niedziela, 20 marca 2011

Pierwszy Dzień Wiosny !!!!!!!

Chyba nie jest zbyt kolorowo i kwiatowo?;))


Wiosna nieśmiało zagląda ...jeszcze troszeczkę  niewyrażna...;)


Teraz lepiej:)


Sukienkę wyszperałam w Lumpexie .Całą dychę kosztowała ! Coś drogi ten mój SH ,bo nic za złotówkę nie mogę trafić;)

Na plecach ma spory dekolt ,więc włożyłam czerwony top...Nie będę się aż tak obnażać...poczekam do lata;)


Torebka wiosenna ...w kolorze trawy:)
A klipsy, chyba zaskakująco  w innym klimacie ,ale za to w kolorze słońca;)

Klipsy-sztylety  wygrzebałam z dna szkatułki...Ostatnio miałam je na uszach w liceum ,a było to.....no dawno;)
Miałam jeszcze takie czerwone ,ale w kształcie nożyczek...
Czasami na lekcji ,nauczyciele długo wpatrywali  się w moje uszęta;)

Te sztylety założyłam aby uczcić Dzień Wagarowicza!!!
Bo pomimo ,że byłam grzeczną dziewuszką ,to tego dnia rzadko byłam w szkole:))
Ale oczywiście mojemu synkowi tego nie powiem...może kiedyś;)


Teraz oby do lata:D

***************************************************
Sukienka - H&M ,Lumpex 10zł
Torebka - Allegro ,7,50zł
Klipsy - Vintage
Buty - Deichmann
***************************************************************

24 komentarze:

  1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu ;)

    Pozdrawiam.
    http://littleblackorchids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam,że ubierzesz nowe buciki :))
    śliczna ta sukienka,takich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą modę! Kwiaty w tym sezonie są piękne! kobiece i eleganckie CZADERSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka.
    Prześliczne jet te ostatnie zdjęcie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Judy ,pobawiłam się w artystkę;))

    Wonder woman - kwiaty są zawsze kobiece!:))

    Gosiu ,na buciki się szykuję:D
    Jeszcze mi w nich za zimno...

    Aniu ,dziękuję.

    Pushemek ,dzięki za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Do włosów już przywykłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczynam się przyzwyczajać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie jest!
    Sukienkę chętnie widziała bym w mojej szafie, nawet za tak kosmiczną cenę jak cała dycha ;D
    I torebka baaardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. kapitalna sukienka!!! Myślałam, że po zalaniu kwiatami w ubiegłym roku w tym będę miała dosyć. Ale gdzie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebista!!!!!Czerwień + zieleń = wielka miłość:)))Całość kapitalna!!!!!! Wiosna,ach,to TY! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze ci w dopasowanych fasonach, motyw kwiatowy przywoluje lato , a ten dekolt .... uwielbiam takie niespodzianki na tyłach sukienki - czekam do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiatkow nie za duzo, a klipsy sa czadowe!
    Dzien wagarowicza, powiadasz, a moze by sie tak z pracy zerwac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, bardzo ładna całość....i oczywiście piękne zdjęcia bo piękna modelka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna sukienka. dokładnie o takiej marzę, ale niestety ciągle nie udało mi się wyszperać podobnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka cudna, kolczyki totalny odlot, dobrze że się ich nie pozbyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  17. barwnie, kwiatowo, radośnie - fajny wiosenny look i jakaaaaka figurka no no no ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny ,fajnie ,że Wam też moja kwiatowa sukienka przypadła do gustu!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. motyw kwiatowy zawsze na tak!i sztylety - przezabawny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. explendit blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    OdpowiedzUsuń
  22. cuda!

    Zapraszamy do polubienia nas na facebooku!

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    Niedługo ruszamy pełną parą! duzo mody i relacji z eventów z całej Polski, moda, uroda, handmade i duużo konkursów! polub nas i wspieraj w rozwoju

    dla Ciebie będziemy coraz lepsi :)
    bądź modna z nami!

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w tej sukience :) Ale masz fajne akcesoria, szczególnie sztyleciki, choć torebka za 7,50 (!) też wzbudza szacun :D

    OdpowiedzUsuń