środa, 8 czerwca 2011

Powracam turkusem:)

A nie było mnie bo wyjeżdżałam:D
Pilnie trzeba było załatwiać rodzinne sprawy. Trafił mi się więc samotny wypad do Wrocławia.
Ostatnio  takie dni  wolne od męża i dziecka miałam 13 lat temu;)

Mogłam polatać z siostrą po sklepach.
Kupiłam sobie sandałki ! Siostra ma prawie takie same.
Co prawda nie planowała zakupu sandałów i przymierzyła je tylko na chwilkę, żeby mi pokazać jak jasne wyglądają na stopie..
No i się skusiła:D





Cała reszta ciuchów jest zeszłoroczna i starsza.
Spodenki, to jeden z moich najlepszych zakupów wyprzedażowych - marynarski krój jest modny wiecznie:)
Top jest w rzeczywistości mniej niebieski, a bardziej turkusowy.


I tak sobie chodzę, a raczej jeżdżę rowerem na codzienne zakupy spożywcze;))

*******************************************************************
Sandały - CCC, Clara Barson 59zł
Spodenki - Camaieu
Top - Bershka
Torebka - Atmosphere
Kolczyki - Orsay
*************************************************************************

21 komentarzy:

  1. 42 lata ? ee.... no chyba trochę młodziej ... koło 30 ;)
    a torebka mnie bardzo urz/żekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sandałki!! super wyglądasz!! Jak nastolatka!! Rewelacja!! No i witaj ponownie!! Długo Cię nie było, brakowało nam Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już się zastanawiałam, gdzie przepadłaś i jak to ja, martwiłam się ;)
    Spodenki mają rewelacyjny fason!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają na Tobie te sandałki :) A topu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandałki na Twojej nodze wygladają ślicznie....super całość....oj! fajnie miałaś, fajnie!!! Wrocław piękne miasto....pozdrawiam z deszczowego Zagłębia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachorowałam na Twoje spodenki! To się jakoś leczy? :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę spodenek, bardzo lubię taki fason. Sandałki też fajowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że odwiedzasz deccorię...a może jesteś tam?

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że się odnalazłaś ;)
    spodenki są świetne, masz rację marynistyczny styl jest zawsze modny :) a sandałki - po prostu cudeńko <3 buziaki zostawiam :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki są boskie! świetny fason! Sandały też ! Cieszy mnie ,że wyjazd się udał :))) Wyglądasz bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rudzia - dzięki:*

    Zuza - dziękuję,że mnie odwiedzasz i tutaj i na IS:))

    Bastamb - lubię tam zaglądać i nawet się kiedyś zarejestrowałam ,ale fotek tam nie mam:))

    Pani La Mome - dzięki:))

    Sivka - leczy się, a jakże! Musisz sobie po prostu takie sprawić:))

    Asiuniu z topu jestem bardzo zadowolona:)

    Alcyna, powoli powracam:))

    Anula, teraz będę nadrabiała zaległości! Też mi Was brakowało:))

    Franna, dzięki, jakoś staram się trzymać:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki piękne, choć to fason nie dla mnie, ale uwielbiam go platonicznie :) Sandały kupiłaś śliczne, czy to są koraliki, czy to tylko tak wygląda?
    Gratuluję wolnego, cudne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ty opalona kochana jesteś,ja przytobie to blada twarz :)

    fajnie wyglądaz,widzę w formie jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosia ,to Dove - ten balsam brązujący;))Jak widać działa;)

    Agnieszko, to koraliki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te sandałki, typowo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I to Twój kolor! Na prawdę dobrze wyglądasz we wszystkich odcieniach błękitu, niebieskiego itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz jak nastolatka! Masz świetną figurę i wspaniale ją podkreślasz! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna figura przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku, jak z Ciebie zgrabniacha!
    super te spodenki!

    OdpowiedzUsuń