niedziela, 24 kwietnia 2011

Święta na rolkach:))

Rano było oczywiście śniadanko i muszę pochwalić  męża, który sam je przygotował:))


A po południu spalanie kalorii .Odpowiedni strój na rolki w moim stylu:)


Ochraniacze ,to podstawa ,bo w moim wieku łatwo się połamać.
Osteoporoza  pewnie zżarła mi część kości, więc trza o nie dbać;)


Syn jako bardziej wywrotny, został okaskowany;)


Trochę się zmachaliśmy...


Objechaliśmy na rolkach kawał Myślęcinka.
Mąż mój "nierolkowy",  zaliczył szybki marsz :)

Jeśli ktoś miałby  ochotę odwiedzić nasz Leśny Park Kultury i Wypoczynku, to tutaj jest o nim wszystko.


*************************************************************

Tunika - Allegro
Narzutka - Sh
Legginsy - H&M
Okulary i kolczyki - Orsay

*****************************************************************************

25 komentarzy:

  1. WOW!!! Jestem pod wrażeniem!! Jesteś niesamowitą kobietą. Długo już śmigasz na rolkach?? Po cichu Ci się przyznam że właśnie nachodzi mnie na kupno rolek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeździć na rolkach! <3
    Jestem w podobnym wieku co pani synek. Gleby zaliczałam tylko pierwszego dnia "nauki jazdy" :) A mąż zdolny jest... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anula, rolki zafundowałam sobie na 36 urodziny;))już parę lat temu,ale jeżdzę rzadko,bo nie mam z kim...samej mi się nie chce,a syn z matką nie bardzo chce jeżdzić;)
    ale polecam! już czuję,że podziałały na uda i pośladki!

    Karolinko ,mój syn też dzisiaj parę gleb zaliczył,ale ja ani jednej;) jeżdżę ostrożnie;))
    męża namówić nie mogę,więc biega za nami:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wariatko szalona! a wiesz,że Ty masz rację !
    świetny pomysł na spędzenie czasu !
    Szkoda,że jutro zapowiadają u nas deszcze :( też bym pojeździła :)

    a ten stół świąteczny-rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dodam jeszcze,że po tym jak dałyśmy obie zdjęcia z taszami na zakupy,pisały o myciu okien....dziś tez razem święta rekreacyjnie
    ZACZYNAM SIĘ BAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. syn jaki duzy!
    sie rolkowalo kiedys, dopuki pies mi rolek nie pogryzl :D
    a ja wczoraj rowerek sobie tanio kupilam wiec bede nabijala kilometry :D

    buzka z Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym teraz na rolkach pojeździła nooo! :D

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak aktywny wypoczynek :) u mnie niestety leje więc święta w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. To cos na stole to zurek w chlebie??? Ja to tylko z opowiadan znam, na stole nigdy nie widzialam :o
    Firanki masz fajowskie :)
    A o rolkach to ja sie nawet pisac boje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć takiej fajnej mamy! wyglądacie razem jak rodzeństwo! Jeszcze niech małżonek zakupi rolki i to dopiero będzie czad! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. i o to właśnie chodzi, żeby spędzać święta aktywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez zazdroszcze synkowi takiej mamki :))) jest Pani przeswietna, ostatnio z moja mama podziwialysmy Pani bloga! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie nakryty stół - taki przytulny:)Rolki - WOW!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jak ja zazdroszczę tej umiejętności. Nigdy nie udało mi się nauczyć jeździć :)
    no i outfit narolkowy bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mąż się spisał....pięknie....a Ty na rolki...super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. A kiedyś, to się na wrotkach śmigało....Takie spędzanie świąt, to ja rozumiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz kwitnąco ! sport Ci sluzy :D
    Swietny swiąteczny stól!
    tereny myslecinka tez niczego sobie ,musze tam się kiedys wybrac.
    a mi się marzą wrotki -ale to towar deficytowy w polsce nieosiągalny z tego co kiedys szukalam.

    OdpowiedzUsuń
  18. żurek w chlebie!!!!! uwielbiam:))

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne miejsca sobie na tych rolkach odwiedzasz! Zazdroszczę takich umiejętności! No i świetny zestaw! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślęcinek! Rolki! Jej, jak tęsknię i zazdroszczę... W tym roku miałam krótką Wielkanoc i nie zdążyłam tam być ani chwili. A żaby w stawie koło Centrum Edukacji Ekologicznej pewnie już dawno skończyły okres godowy i nie są już niebieskie?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!!!! Wyglądasz super na tych rolkach!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wooooooooow a na talerzykach stoją chlebki z żurkiem? czy co :D? bajeranckie śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny - spóżnione podziękowania za miłe słowa!!!

    OdpowiedzUsuń