środa, 6 kwietnia 2011

Druga odsłona starej bluzki...

Spełniam życzenie Pani La Mome ...
Przedstawiam bluzkę w innej odsłonie  i z bliska:))

Przypominam ,że ma już swoje lata...jakieś dwadzieścia..
Jest delikatna ,półprzeżroczysta i w taki właśnie kwiatowy wzór..
Żeby staruszce było rażniej ,towarzyszą jej równie wiekowe kolczyki .


Była już w parze z dżinsami - teraz kolej na spódnicę.


Ołówkową  kupiłam jakiś czas temu na allegro . Jest ciut przyduża, ale po dodaniu paska - akurat .



Moje nowe butki z CCC pasują nawet do podłogi i krzesła ;))


Rajstopy zwyczajne ,cieliste, zwane babcinymi - lubię takie..

Co do włosów ,nadal mam mieszane uczucia.
Ale zauważyłam ,że dylematy  "pofryzjerskie" dopadły nie tylko mnie .
Z nastaniem wiosny  dziewczyny się pościnały ,porozjaśniały ,a teraz myślą co dalej;)
Mnie się cały czas wydaje ,że te moje pasemka są z "leksza"  tandetne...
I cały czas kusi mnie  RUDY!

O taki !

Uwielbiam rudzielce:))

***************************************************************
Bluzka - Solar ,Vintage ,z dna szafy
Spódnica - Allegro
Buty - Jennifer
Kolczyki - srebrne ,Vintage
Pasek - C&A
*************************************************************************

30 komentarzy:

  1. Bardzo Cię widzę w takiej rudości!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu gdzieś wyczytałam, że jeżeli kobieta planuje przefarbować się na rudo, to w podświadomości wykluwa jej się zamysł zdradzenia męża/partnera...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alcyna ,hehehe ,dobrze ,że mój mąż tego nie czyta;))
    mam nadzieję,że ten rudy oznacza inne zmiany w moim życiu;)

    Aga ,na Bree ładnie wygląda...nie wiem jak będzie na mnie;)

    Sivka ,zaczynam zbierać odwagę...może za miesiąc będę ruda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... w rudym będzie Ci ślicznie...a bluzka super, już pisałam, że też miałam takę, takie same rękawy i kwiaty....ze spódniczką też ślicznie, kobieco i sexi...ale z Ciebie laska!Pozdrwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim doszłam do końca tekstu podziwiałam Twoje włosy,są świetne,przestań się zastanawiać,naprawdę wszystko gra,świetnie Ci rozświetlają twarz!

    bluzeczka fajna/ mimo ,że nie lubię rozszerzanych rękawów :)
    lepiej ze spódniczką,zwłaszcza taką :)
    no i buciki miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kwiatowe wzorki:) śliczna bluzeczka:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudość pasowałaby a look super:)zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ba, wiadomo ,ze uwielbiasz rudzielce ;) - mam nadzieje,że farbowane też :D
    fajny ten zestaw dzisiejszy. bluzka jest spoko, taka hipisówa,ale pasuje mi do spodnicy ,wszystko sie zgralo,moze dlatego ,ze buty są w stylu lat 70tych. A propos butów, to dotykalam ich na żywo. są swietne, nie skusialam sie na przymierzanie, bo tylko doprowadziloby mnie to do frustracji ;)
    Farbuj się na rudo ,farbuj ,ja tam jestem za ,wiesz z resztą.
    w pasemkach jest ok ,wcale nie jest tandetnie, teraz nawet się zmienil kolor ,jest lepszy,ale zmieniaj sie na rudy ,zmieniaj, bo bedziesz wyglądac super, mówię Ci ,ja się znam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ups,literowka. pasuje do spodnicy ,a nie ''mi do spodnicy'.
    wybacz, spieszno mi i nie zastanawiam się nad stylistyką .:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję:)W tej kombinacji bluzka wygląda naprawdę ślicznie.
    Co do rudych włosów to spróbuj najpierw szamponetką (daje intensywny odcień i się zmywa!), będziesz wiedzieć czy się w nich dobrze czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny lakier do paznokci:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa, ale sexi :D
    mnie Twoja fryzurka bardzo się podoba, ładnie Ci w rozjaśnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że taka fryzura będzie do Ciebie pasowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNE masz te butki<3 Uwielbiam takie masywne obcasy.
    Wydaje mi się, że w rudych będzie Ci całkiem dobrze.
    P.S. Propos zmian- idę jutro do fryzjera na cięcie, zmierzałam się do tego jakiś miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna ta bluzka, jestem zachwycona :) Co do włosów, nie do wiary, ale dość długo nosiłam rude i chyba mi się przejadły. Teraz masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi sie ten rudy odcien, ale skoro masz watpliwosci to moze sprobuj najpierw jakas łatwo zmywalna wersje
    bluzka ma piekny motyw i ta półprzezroczystosc jest super , pewnie w cieplejsze dni bedziesz ja eksploatowac maxymalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna bluzka!! I te buty!! Wyglądasz genialnie!! W rudych będziesz bajecznie wyglądać. Już widzę oczyma duszy, taka burza cudnych ognistych loków... Ja od 18 lat jestem ruda z przerwami ;). Zdradziłam rudy na 2 lata dla brązu z pasemkami. Ale w poniedziałek mnie napadło i zrobiłam kasztanowo - miedziany odcień...;( Tęsknie a czerwienią;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anula,fajnie ,że Ci się podoba:))
    Mam nadzieję ,że rzeczywiście będzie mi dobrze w rudych...same rudzielce będziemy;)

    Kaffiarko, zobaczę jak mnie najdzie;)
    z tym zmywalnym chyba spróbuję...

    Mietka;))ciekawa jestem jak Ci było w rudych:))mnie tak kusi ,że chyba zrobię...

    Judy,mam nadzieję,że będziesz zadowolona:))bo z fryzjerem nigdy nie wiadomo;)

    Reniu,dziękuję...oby;)

    6roove,dziękuję:))

    Foxy,dzięki;)

    Pani La Mome,no właśnie myślę o szamponetce na początek:)

    Rudzia,wszystkie rudzielce lubię:))Ciebie najbardziej!
    tych butów nie sprawdziłam jeszcze w terenie,to nie wiem czy wygodne...a wszystkie mnie obcierają;)

    Wonder woman,przekonuję się coraz bardziej...

    Black pearl,dzięki:)

    Gosiu,tak mnie ten rudy kusi ,że chyba go popełnię;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wlosy masz piekne, ale rozumiem pokuse rudosci i popieram, co masz sobie zalowac!

    Drugie zycie bluzki bardzo pomyslowe, moze zgapie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Edytka- rudy to jest to! Myślę, że będziesz wyglądać szałowo , no i pasuje do Twojego charakteru (żeby nie było- nie że fałszywy, tylko szalony :D )
    Sama długo byłam ruda i może kiedyś wrócę do takiej mniej ugrzecznionej wersji Impersony :D
    A zestaw bardzo mi się podoba :D Buty są piękne, szkoda, że mi taki fason nie pasuje, bo bym sobie odgapiła ;) Bluzka musiała być świetnej jakości, że tyle przetrwała :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bluzka - bardzo kobieca. Potweirdza, że nie należy pozbywac się starych rzeczy z szafy. A co do koloru - bardzo wyrazista ta rudość, ale ladna:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Betty,szkoda ,że nie mam garderoby...może mniej rzeczy bym wyrzucała;)

    Elunia ,a ja Cię w rudych chyba nie widziałam? Mnie się rudy kojarzy raczej z tym szaleństwem niż z fałszywym charakterem;)

    Mrs_L pozwalam na zgapianie:)))
    Rudy kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  23. no no, szykownie wyglądasz :))
    Popieram rudości, zawsze kojarzyłaś mi się z takim żywym energicznym płomyczkie4m

    OdpowiedzUsuń
  24. Rudy był by super! Jestem na tak :)
    Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia na krzesle są super wyglądasz mega seksi fajna kobitka z ciebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń