czwartek, 19 maja 2011

Black&White


Kobieta zmienną jest, więc dzisiaj dla odmiany pełna powaga ;)





Czerń i biel jest nieśmiertelna... i inspiruje wszystkich.



Przy Kombi szalałam  na dyskotekach...wieki temu;)

*****************************************************

Top - Hennes ,Sh - 4zł
Spódnica - Topshop, Sh - 10zł
Buty - Allegro ,ok.15zł
Torebka - Vintage ,po mojej babci:)
Kolczyki - perełki,Orsay
Bransoletka - Charms ,początek tworzenia:)

**************************************************************

23 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój top, cały zestaw wygląda elegancko i nowocześnie, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani La Mome - czasami trzeba;)

    Mess - dzięki:)

    Nurka, top mi się udał! Za 4 zł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest rewelacyjna (czy to właśnie ta o której wspominałaś mi na IS?) zresztą całość jest super. Duża też zasługa "pani noszącej" ;) A "Black&Wihte" Kombi umiem na pamięć od 6-tego roku życia :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się bluzka, świetnie podkreśla Twoją figurę, no i ma fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę, tej spódnicy to Ci cholernie zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel i czerń...zawsze mnie kusi....po kolorach przychdzi na nią ochota....ponadczasowa i zawsze dobrze wygląda...Ty wyglądasz super....nawet mam podobną bluzeczkę...świetna spódniczka i piękna figura...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw - top jest przeuroczy!


    pozdrawiam
    chocarome.blogspot.com
    i zapraszam na rozdanie, które organizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladnie ,klasycznie ,elegancko.
    podoba mi się wszystko :D ale juz szczególnie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. powaga Ci nie pasuje :D wole jak się śmiejesz pełną gębą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powaga Ci nie pasuje :D wole jak się śmiejesz pełną gębą! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OH OH OH!! Po prostu nie będę się rozpisywać!! Rewelacja !!! Wszystko jest mega!! Kocham takie zestawy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie kontrasty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powaga, taaa :D
    Ta kiecka jest coraz fajniejsza! Jak ona to robi??? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. w pewnej chwili zdawało mi się,że tospodenki takie :)
    extra!
    pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia ,dzisiaj w Lumpku widziałam spodenki w tym stylu;)

    Sivka,czasami trzeba zachować powagę;)

    Anula,te tradycyjne zestawienia są zawsze modne;)

    Sandrula,ja też wolę siebie roześmianą:D

    Rudzia ,buty mi się trafiły! I nawet nie są za małe!

    Pralinko dziękuję:)

    Bastamb ,czernie, biele plus czerwienie są zawsze na czasie:))

    Judy,nie oddam!

    6roove i tylko 4 złote!

    Zuza ,tak , to właśnie ta!
    Fajnie,że do mnie zaglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie, zgrabnie, elegancko i kobieco, uwielbiam zestaw czerni i bieli, jest ponadczasowy i pasuje niemal na każdą okazję, Twoja spódnica jest genialna - zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś cudownego! :)
    Podoba mi się wszystko a w szczególności buty !
    Pozdrawiam!
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancko i klasycznie - świetny zestaw! Bardzo Ci ładnie w czerni i bieli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny zestaw, mam podobna torebkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń