomyślała żeś Ty kobito po 40.! Wyglądasz REWELACYJNIE!!!! STo lat!

    OdpowiedzUsuń
  44. Też jestem w lekkim ... szoku! Cera porcelanowa, a duch nastolatki!
    Śliczna ta sukienka i smakowicie wyglądający torcik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie Ci w tej sukience, piękny ten dekolt na plecach. Bardzo twarzowy kolor. Zachwycił mnie też ten hibiskus (?), czy amarylis na parapecie...

    OdpowiedzUsuń