sobota, 27 sierpnia 2011

Zdobycze i nie tylko;)


Która z nas zostawiłaby taką torebkę w lumpeksie? Pomimo "wysokiej" ceny - 10 zł - nie zastanawiałam się ani chwili, szczególnie, gdy zajrzałam do środka;)
A na dodatek, to prawdziwy Vintage, bo kiedy robiono torebki z ceraty?
Chyba ze 30 lat temu...
Vintage

Dodatek do Pani Domu
A tego pasiastego potworka nabyłam z gazetą. Jeszcze nie miałam okazji jej ponosić (na wczasy zapomniałam zabrać)..Ale myślę, że torebka w paski zawsze się przyda..A już jej drewniana rączka na pewno, bo zawsze można do nich doszyć coś ciekawszego:))

MOHITO
I na koniec moja ostatnio najulubieńsza  torebka. Jak już pisałam, wydałam  na nią 59 zł, ale nie żałuję - pasuje do wszystkiego. Jest wygodna, mała, ale pakowna:)


A na deser zabawa, do której zaprosiła mnie Bastamb :)



Oczywiście nie ma tak łatwo - są zasady:

1. Umieścić w poście logo "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Napisać kto zaprosił Cię do zabawy
3. Zaproponować zabawę 12 blogom
4. Poinformować je o zaproszeniu
5. Opowiedzieć na 10 pytań z dziedziny kosmetyki


Pytania:
1. Używasz kolorowych cieni do powiek czy naturalnych?
Na co dzień żadnych - od wielkiego dzwonu próbuję coś zmalować kolorowymi:))

2. Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?
Pomadkę, odkąd pomalowałam usta błyszczykiem, a mąż z troską zauwazył:
-"Chyba się rozmazałaś";)

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
 Kiedyś tak uważałam, teraz wiem, że drogie działają, ale na psychikę;)  

4. Czy używasz różu do policzków i co sądzisz o tym kosmetyku?
Nie używam i nigdy nie używałam.
Ale sądzę, że używać warto, jak ktoś potrafi go sobie odpowiednio nałożyć:)

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny zabrałabyś na bezludną wyspę?
Krem z filtrem.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Drobny trądzik jako nastolatka:)

7. Używasz filtrów?
Tak. Od kilku lat codziennie Avene z filtrem 50+
Jedyny kosmetyk, w który jeszcze wierzę;)

8. Na jaki produkt kosmetyczny, Twoim zdaniem, trzeba wydać najwięcej pieniędzy?
Krem z filtrem i podkład.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Sądzę,że doskonale relaksują. Kiedyś używałam namiętnie - teraz jak mi się przypomni.

10.Makijaże, której gwiazdy  podobają Ci się najbardziej?
 Michelle Pheiffer
Bo im mniej, tym więcej i delikatny makijaż jest zawsze na czasie .


A teraz z przyjemnością zapraszam (ale nie zmuszam) do zabawy:
Anulę
Sivkę
Rysię
Panią La Mome
Gosię
Retrostyl
Sandrulę
Alcynę
Klamoty
Asię
ThimbleLady
Mirianę
Małgosię
Judy
Nurkę

...bo zasady są od tego,żeby je łamać dlatego 15 blogów:))

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację do zabawy. A torebki 1 i 3 bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieską torebkę Ci "zabieram"....a puntk 3 to racja - działają na psychkę....pozdrawiam....właśniue u mnie deszczyk i da się żyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki świetne! Pepitkowa zwłaszcza!
    Dziękuję za nominację:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację, miło, że o mnie pamiętasz;) Ale wiesz też doskonale, że nie pociągnę zabawy dalej:) Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Judy, wiem..dlatego nie zmuszam;)
    dziewczyny nic na siłę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieska torebka jest cudna!

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no niezłe łupy !:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za zaproszenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za zaproszenie! Torebeczki genialne! Pierwszą chętnie bym Ci podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, na pewno bym jej nie zostawiła! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyny, wiem,że ta w paski nie jest najlepsza, ale za to reszta nadrabia:D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te torebki!

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te torebusie. Ta z ceraty będzie świetna na deszczowe dni, nie przemoknie! Myślałam, że ta ostatnia jest w rzeczywistości czarna, a tu granat :)

    Dziękuję Ci za wyróżnienie, ale myślę, że w moim tagu z 30stoma pytaniami na większość odpowiedziałam to może nie będę się powtarzać :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej spodobała się ta w biało czerwone pasy z okrągłą rączką.

    OdpowiedzUsuń