piątek, 18 marca 2011

Nowe buty i nowy kolor włosów...wiosna idzie:)

Te  buty wpadły mi w oko w tamtym roku...ale jakoś im odpuściłam...
Może dlatego ,że syn potrzebował nowych korków ,halówek , obuwia na dwór i do szkoły;)
Tym razem ,gdy ujrzałam je w CCC ,nie mogłam im się oprzeć...
Cena 99,90 ,więc  akurat:))


A we włosach słońce:))
Zrobiłam sobie "balejaż"...jasny...i  nie wiem czy mi się podoba...
Co parę lat kuszę się na rozjaśnienie włosów .


Dla porównania - wklejka z ciemniejszymi włosami.
Lubię brązy ,ale czuję, że zaczynają mnie przytłaczać..Zapragnęłam czegoś optymistycznego i słonecznego:)


Nie wiem czy długo taka rozjaśniona wytrzymam...

Podsumowując - buty podobają mi się na 100% ,co do fryzury nie mam takiej pewności...;)

22 komentarze:

  1. Mnie się podoba i jedno i drugie....Tobie ładnie we wszystkim...a wiosna dzisiaj u mnie taka, że pobieliło - to nie żart, spadł śnieg...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo jakie ładne zdjęcie na górze :) śliczniutko
    mimo, że osobiście nie noszę butów na obcasie to te są bardzo fajne,
    a wiosna we włosach wygląda bardzo fajnie - w końcu kobieta zmienną jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty fajne choć mogły by być tańsze, eh ccc zdziera

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale buty ! bardzo mi się podobają!! dobrze, że je kupilas ! :D A włosy - mnie się widzi taki kolor . I w takich ladnie i w brązach i w RUDYCH tez :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bastamb ,no właśnie...wiosna coś nie ma zamiaru przyjść...śniegu nie zazdroszczę...hehehe,w blondzie mi nieładnie;)

    ThimbleLady, ja nie przepadam za takim kolorem obcasów,ale te mi się spodobały...bo kobieta zmienną jest;))

    Eule...no mogłyby...ale ja się cieszę ,że nie są droższe:D

    Rudzia ,może kiedyś na wściekło RUDO się w końcu zrobię!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm....gdzieś panią już w tym kolorze widziałam....:))
    Dziś wdepnęłam do ccc, co by się rozejrzeć pod kątem obiecywanej wiosny. I nic mi się nie podobało.No, jedne tenisówkowate jakieś.A reszta...:(( Takich jak Twoje nie widziałam! W małych miastach mniejszy wybór???

    OdpowiedzUsuń
  7. Sivka...ciekawe gdzie?;)))
    U nas w każdym CCC były:D wiem ,bo szukałam swojego rozmiaru...były jeszcze brązowe i turkusowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle u kogoś mi się podoba, ten balejaż :) Ładnie Ci, wytrzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleeee butyyyy!!! Cudne i takie w moim stylu :)))
    Śliczności :)
    Lubię buty jennifer...
    Balejaż tez na tak. Ładnie rozjaśnił Twoją twarz :)
    Teraz tylko niech wiosna rozgości się na dobre, bo u mnie dziś w nocy nasypało śniegu... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ha,ha mamy ten sam gust :)pierwsze co jak weszłam do CCC to chwyciłam te buty do ręki :) oj obracałam je parę razy i obracałam :)
    są boskie!!!! i cena nie jest wygórowana jak na takie fajne buty :)

    a co do włosów....znowu ten sam gust :) kocham brązy i uwielbiam :)
    ale raz na jakiś czas muszę rozjaśnić ,bardziej lub mniej :)

    a teraz wyglądasz bardzo,bardzo dobrze,rozweseliłaś sobie twarz,taki powiew młodości... haha :)
    kto wie,czy nie zrobię tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z włosami to widzę, że nam się to samo porobiło. Też parę miesięcy temu mój ciemny brąz zaczął mnie przytłaczać.
    Ładnie Ci w takich ciut jaśniejszych, ale ja chyba wolę równomierne rozjaśnianie. Bez pasemek, balejaży etc. Te ostatnie źle mi się coś kojarzą (podobno po balejażu rozpoznaje się Polski za granicą ;)) Wniosek- kolor na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Alcyna...no właśnie...cały czas się zastanawiam ,czy ten balejaż nie jest ciut kiczowaty...;)

    Gosiu ,to rzeczywiście mamy podobny gust!
    Polecam te buty ,bo nawet wygodne są! Chociaż nie wiem co powiem jak trochę w nich pochodzę;)
    A powiew młodości wskazany jak najbardziej!:)))

    Koliberko ,butki polecam:))
    I "powiew młodości" ,jak to Gosia ładnie ujęła;))

    Aga...na razie daję radę;) może wytrzymam...choć mąż powiedział :"Co Ty ze sobą zrobiłaś?!":))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne buty!!
    zapraszam do mnie http://lilaagarcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Pani do twarzy w jasnych włosach - odmładzają i dodają świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie same butki :)

    Mnie włosy bardzo się podobają, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygodne butki? Też je kiedyś oglądałam.
    Fajnie Ci w ciut jaśniejszych włosach, choć pasemek nie lubię, ale rozumiem, że lepiej poeksperymentować trochę niż na całą głową:)
    Może kiedyś sobie tylko końcówki rozjaśnisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani kochana;) Jeszcze pewnie poeksperymentuję z włosami;)
    Butki na razie w szafie leżą .Mam nadzieję,że będą wygodne:))

    Agnieszko,to super!Też czarne?:))

    Klaudia,dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Edzia mi dwa dni temu powiedział, co ty masz na sobie...no kamizelkę miałam z futerkiem na brzegach! Głupi jakiś :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. chłopy się nie znają;))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy są cudowne! ;) a buty mega śliczne! w jakiej miejscowości je kupiłaś? wiesz może czy są jeszcze? bo u mnie patrzyłam i niestety ich już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam butu super fryzurka rowniez...
    a jesli ktoras z Pań bylaby zainteresowana kupnem takich bucikow tylko w turkusowym kolorze to zapraszam prosze pisac mw_83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń