czwartek, 27 stycznia 2011

Tempus fugit..


Ale co tam...
Na wsparcie przyjaciółki zawsze można liczyć ...
Jeśli nie może przyjść na urodziny ubrana na czarno ,wyśle  stosowną  kartkę:))

Cóż ,wory pod oczami jak żółw już mam;))

Rady na cofnięcie czasu nie mam ,ale podrasować się zawsze można:)
Szaro -różowe cienie  podobno odmładzają;)

Te fotki strzeliłam sobie kilka dni przed urodzinami...Rzadko ubieram się w  koszule...w zasadzie nigdy;)
Ale miałam ochotę na coś w bieli...
Też pomaga w ujęciu lat;)

Do tego dżinsy ,które pasują  dziewczynie w każdym wieku:))

Tylko warto zwrócić uwagę na kieszenie ,oczywiście te z tyłu.
Bo odpowiednie czynią cuda z pupą;)
Jako,że mnie pączki idą w "biedra" ,a nie w biust ,to muszę ciut pomniejszyć te obszary...
Szeroko rozstawione ,duże kieszenie odpadają..Te nisko osadzone także..
Grawitacja działa ,pupa jest  ciut w innym miejscu ,niż była 20 lat wcześniej;)


Bastamb  zbiegłyśmy się w czasie z tym pomysłem  na koszulę;) 

*************************************************************************************
  1. Koszula - Carry
  2. Spodnie - Wrangler
  3. Botki - Deichmann
  4. Wisior - zegarek made in USSR 

18 komentarzy:

  1. Ty nie przesadzaj z tym czasem...wszystko jest O.K.....koszula super....jak paski to lubie własnie takie / ostatnio odkryłam w mojej szafie bluzkę koszulową w takie paski tylko granatową /... ładny masz makijaż i śliczna z Ciebie kobitka...a dla kobiety każdy wiek jest piękny...pozdrawiam cieplutko bo posypało i zima wróciła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, na mojej twarzy też worki pod oczami się zadomowiły. Pewnie już ze mną pozostaną, więc staram się z nimi zaprzyjaźnić, ale prawdę mówiąc marnie mi to idzie;)
    Powiadasz, że odpowiednie cienie na to pomagają? Wypróbuję.
    Najlepsze życzenia z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Bardzo Ci do twarzy w tym rozowym makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Worki??? Toś wymyśliła!
    Zegarek świetny!!!Teraz jest CZAS na takie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sivka ,jak się nie śmieję ,to ich nie widać;)

    Joanno - dziękuję:)))

    Ren-ya ,wiesz...jak mażniesz sobie powieki na seledynowo ,to nikt na worki nie zwróci uwagi;)))

    Bastamb ,wiem,wiem...ale czasami lubię pomarudzić;)
    Czekam na fotki w tej granatowej koszuli:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj marudzisz bez powodu! Jakie worki, ja sie pytam???

    Ja koszule lubie bardzo, one mnie jakby mniej - samoczynnie rozpinaja mi sie na wysokosci biustu :(

    "Czas" masz super, i do koszulowej stylizacji w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. generalnie też nie lubię koszul,ale ostatnio tez miałam :)) chyba w sumie nie są takie złe :))

    a odnośnie makijażu ,to ponoć zielony korektor pod oczy trzeba mieć ,już zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. okrutna ta kartka i nie przesadzaj z tymi worami! ja tam nic nie widze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesuacy wisiorek z tego zegarka:)))) lubie koszule ale na innych sama jakos nieladnie wygladam w koszulach ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera chyba za rada Małgosi zamówię ten korektor zawczasu. Super zdjęcia Edzia, kto Ci tam w ten wiek uwierzy?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga ,chyba też taki korektor se kupie;))

    Maugosha ,ja też nie bardzo lubię koszule:))

    Sandrula ,chyba makijaż pomógł;)

    Gosiu ,dzięki za radę:))

    Mrs_L u mnie nie mają na czym się rozpinać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ....zrobię stylizacje z tą granatową ale musi być okacja...pozdrawiam...miłego wieczoru...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pączki-zdrajcy robią mi dokładnie ten sam numer ;) Wygldasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miriana - fajnie,że znowu jesteś!!!

    Bastamb - czekam na fotki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś specjalistą od wynajdywania własnych, nieistniejących felerów :) Nie marudź, tylko spójrz do lustra i usmiechnij się do tej fajnej laski, którą tam widzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale chrzanisz z ta opadającą pupą!!
    ze az czytac się nie da!;)
    hahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. ale o co chodzi? jakie wory? Kochana kwitniesz jak kwiatek na wiosnę

    OdpowiedzUsuń