wtorek, 15 lutego 2011

Konik polny i mrówka;)

Mrówka ,to oczywiście ja:))
A konik pasł się  we wrocławskim ZOO !
Płaszcz - Zara ,Torebka - Allegro ,Buty - Emu
Tak ubrana, paradowałam w czasie ferii po Wrocławiu...
Pogoda dopisała ,było w miarę ciepło i nawet  kapelusz rzadko zakładałam;)

Polecam  ZOO zimą!
Jest więcej zwierząt niż ludzi;)

Żyrafy i wiele innych zwierzaków nie bały się zimna:)

Przy moim synku zaczynam już wyglądać jak mrówka...
Ma dopiero 12 lat...hm...chyba zaczynam maleć;)
Reksio był oczywiście z nami  i  najbardziej ucieszył się z wycieczki na wieś.

Siostry wiedzą co lubię - zabrały mnie na disco:))
Pozdrawiam serdecznie koleżanki i kolegów  moich siostrzyczek ,z którymi wytańczyłam się ile wlezie!

A szczególnie młodego człowieka,który dał mi 25 lat!
Za dnia pewnie dałby 35 ,ale i tak jestem na plusie;)

Czasu nie zmarnowałam ,bo parę rzeczy kupiłam..
Podsumowując - we Wrocławiu było super szkoda tylko ,że nie wszystkie plany udało mi się zrealizować...

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wycieczki do wrocławskiego ZOO. Marzy mi się od lat. Może męża wreszcie namówię, ale on cierpi na jakąś wrocławiofobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koooolczyki świetne, chyba takie widziałam w Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Wrocław....super zakupy, czekam na stylizacje...wyglądasz ślicznie w tym płaszczyku...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chyba za parę dni będę we Wrocku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tey uwielbiam ZOO,a najbardziej nasze w Opolu.
    Z Twoich zakupw ciekawi mnie ,co to jest to w kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocław to moje ukochane miasto, a tamtejsze zoo to miejsce, które darzę ogromną sympatią więc zazdroszczę takich ferii!
    a konik i mrówka wyglądają cudownie :) ale gdzie wrocławskie krasnale się pytam??? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thimblelady ,wybacz ,że nie mam krasnali;) będą następnym razem:))

    Gosiu ,to w kropeczki ,to sukienka z Lumpexu:))

    Sivka...a do Bydgoszczy nie podskoczysz?;)

    Bastamb ,płaszczyk mi się udał:D
    Dziękuję:) Wrocław też uwielbiam!!!

    Rysiu ,a z Reserved...;)

    Alcyna ,naprawdę warto odwiedzić wrocławskie ZOO!!! Co roku budują coś nowego! Jest nowe,piękne fokarium ,zwierzyna ma coraz lepsze wybiegi...namawiaj męża!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem do kogo pijesz na samym końcu :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga...bo kurcze znowu nam nie wyszło...i znowu przeze mnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tak nie poprawia kobiecie nastroju jak trafiony komplement :) brawa dla młodzieńca ! Śliczna torebunia i żyrafki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mo!Mo! :D
    A już się zastanawialam dlaczego tu tak cicho! A Wy na wczasach zimowych byliście! Super,na pewno wypoczęliscie! Zoo na pewno jest swietne-nigdy nie bylam we wrocławskim, za to w pyruskim trzy razy i ... przemilczę to ,bo :baba: ;) jak wszystko co pyruskie. Wlasnie mialam napisać do ciebie @, w związku z pewną sprawą. To pewnie dziś jeszcze 'nadam' list do Ciebie.
    Aaa. Ten młody czlowiek nie kłamał!
    A siostry masz bardzo śliczne :D
    :*
    rudzia

    OdpowiedzUsuń
  12. Edzia życie, po prostu życie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę Edytka, że jesteś rozchwytywana ;) Tym razem więc Ci wybaczam, ale następnym razem... :P Ustawiam się w kolejce za agą_xy ;)
    Gdzie balangowałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Elunia,w Garażu tańczyłam:))To na Ruskiej chyba...
    Dziewczyny następnym razem chyba zlot na Rynku zrobię;)

    Rudzia,dziękuję w imieniu sióstr:))
    zajrzę na pocztę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze wypadu do Wrocławia, to miasto moich beztroskich czasow i pieknych wspomnien,bardzo ładne zdjecie z siostrami i swietna torebka (Twoja) :)

    OdpowiedzUsuń