środa, 24 sierpnia 2011

Koronka na niby...


Grzeczniuteńko się ubrałam i na wyprzedaże pojechałam...
Pasek oraz okulary upolowałam:D


 "Ray-bany"  może już nie są trendy, ale ich szarość mnie skusiła.
Szary też jest pasek, którym zakupiła;)


Szara niby koronka, baleriny jak do szkoły
nowa, ulubiona torebka...i rym mi tu pasuje "dzięcioły";)


Jakaś mnie dzisiaj głupawka ogarnęła...zwalmy, to na pogodę;)
Fotki też jakieś szare wyszły..pewnie  dlatego, że bez lampy...

I w sumie nic nowego...ot szarość dnia codziennego..
(Kurde znowu!):D

******************************************************
Bluzka - Troll, allegro
Torebka - Mohito
Baleriny - CCC
Spodnie - Wrangler
Kolczyki - Reserved
Okulary - C&A, wyprzedaż 15 zł
Pasek - Carry, wyprzedaż 6,99 zł
**********************************************************

17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba bluzeczka i wzór na niej!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw:)
    podoba mi się bluzeczka:)

    zapraszam do mnie :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka i torba to jest to :)
    a zestaw prosty, wygodny i dobry na wszystko ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś praktycznie identyczną bluzeczkę (też w nibykoronkę) i bardzo ją lubiłam, niestety urosły wypustki przednie i rozsadzały guziki ;) A rymy jakie dzisiaj,hohoho

    OdpowiedzUsuń
  5. Udany dzień miałaś, zdjęcie nr.2 świetne, ładnie w tych okularach i jeszcze do rymu ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymi dzięciołami powaliłaś mnie na łopaki ha ha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię szarość. Dnia powszedniego też! I ten szaro przyodziany fotel:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rym pierwsza klasa ;) Bardzo fajne szarości, jesienna garderoba u mnie także obfituje w szarości. Super te balerinki upolowałaś no i okulary są genialne i bardzo Ci w nich ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam kolor szary! :) wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest prześliczna, lubię koronki :) Ciekawa jestem jakby wyglądała z dołem w kolorze brudnego różu :)
    Fajne te okulary i pasek też :)
    W ogóle wszystko tu fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wdzięcznie Ci w tej niby koronce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Judy, dziękuję:))

    Asiuniu, niestety nie mam żadnej spódnicy w tym kolorze...ale myślę,że byłoby, to niezłe połączenie:)

    Pędraczku bardzo dziękuję:)

    Pani La Mome - mnie też, dlatego nie wahałam się ani sekundy;)

    Anula, taka ze mnie poetka;)) Szarości lubię od zawsze..

    Sivka, niedługo i narożnik będzie przyodziany na szaro (pokrowiec się szyje;))

    Koronko, tylko one mi przyszły na myśl:D

    Bastamb, trzeba się cieszyć każdym dniem...nawet tym szarym:))

    Alcyna, moje wypustki przednie marne;)) ale za to bluzkę mogę nosić,hehehe...wolałabym jednak te wypustki;)

    Paaula, Claudie, Cuksowa - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jaka ładna żyrafa na górze ;)
    a tak poważnie - świetny nagłówek
    i jaka urocza koronka - nie koronka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do zabawy....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. szarość w Twoim wydaniu jest bardzo słodka :D
    Podoba mi się wszystko ! O ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze niesamowicie wyglądasz! bardzo mi się podoba!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń