piątek, 4 listopada 2011

Nowe koturny i stare ciuchy...


Nowe koturny wypatrzyłam w galerii - przecenione ze 199 na 99 zł .
Są ze sztucznej skóry, a futerko wyściela cały środek:)



Reszta ciuchów była już wielokrotnie, ale nie w tej kombinacji.




Muszę się jeszcze pochwalić moją rudą czupryną,  która  zmienia odcień w zależności od oświetlenia...
Czuję się jak kameleon;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kozaki - Bata
Kurtka - Orsay
Sukienka - Zara
Torebka - Dorothy Perkins, Sh
Kamizelka - Sh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

21 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo fajna i świetnie wygląda z panterką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta sukienka!
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://odswiez-szafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka świetna, buty koturny super i ciekawa cena, ślicznie wyglądasz a czupryna w każdym świetle ładna....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham tą kurtkę !!! AAaaaa !!!
    Od młodzieńczych lat mam zwichnięcie na skórzane kurtki tego typu ,ostatnia moja ulubiona odeszła do kloszardów i nie mogę nigdzie wyszukać odpowiedniej . W sklepach nędza .
    Pięknie wyglądasz, a kozaki ,choć nie w moim stylu ,to na Twoich nogach wyglądają świetnie ! No i ta przecena :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio jak spacerowałam po Krakowie i nogi wchodziły mi do tyłka,a stopy paliły ogniem diabelskim...postanowiłam kupić buty na płaskim i to koniecznie! powoli leczę się z butów na obcasach :))no może tylko z domu i do auta,ale nie na spacery!muszę się wybrac na polowanie butów na płaskim :)
    Twoje extra!i jaka fajna przecena.Mam nadzieję,że wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda Pani bardzo gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez obrazy, ale wszystko jest straszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eve Gore dziękuję:)

    Eve-r-green, też dziękuję za ocenę:)
    "Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził";)

    Gosia ja też stawiam na wygodę i to coraz częściej..te koturny jak na razie wygodne..nie są wysokie, więc nawet na śniegu nie grozi mi wywrotka:))

    Rudzia ta kurtka ma już parę lat, ale chyba mi jeszcze posłuży...buty chciałam inne, ale oczywiście takich jak chcę nie ma...sznurowane do kolana:D

    Bastamb nie mogę się nacieszyć tymi swymi rudościami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo znów zmiany na blogu...
    Ty już kochana w futrzakach na nogach chadzasz???
    a ruda czupryna bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ta sukienka z łatami!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty wyściełane wewnątrz futerkiem są dla mnie na wagę złota! Zazdroszczę Ci tego nabytku bardzo :)
    Ślicznie wyglądasz, ten zestaw niesamowicie podkreśla Twoją piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te buty! I torebka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw! taki typowo jesienny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty bardzo ładne i świetne są jak to napisałaś stare ciuchy, przede wszystkim kurtka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wlasnie zamowilam sobie sukienke w kolorku sliwki taka "robiana na drutach" i teraz normalnie kopne sie w miasto moze tez znajde taka kalizelke z futerka :))) bardzo fajnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie ten tygrysek pasuje do kurtki, kozaczki super.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak świetnie zestawiłaś tę panterkową kamizelkę, super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kurtka i sukienka, wskoczyłabym w obie. Z panterką stosunki układają mi się chłodno, ale Tobie w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny set! Sukienka rewelacyjna! I super kozaki! Czupryna jest szałowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję dziewczyny!!!:)

    OdpowiedzUsuń