środa, 26 października 2011

Wariacja na temat lat 20-tych;)


Wyszperałam w lumpeksie kapelusz - zwykły, aksamitny za 7 zł:)
Zaczęłam kombinować co by tu do niego przyczepić..Wygrzebałam z szafy starą woalkę ze ślubnego kapelusza mojej cioci:))
I tym sposobem na chwilę przeniosłam się w czasie...


.


Inspiracją makijażu były oczywiście lata 20-te..z dużym naciskiem na słowo "inspiracja";)
Starałam się też stworzyć fryzurę retro , ale moje świeżo potraktowane farbą L`oreal  odcień "Paprika" włosy nieco się buntowały.




Żeby było bardziej klimatycznie..odrobina sepii..




***********************************************************************
Kapelusz - Sh, Woalka - Vintage
Szal z futra - od kurtki;)
Płaszcz - Zara
Rękawiczki - Sh
Buty - Prima Moda
Torebka - allegro
Kolczyki - prezent
*************************************************************************

32 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu, wspaniały pomysł z woalką. Makijaż, płaszczyk i cała reszta też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz tak pięknie i delikatnie :) I rzeczywiście wyglądasz jak dama sprzed lat :) Próbowałam sobie wyobrazić jak wchodzisz z taką woalką do Biedronki :)
    Ale poważnie, naprawdę zdjęcia są prześliczne i Twoje włosy... ech po prostu cudowne :) Fryzura mi się bardzo podoba nawet jeśli, z tego, co piszesz, miała wyjść trochę inaczej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech żyje kreatywność! Świetnie wyszła ta papryka - jest moc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! Taro wyglądasz zachwycająco
    wręcz magicznie
    wspaniała stylizacja, wszystko idealne
    och! ach! ech...

    OdpowiedzUsuń
  5. fiu fiu fiu !
    to ja tak dziś mało krasomówczo ,bo wszystko u Ciebie baaaardzo piękne ,że wydukałam tylko 'fiu fiu' :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaciekręcę! Bosko! Wyglądasz na tych zdjęciach, jak przeniesiona z przedwojnia!!!!! Brawo! Efekt piorunujący, w retro bardzo Ci do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha fantastyczna sesja! Mialas swieny pomysl i zdjecia wyszly naprawde super!

    Aga

    www.ileftmyheartinsfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko! Prawdziwa dama z tamtych lat, szczególnie zdjęcie w sephii!
    Ostatnio miałam problem z explorerem i nie mogłam komentować, ale jestem, zaglądam, czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tym anturażu. Ruda paprika bardzo twarzowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie się bawisz widzę!! Wyglądasz pięknie przeniesiona w tamtą epokę.
    A wiesz... ja tez ostatnio farbowałam tym samym kolorem :D I zobacz, jak zupełnie inny efekt osiągnęłyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kolorek włosów :)) Płaszczyk jest mega ciekawy :P

    www.behindthedoorofhate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To co lubię najbardziej:-)) Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzoo fajny pomysł i udana stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochana, ale dałać czadu....przepiękna z Ciebie dama....śliczny makijaż i śliczna całość....wyszło cudnie...pozdrawoiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta twoja wariacja Nic ino na konkursy retro wysyłać!

    OdpowiedzUsuń
  16. oo nieee, nie uzywajcie loreala!!!to jedna z czolowych firm testujacych na zwierzetach-potwornosc!!!!!!! btw- polecam farby joanny, o wiele tansze'bezpieczne' a kolorki tez ok(nie reklamuje jakby co)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo nieee, nie uzywajcie loreala!!!to jedna z czolowych firm testujacych na zwierzetach-potwornosc!!!!!!! btw- polecam farby joanny, o wiele tansze'bezpieczne' a kolorki tez ok(nie reklamuje jakby co)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyny dziękuję pięknie!!! strasznie się cieszę,że spodobała Wam się moja wariacja:D

    Asiuniu, byłam już w Biedronce i nie tylko w moim kapeluszu z turkusowym kwiatem:))) dla mnie, to pikuś;))

    Magda czuję tę moc! ..i włącz komentarze, bo za karę zgapię od Ciebie ten kwiat we włosach!!! ślicznie Ci w nim!!!

    ThimbleLady...udało mi się chyba:D

    Rudzia aż się tak fiu,fiu poczułam...choć na chwilę;)
    makijaż i fryz - 15 minut;)

    Sivka chyba powinnam żyć w tamtych czasach...jako żona oficera miałabym pokojówkę, kucharkę...i tylko do krawcowej bym latała;)

    Biurowa też tak kiedyś miałam. Zaglądaj jak możesz:)

    Nurka chyba mi wyszła ta Paprika;)

    Alcyna, te farby, to jak rosyjska ruletka..nigdy nie wiadomo co wypali;))

    Bastamb lubię się tak czasami poprzebierać...:)

    Patrycjo mam pecha do konkursów;)

    Anonimowy..dzięki za ostrzeżenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kobieto co Ci jest,czy oby nie musisz udać się do specjalisty???????????

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy już byłam...powiedział, że to nieuleczalne...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wkręciłam Cię do zabawy (otagowałam) - szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  22. haha..ale fajny pomysł na sesję !
    Ty to masz pomysły :)
    co do farby,to ja zawsze farbuję Lorealem,jakościowo chyba najlepsza marka,Joanna-słaba,wolę nie ryzykowac.
    Twój kolorek-extra

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosia, bo mnie czasami tak bierze na przebieranki;)) dzięki za radę - Joannę sobie odpuszczę:)

    ThimbleLady - dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne podejście to stylu retro. super

    OdpowiedzUsuń
  25. Taro, to jest ...PRZEPIĘKNA metamorfoza. Mowę mi odjęło. Idealnie odwzorowałaś klimat lat 2-tych. Fotki przepiękne, co tam fotki, TY piękna.!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń