poniedziałek, 25 lipca 2011

Festiwal Gwiazd w starej kiecce;)

Pobierowo było dobrym punktem wypadowym do wielu fajnych miejscowości.
Jedną z nich były Międzyzdroje.

Lało jak z cebra! Ale tylko w taką pogodę dałam się ściągnąć z plaży;)


Spódnicę kupiłam w zeszłym roku, ale dopiero teraz stała się moją ulubioną:))


Trafiłam akurat  na Festiwal Gwiazd :)
Jedną nawet ujrzałam na żywo i nie był, to ani jeden Mroczek;)
Niestety nie był, to także ktoś w stylu De Niro, tylko jeden z aktorów - Wojciech Majchrzak . Ale zawsze to coś;)


 Gwiazda nadchodzi ! Znaczy ja:D






W tym momencie zrobiło mi się smutno...Pana Krzysztofa Kolbergera bardzo lubiłam...
Ale co zrobić..c'est la vie...

Oczywiście ciąg dalszy nastąpi...
Będą  i  latarnie, i góry, i nawet trochę ciuchów, bo przecież, to blog o szmatkach:)

Post zaplanowany - odwiedzę Was za parę dni, po powrocie do domu:)

**************************************************************
Spódnica - Marks Spencer, Sh
Bluzka - Top Secret
Sandały - CCC
Torebka - Reserved
Płaszczyk - Mohito
*************************************************************************

13 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda spódnica z tą bluzką - idealny na lato zestaw, bo jak widać lato to nie tylko 30 stopni :)
    A ta Aleja Gwiazd.... Jakbym tam wpadła to by musieli zrobić dla mnie gwiazdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. :)
    Międzyzdroje to świetne miejsce na odpoczynek. Życzę udanych wakacji! :)

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Krzysia lubiłam, też mi smutno....mimo pogody wyglądasz świetnie, bluzka zalotnie na jedno ramie super....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szalejesz, a ja ciągle za biurkiem :(((, chyba się rozpłaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty gwiazdo nasza, wracaj już z tych wakacji, nie widzisz jak leje???:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wakacje udane! Też chciałabym znaleźć się w tej alei:). Kiecka wygląda dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co raz bardziej ruda?
    Fajnie, bo i chyba piegi widać:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też latem kocham nasze morze.. i też jedną gwiazdkę upatrzyłam w Świnoujściu. Spódniczkę pamiętam, świetnie się prezentuje, zwłaszcza z czerwonym parasolem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jak fajnie wyglądasz...super spódnica
    zazdroszczę wakacyjnych wojaży

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja pamietam czasy kiedy Miedzyzdroje to taka wiocha byla, z plaza i bez tlumu turystow. Mlodosci - wroc!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyny ,dziękuję za odwiedziny i "komcie"!!!
    ..powoli wracam:))

    OdpowiedzUsuń