poniedziałek, 11 lipca 2011

Zachód słońca - morze - maxi i reszta;)

W Pobierowie byłam ! 
Nawdychałam się jodu, powylegiwałam, nałaziłam, pozwiedzałam....
Oto pierwsza partia fotek:))



Spódnica i bluzka - zakupione w lumpeksie przed samym wyjazdem, za zawrotną sumę 9 zł !!!




Romantyczne chwile z mężem były skutecznie zakłócane przez tych dwóch z fotki  poniżej;)


...

cdn...:D

****************************************************

Top - Terranova , Sh
Spódnica - Sh

*********************************************************************

15 komentarzy:

  1. jakie romantyczne klimaty :-) czekam na wiecej ecej

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć kochana :)
    byłysmy chyba w tym samym czasie nad morzem :)
    ja w okolicach Trójmiasta.
    Świetnie wyglądałas oraz wyglądaliście :)
    ciuszki fajne na wakacje zostały zakupione,ja moje zakupy przed wakacyjne tez niebawem pokażę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia przy zachodzie słońca - pełna romantyczność!:)
    zazdrooszczę morza!

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że wypoczęłaś. A romantycznych chwil wcale pewnie nie było aż tak mało :) łupy z sh idealne na taki wypad. Czekam na cd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie uchwycony zachód słońca:-). Wygląda co najmniej jak w Australii:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie wakacje ;) Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Pobierowie 2 lata temu! Baaardzo fajne miasteczko:)Ale Ci zazdroszczę tego morza......

    OdpowiedzUsuń
  8. Sivka - było super!tylko woda lodowata;)

    Miriana - dzięki:))

    Waniliano ,mąż mój jest autorem tego cudu (Australii nad Bałtykiem;))

    Keisi było naprawdę super:)) cd. będzie wkrótce:)

    Gosiu , to żeśmy się zgrały! ja wróciłam w niedzielę:)
    czekam na Twoje fotki!

    Rysiu - będzie więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jaki cudny zachód słońca, romantyczne klimaty!! Czekam na dalszy ciąg relacji. A bluzeczka i spódniczka - super zestaw na spacerek po plaży. Ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, ale Wam zazdroszczę, nie wiem kiedy uda mi pojechać nad jakiekolwiek morze.
    Zachód na zdjęciach prezentuje się fantastycznie, taki fotogeniczny skubaniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia i zapewne cudny urlop....jesteś taka w kolorach morza....ślicznych kolorach....pięknie wyglądasz ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja też zazdroszczę... !!!

    OdpowiedzUsuń