czwartek, 15 września 2011

Cebula w czerni;)

Specjalnie dla Judy, bo była ciekawa jakbym wyglądała ubrana na czarno ze związanym włosami:))


Sama się do siebie śmiałam, gdy popatrzyłam w lustro, dlatego pobawiłam się fotką i  "podrudziłam"  cebulę;)


Butki retro pasują do cebuli, która mi wyszła w stylu 19-wiecznym;) 
Żeby nie było tak do końca czarno - rajstopy w romantyczne różyczki..


***********************************************************************
Kurtka - Zara
Spódnica - Sh
Buty - Brako
Rajstopy - Reserved

***********************************************************

13 komentarzy:

  1. no Ania z Zielonego Wzgórza ! :D
    Wypisz wymaluj ! Tylko brakuje empirowej sukni ;-)
    A w czerni dobrze ! Tobie we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że masz taką mega rudą czuprynę! marzy mi się taka intensywna marchewa na głowie, oj marzy!
    cebula w czerni wygląda extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam napisać żebyście się nie śmiały;)))

    ThimbleLady,niestety nie mogę dojść do tej marchewy! moje włosy są uparte!

    Rudzia,hihihi,ale nie będę tak chodzić po mieście;) aczkolwiek zaczynam myśleć nad jakimiś upięciami włosów..wczoraj farbowałam i znowu wyszły czerwone,kurde;)
    a co do tej sukni...to bardzo dobrze bym się czuła w takiej długiej z trenem...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. a może warto spróbować w pończochach?;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnemu we wszystkim ładnie. Dobrze Ci w spiętych włosach tylko zrobiłabym je tak bardziej "ciasno". W sensie ten kucyk, z którego robisz cebulkę żeby ciasno włosy spinał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślałam że masz taką rudą fryzurę, jednak moje zmysły zajęte są przez kurtkę z poprzedniego posta, też mażę o niej dłużej niż 20 lat, może mi też się uda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale apetyczna cebula! ;) Pięknie Ci w czerni, rajstopy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajnie....fryzura podoba mi się, super wygladasz a czerń też bardzo lubię, świetna kurtka....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAAA dedykacja DLA MNIE:) Dziękuję!!!!! A w czerni wyglądasz świetnie, w związanych włosach jeszcze lepiej. I powiem Ci kochana, że taki ognisty rudy, jak na pierwszej fotce jest stworzony dla Ciebie.
    Ściskam Cię wirtualnie z całej siły:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak, przyliż bardziej i całe miasto twoje:))

    OdpowiedzUsuń
  11. PaniLaMome chyba żartujesz;)))

    Judy, mówisz i masz!!!!
    do tego ognistego rudego dojść nie mogę, ale cały czas próbuję;)
    Buziaki!!!:*

    Bastamb, czasami trzeba pożartować z siebie;)

    Sivka..."jestem szalonaaa...lalala";)))

    Anula, wiem że z tego wszystkiego rajty są najlepsze;)

    Reniu jeszcze dorwiesz taką kurtkę! teraz na szczęście jest większy wybór niż przed laty...

    Alcyna moje włosy nie chciały się poddać..wiecznie rozwiane, a tu nagle taka tortura;)

    Wanilliana...wiem,wiem...pończochy wyglądałyby pięknie...ale mam tylko samonośne..przy nylonach, to chyba profanacja;)
    chyba sobie muszę jedne nylony sprawić..tak dla babskiej przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne rajstopki, fajnie wyglądasz, małolato jedna :)

    OdpowiedzUsuń