wtorek, 29 listopada 2011

Andrzejkowa - koronkowa...

Koronkową wypatrzyłam na allegro.
37 zł + przesyłka - oparłybyście się?:D
W sobotę wystroiłam się, wymalowałam, ujarzmiłam nieco fryzurę i byłam gotowa na Andrzejki !
Syn łaskawie strzelił mi parę fotek przed wyjściem. 
Wypchnął  starych za drzwi i miał chatę dla siebie;)


Z biżuterii założyłam tylko srebrne kółka - sukienka grała pierwsze skrzypce:))
Kopertówka lumpeksowa, a buty z CCC - nowe.
Za butami troszeczkę się nalatałam. Moja chuda stopa ze wszystkich wypada, a buty miały być do tańca, a nie do siedzenia;)
Ale trafiłam na swoje! Pomimo 9-centymetrowego obcasa (-1 na platformę) są wygodne. Nogi spuchły mi dopiero po paru godzinach skakania;)



Powiem krótko - lubię tańczyć...i to bardzo:D



Muzyka była z lat 80-tych i 90-ch !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sukienka - AX, allegro, 37 zł
Buty - CCC, 89zł
Kopertówka - Sh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

26 komentarzy:

  1. Widać, że się dobrze bawiłaś- zazdroszczę, bo ja w tym roku jeszcze nie tańczyłam :( Sylwester też będzie statyczny pierwszy raz od wielu lat :((((

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko,tyle się napisałam i wystąpił błąd i nie zamieścił komentarza..
    a chciałam powiedziec,że ja to bym sie oparła takiej sukience-i to obowiązkowo! ja nie mam takiej figurki jak Ty!
    ale za to Ty wyglądałas normalnie sex bomba! super laska :)
    ja nawet nie wiem,że są jakieś zabawy andrzejkowe,nie praktykujemy jakoś...
    ale ta muza z naszych lat-musiało być fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tez potańczyłabym sobie :)
    Sukienka bardzo fajna, falbana dodaje jej uroku- u nie koronka zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!!!!!!!!!! Ale była super impreza! Sukienkę masz nieziemską! I jak cudnie podkreśla Twoją figurę nastolatki! Super laseczka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna kiecka, jak na Ciebie szyta. Widać, że się w niej dobrze czułaś, wyglądasz bosko ! Też kiedyś kicałam w takt Doktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nurka, właśnie, to czucie jest najważniejsze;) a przy doktorku nieżle się szaleje i dzisiaj:D

    Anula, dzięki:D wyszalałam się na maxa! towarzystwo było też super - będę miała co wspominać;)

    Rysiu właśnie ta koronka mnie zauroczyła..

    Gosiu dziękuję:)) zawsze narzekałam na figurę, a na stare lata zaakceptowałam jej wady i zalety;) hehehe,sexbomba, to może nie - brakuje mi Twoich walorów:D
    było naprawdę fajnie!!!

    Alcyna ja miałam statyczne wszystkie Sylwestry i Andrzejki przez wiele lat...daleko od babć - nie było komu malucha podrzucić;) teraz maluch wyrósł, a ja nadrabiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł!
    Nowe, oryginalne spodnie NIKE na mojej aukcji:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa królowa parkietu z Cibie ! :)
    Widać, że świetnie się bawiłaś, a sukienka - rewelacja !
    Ach, gdyby nie dziewiąty miesiąc ciąży też bym chętnie zaszalała !

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że,świetnie się bawisz wyglądasz dosyć fajnie.Tylko z kim tańczysz,nikogo nie widać na zdjęciu,jakoś dziwnie jakbyś tańczyła sama.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawa udana i tańce do białego rana ;-) Taka radość z Ciebie bije, że aż i mi nogi do tańca porywa ;-) Prezentowałaś się za...ups - przecudownie ;-) boska sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wygladalas i widac ze sie dobrze bawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany zakup tej sukienki :)))
    Wyglądałaś mega zgrabnie i widać ,że zabawa była przednia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy dziękuję:)wiesz, nie każdy lubi żeby jego fotki z imprezy wrzucać do sieci - staram się to uszanować i nie pokazywać znajomych w stanie hm...;))

    Anno Mario dziękuję:)) życzę szybkiego rozwiązania!

    Ironio jak muzyka gra, to nie usiedzę! jak mam okazję ,to tańczę!

    Sikorko bardzo dobrze się bawiłam:D

    Rudzia przednia, a jakże!sukienka się sprawiła!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. A co ja tu mam napisać? Ale laska...chyba tyle...piękna sukienka w sam raz dla Ciebie,,,,super Tara...pozdrawiam ...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest śliczna, wyglądasz w niej super !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jak Ty się w tej sukience prezentujesz!!! Normalnie nie mam pytań :D Bosko :) I bardzo dobrze, że nie włożyłaś więcej biżuterii, sukienka jest sama w sobie ogromną ozdobą :) A po butach nie widać, by były takie wysokie. Mimo to podziwiam, że dałaś radę tyle w nich wytańczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rany, jaką Ty masz figurę!
    sukienka superowa, świetna ta falbana na ramieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka świetna! Zabawy zazdroszczę! Mnie zmogło chorubsko i z domu nie wyłażę :((

    OdpowiedzUsuń
  19. *masowy wstyd 20latki, której brakuje nie dość że figury takiej to energii*

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrycjo na pewno nie brak Ci energii, a figury tym bardziej:D

    Sivka, kuruj się!!! mnie zmogło po tych Andrzejkach...nawet na kijki nie poszłam;)

    6roove dziękuję,dziękuję,dziękuję:)))chorowałam na taką asymetryczną i mi się trafiła:D

    Asiuniu jak się chce być piękną, to trzeba pocierpieć;))
    dziękuję:*

    Calima dziękuję:))

    Bastamb dzięki wielkie:D póki jeszcze mogę, to noszę...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna sukienka ;)

    Widać, że zabawa też była przednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka.Dobrze, ze ja kupiłaś. Widać Tobie przeznaczona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienke to ja mam gdzies chwilowo ale taka figure to bym chciala miec :)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekna ta sukienka i swietnie w niej wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaszalałaś i widać, że szampańsko się bawiłaś. Odważna sukienka, wymagająca nienagannej figury - wycisnęłaś z niej 1000% :) Świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszko kochana dziękuję! "wycisłam" z niej ile się dało:D

    Honney dziękuję:))

    Mauqosha na figurę zawsze narzekałam - teraz daję radę;)

    Cieszę się,że sukienka spodobała się nie tylko mnie:))

    OdpowiedzUsuń