środa, 7 września 2011

Charms i spodenki na latarnię;)

Jestem po przerwie!
Nie miała baba kłopotu, to założyła stronę drużynie syna;) I teraz każdą wolną chwilę spędzam na odkrywaniu tajemnic jej prowadzenia...
Na cykanie sobie fotek czasu brak, więc wrzucam coś starego.
Powtórka z rozrywki, czyli latarnie morskie!!!
W tym roku zwiedziliśmy cztery! Oto dwie ostatnie:D


Świnoujście - najwyższa latarnia w Europie!!!
Ponad 300 schodów!!!
Ale dałam radę! Chociaż mąż twierdził, że będzie ze mną cienko, szczególnie ,że założyłam spódnicę do kostek;)
Ze spódnicy zrobiłam sprytne szarawary (chwytając tył do przodu) i wlazłam!

Przy okazji widać moje sandałki z CCC, które dzielnie służyły mi całe lato.
Niestety są chyba na jeden sezon, bo podeszwy się zdarły...a może zafundowałam im za dużo wycieczek?;))



Przyznam szczerze, że prawie wymiękłam...;)
Ale warto było się pomęczyć...


Kiecka jeżdziła ze mną całe wakacje. A bransoletka charms i kolczyki "wieszaczki" ,zostały moją ulubioną biżuterią tego lata.


Ostatnią latarnią, którą zwiedziliśmy tego roku, była ta w Gąskach.
I było ją zdobyć najtrudniej! Bo nie mogliśmy jej znależć;)
Ale oto ukazała się naszym oczom!


Reksio był razem z nami, ale niestety musiał zostać na ziemi;)


A ja przyodziana tym razem w wygodne spodenki, udałam się z synem na zdobywanie:D
Widoki przefantastyczne !!!

A na ziemi czekają z utęsknieniem...szczególnie, to małe, rude, czyli Reksio:))

Tak wyglądali w zbliżeniu...
A poniżej bez...są w czerwonym kółku;)

Zejście, to już była pestka;)

 I na koniec moja charms - tylko delfinka kupiłam sama, reszta prezenty od męża i syna (w Pobierowie było fajne stoisko z zawieszkami;))

Spodenki upolowałam jeszcze przed wakacjami w lumpeksie - całe 16 zł!!!
Dżins jest bardzo cieniutki - idealny na upał:)

**********************************
Top - Top Secret (najczęściej używany ze wszystkich moich topów;))
Spodenki - Sh
Charms - własnoręcznie skomponowana:)
Zestaw pierwszy był już wiele razy ;)
******************************************************************8

19 komentarzy:

  1. Gąski to nieopodal tam gdzie ja spędzałam parę dni na wakacjach, jednak zabrakło czasu aby tam dotrzeć;)

    Zapraszam do mnie!
    justyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy zwiedzałaś tamte rejony? Bo, bo... no bo blisko byłam przez miesiąc cały. A jak można mieć problemy ze znalezieniem latarni w Gąskach, to ja nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj smutno bez Ciebie było. Myślałam że znowu coś zwiedzasz, a Ty się społecznie udzielasz ;). Super fotki. Ciekawe spodenki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Alcyna w lipcu:)) a nie mogliśmy jej znależć, bo już wracaliśmy do domu i jechaliśmy chyba mniej popularną trasą:))
    może się gdzieś minęłyśmy?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anula,obiecuję zaglądać częściej!!!
    bo już mi też Was brakowało:))

    OdpowiedzUsuń
  6. W takiej latarni mogłabym się zadekować na tydzień (bez schodzenia na dół) :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no i dziwisz się, że sandałki niemal straciły podeszwę, skoro zafundowałaś im takie wyczerpujące "nożne" wyprawy? ;)
    ja już widzę jak ja długo wdrapywałabym się na takie wysokości, ducha bym chyba po drodze wyzionęła, cały ruch bym zatamowała, a korek byłby taki, że ho ho ;)
    świetna masz tę powłóczystą spódnicę, też zdarzało mi się za starych, dobrych podróżniczych czasów motać tył spódniczki z przodem, żeby wygodniej było się poruszać i nie potykać o własną kieckę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały lipiec przebywałam w tamtych okolicach :/ Do Gąsek to są same mało uczęszczane drogi ;) Taka dziura w sumie. Ale dlatego je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. no foty jak zwykle :) fajne i ciekawe :)
    A Ty, to sportowa się zrobiłaś i to w podwójnym znaczeniu :))
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsca zwiedziłaś, super zdjęcia, ładnego macie psa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tara ledwo ledwo :P bidulko! takie męczarnie! ponad 300 schodów:d czy oni oszaleli ? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe widoki z latarni :) fakt, wejście jest ciężkie, ale warto ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twój optymizm, zawsze uśmiechnięta.;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. W gąskach bywam średnio raz na dwa lata, więc znam tę latarnie.
    Ale kolczyki to masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biurowa kolczyków nie oddam;)

    Letasha..staram się być optymistką:)

    Katsuumi warto się pomęczyć dla widoków przewspaniałych...

    Sandrula przynajmniej już wiem,że wyższej latarni u nas nie ma;) zostały mi tylko te mniejsze:D

    Reniu, dziękuję:)

    Rudzia, bo we mnie siedzi kilka bab...jest sportowa, retro, a czasami seksi;)tylko tej "dzidzi piernik" nie trawię;)

    Alcyna, my w Pobierowie byliśmy i stamtąd robiliśmy wypady..a Gąski, to już zostały na koniec:))

    ThimbleLady..no właśnie..chyba te sandałki są za delikatne na takie wyprawy;)
    ..a w liceum w kiecce do kostek po górach chodziłam;)

    Sivka, ja chyba też:)) parę książek, trochę żarcia i oczywiście laptop i mogę siedzieć w samotności...bo ja samotnica jestem..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Specjalnie jeździcie oglądać latarnie? To takie... romantyczne :) Latarnie mają coś w sobie, coś z takiej tęsknoty za lądem :) Fajnie, że pokazujesz fotki z tych wycieczek, tego lata zwiedziłaś naprawdę imponująco dużo! Może, gdy już zakończysz wszystkie wojaże w tym roku zrobisz jakiś wątek zbiorczy i opiszesz skąd, gdzie, dokąd itd jechałaś? :) Fajnie będzie poczytać :)
    Zdjęcia są super, świetnie się patrzy jak się ślicznie uśmiechasz :) Widać, że te wyjazdy sprawiają Ci dużo radości. I bardzo fajne spodenki, wyglądają na grube, a piszesz, że cieniutkie. Marzenie na lato :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość, że pozwiedzałaś to jeszcze prezenty....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  18. Bastamb, chłopaki mnie rozpieszczają:))

    Asiuniu, zaliczamy wszystkie polskie latarnie! mamy ich już pięć w komplecie!
    wątku zbiorczego, to chyba nie będzie;) ale wszystko jest w Etykiecie pt. Zwiedzając Polskę:))
    mąż mnie wciągnął w to zwiedzanie, a odkąd jesteśmy zmotoryzowani, to korzystamy:))

    OdpowiedzUsuń
  19. kapitalnie wyglądasz w tej długiej kiecce!

    OdpowiedzUsuń