środa, 29 czerwca 2011

Neonowa siatka

Czy można być jeszcze bardziej leniwą niż zwykle? Widać można, jeśli tak jest:))
Nawet nie chce mi się strzelać fotek na bloga...
A kupiłam parę rzeczy ostatnio i leżą...
Siatkowy top jest oczywiście z lumpeksu.
Na zdjęciu wyszedł nieco blado..W realu kolor jest bardziej żarówiasty:D


Pod siatkę trzeba było coś założyć (stąd wystające ramiączka od czarnego topu).


Z racji lenistwa nie chciało mi się pomalować pazurów na jakiś bardziej kontrastowy i super modny kolor .
Nie chciało mi się także zestawiać żarówiastego z czymś innym niż moje ulubione spodenki.


Ale uwaga - wysiliłam się i zmieniłam pozę !
I niestety okazało się, że siad po turecku w 10 sekund (samowyzwalacz)  nie jest  łatwy.
Poczułam się na swoje lata... Ale tylko przez chwilę;)


Obok turkusowych kolczyków są wiśniowe, ale w ogóle ich nie widać...
Więc je zdjęłam i zjadłam:D


I znowu mam nowy odcień na włosach..i znowu nie ten właściwy.
Bo miał wyjść rudy..Ale jeszcze do niego dojdę;)


  • Top - Sh , 3zł
  • Spodenki - Camaieu
  • Sandały - CCC

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle wygląda Pani fantastycznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra, strasznie to wygląda niestety garderoba nieodpowiednio dobrana do wieku :((

    OdpowiedzUsuń
  3. ....a ja uważam, że odpowiednio...pięknie Ci ....i ślicznie wyglądasz....oj! Ty leniuszku....pstrykaj dalej...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bastamb - dziękuję bardzo:)) poprawię się z tym pstrykaniem:)

    Anonimowy, przykro mi, że naraziłam Cię na taki straszny widok;)

    Just,Klaudia - dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Luz, blues, w bluzce same dziury :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super leniuchowy zestaw!! Top jest rewelacyjny! A jakie ekstra spodenki! Figury to nastolatki mogą Ci pozazdrościć!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nastolatka w tym topie :) i te sandałki do tego,normalnie małolata jakaś :)i tak trzymaj :) anonim już zazdrości ,ha,ha
    pani po 40 stce i nie chodzi w łachmanach ? jak możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, my to mamy przechlapane...bo dla niektórych liczy się tylko metryka..strzeli Ci 4 dychy i koniec...ale na szczęście po 40-ce poczucie humoru nie zanika:D

    Anula dzięki wielkie...paska-mini już nie założę, ale myślę, że takie spodenki są jak najbardziej dla mnie:D

    Sivka, żebyś wiedziała,że luz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten róż może być bardziej żarówiasty??;)
    Na lato neonowe kolorki są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, ten top super wygląda pod siateczką. Miło popatrzeć na tak uśmiechniętą buzię! :)
    Pozdrawiam, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj anonim zdziebko przesadził!!! Jak dla mnie żarówiasty top bomba! Pasuje CI do uśmiechu i osobowosci krejzola :D wiek nie ma nic do rzeczy :D

    pozdrawiam po długiej nieobecności :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czterdzieści lat to świetny wiek,moim zdaniem wyglądasz bardzo letnio i wesoło.Lenistwo dopada czasem każdego i trzeba mu się poddać tak na chwilkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie powiem, niezły ten top :D
    ja znalazlam kiedys wielką bluzkę z podobnej siateczki, oczywiscie zabralam ze sobą, że niby miałam ją na coś przerobić, ech jak zwykle lezy gdzieś w kącie :|

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    Uprzejmie proszę o uzupełnienie ankiety dotyczącej społeczności szafiarek. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Ankieta jest anonimowa i nie zajmuje długo czasu.

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełniona ankietę:)
    Poniżej zamieszczam link do ankiety

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    OdpowiedzUsuń
  15. to dlatego tak dawno Cię tu nie było ;)lenistwo... jak to fajnie i kusząco brzmi
    czas lenistwa, to cudny czas
    a koszulka na lato idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety ten top w/g mnie wyglada jakoś tak...tanio...

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy ,nie mam problemu z tym, że coś wygląda tanio...nie mam na tym punkcie kompleksów;)

    Anonimowy - ankietę rozwiążę:)

    ThimbleLady - lenię się ostatnio okrutnie;)

    6roove - jeszcze wyjmiesz i swój;)

    Reniu , ja też myślę,że 40-tka, to niezły wiek...jeszcze się jakoś trzymam, a w sercu maj:D

    Poradniku - witaj po przerwie!!! i trafiłaś w sedno!

    JaKa - dziękuję serdecznie:))

    Pani La Mome - a może!!!

    OdpowiedzUsuń