środa, 31 marca 2010

Po zakupach z siostrą ;)

W poprzednim poście , moja najmłodsza siostrzyczka miała inną czapeczkę:))
I troszeczkę mi urosła od tego czasu...a nawet mnie przerosła;)
Tzn. od 1986 roku ,a nie ostatniego wpisu;)

Niestety tak nam się życie ułożyło ,że dzielą nas setki kilometrów i na wspólne zakupy rzadko mamy okazję się wybrać...
A jak już udało nam się pobuszować razem po sklepach ,to Celinka stwierdziła ,że jestem diabłem :))
Bo chciała kupić tylko spodnie ,hehe;)

Wpadły nam w oko te szare ,w kratkę...Siostra moja wahała się ,czy je wziąć ,bo nie miała do nich butów...Hm...namówiłam ją na nowe butki;)


Od razu jak weszłyśmy do Deichmana ,to wpadły mi w oko i kazałam jej przymierzyć...no i kupić;)
Bo pasowały idealnie:))
A w Mohito spodobał się jej sweterek ...Do szarych spodni i butów,to przecież super kolor ! Bierzemy!!!
A jak przymierzyła tę czapkę ,to po prostu nie mogłam jej na nią nie namówić!
Starsza siostra ,czyli ja ,okazała się więc diabłem zakupowym:))
Celinka stwierdziła ,że jeszcze nigdy nie kupiła tylu rzeczy naraz jednego dnia...
Wolę nie myśleć co by się działo ,gdyby była z nami nasza średnia siostrzyczka Paulinka;)
To jest dopiero czort "shoppingowy":))

A póżniej kazałam jej w tym wszystkim pozować;)

****************************************************

Modelka - Celina ,własna siostra;)
Spodnie - Galeria Dominikańska ,Wrocław
Sweter - Mohito
Czapka - Mohito
Buty - Deichmann
******************************************************************

sobota, 27 marca 2010

Bo ,to wszystko wina mamy;)

Mamy rok 1986 ,za oknami szaro-bure polskie ulice ...W sklepach pustki..a jak już coś jest ,to wszystko na jedno kopyto...
A my kolorowi:))
Bo mojej mamie zawsze zależało ,żebyśmy fajnie wyglądali..
Na rzęsach stawała ,żeby zdobyć coś ciekawego .
Najlepsze ciuchy były wtedy w Pewexach (sklepach ,w których płaciło się dolarami;)) ,komisach - tam też tanio nie było i na rozmaitych bazarach...
Mama korzystała z tej ostatniej opcji;)
Z kasą było raczej cieńko ,więc kombinowała jak umiała...I udawało jej się ,to doskonale:))
A miała nas czwórkę (i ma;)) ,więc musiała się nieżle nagłowić...
Jak ktoś jest z Wrocławia , to wie ,że na Krakowskiej zawsze można było dostać coś ekstra!

Więc ,to wszystko przez mamę ,że ciuchy lubiłam ,lubię i lubić będę !:))

*******************************
Mama Zofia - kobieta pracująca :))
Najstarsza JA - 17 - letnia ,uczennica liceum (jak ,to dawno było!!!)
Braciszek Tomuś - diabeł wcielony, zawsze wszystko drący i gubiący ;)
Siostrzyczka Paulinka - elegantka ,białe spodenki...mała paniusia:))
Siostrzyczka Celinka - najmłodsza:)) jej najmniej zależało na tym co ma na sobie...miała swój świat:))

***********************************************************************************************************

wtorek, 23 marca 2010

Damą być...

Można być damą w dżinsach! Kiedy tylko ma się na to ochotę:))
Wystarczy założyć botki retro ,do łapy złapać "starą" torebkę i już jesteśmy "ę, ą";)

Kropką nad "i" jest apaszka , czyli kropelka turkusu...



Dama zrobiła sobie przerwę ,bo właśnie skończyła myć okna ;)
Manicure się posypał ,a włos rozczochrał bardziej niż zwykle...
Kurde ,przydałaby się jakaś gosposia ,pokojówka i kucharka ...
Rozłożyłabym się na szezlongu z lampką szampana i wydawała dyspozycje:))

Tymczasem..Au revoir ! ;)

*********************************************
Żakiet - Pretty Girl
Spodnie - Wrangler
Torebka - Dorothy Perkins (allegro)
Apaszka - z dna szafy
Botki - Deichman
********************************************************************************************

niedziela, 21 marca 2010

Wiosenny klimat w jesiennym tle...


W oczekiwaniu na pierwsze listki na drzewach ,przesyłam Wam troszeczkę pażdziernikowej zieleni:))
Zęby szczerzę do męża ,który mnie uwieczniał ..A ja go instruowałam - "Tylko, żeby buty się zmieściły !!! ";)


Odrobina bydgoskiego krajobrazu...czyli zwiedzając Polskę...
Jako żona żołnierza ,zaliczyłam już kilka miejscowości naszego pięknego kraju..
Mieszkałam na Warmii (pod "ruską" granicą ), na Pomorzu ,a teraz poznaję Bydgoszcz i okolice.
Marzę o powrocie w rodzinne strony...do Wrocławia !!!
Może kiedyś armia nas tam rzuci;)

Sweter znalazłam na allegro .Lubię żywe kolory:))

Bursztynowe serduszko - prezent od męża:))
Biżuterii nie noszę dużo.
Wyznaję zasadę - "Im mniej ,tym więcej"..

**********************************************
Sweter - Allegro
Legginsy - H&M
Kozaki - H&M
Torebka - Atmosphere
Okulary - Orsay
Serduszko - stragan w Łebie:)

*******************************************************

środa, 17 marca 2010

Wehikuł czasu ,czyli prawie jak Dita ;)


























Choć "prawie" robi wielką różnicę...;)
Oczywiście na korzyść Dity...

Bo ja mam tak... Robię sobie remanent w szafie ,albo czegoś szukam ...i nagle wpada mi w ręce jakiś zapomniany ciuch . I mam wizję:))

Zakładam sukienkę ,zawiązuję tasiemkę na szyi i przenoszę się w czasie...

Co prawda Dita jest postacią współczesną ,ale klimat retro oddaje jak nikt inny...

************************
Sukienka - Vintage ,z dna szafy
Buty - Vintage ,z dna szafy
Pasek - Vintage ,z dna szafy
Aksamitka - Vintage ,z dna szkatułki
Torebka- Atmosphere

*******************************************************************************************

poniedziałek, 15 marca 2010

Zielono mi...



A w kominie szurum burum,
a na polu wiatr do wtóru,
a na chmurze bal do rana,
a pogoda rozśpiewana.

Zielono mi i spokojnie,
zielono mi,
bo dłonie masz jak konwalie.
Noc pachnie nam
jak ten młody las,
popielatej pełen mgły,
a w ciszy leśnej
tylko ja i ty...

A pogoda rozśpiewana,
a na chmurze bal do rana,
gada woda i sitowie,
że my mamy się ku sobie.

Zielono mi jak w niedzielę,
najmilsza ma,
dziękuję ci za tę zieleń.
Zielono mi,
bo ty, właśnie ty
w noc i we dnie mi się śnisz
i jesteś moją ciszą
w czasie złym.

Zielono mi, szmaragdowo,
gdy twoja dłoń
przy mojej śpi, niby owoc.
Zielono mi,
bo ty, właśnie ty
w noc i we dnie mi się śnisz
i jesteś moją ciszą
w mieście złym.

A pogoda rozśpiewana,
a na chmurze bal do rana,
gada woda i sitowie,
że my mamy się ku sobie,
gada woda i sitowie...


słowa Agnieszka Osiecka
śpiewa Andrzej Zaucha

********************************************************
Golf-tunika - allegro
Rajstopy - bazar
Buty - Emu ,allegro
Szaliczek - Sh ,1 zł

**************************

piątek, 12 marca 2010

Różowe boa:))

Dla odmiany odrobina różu;)

Wiosna za pasem , a ja wrzucam sylwestrową "kreację".... Muszę nadrobić zaległości:)
Z lenistwa fotki z domówki. Załapał się kawałek mego niepokornego synka;)


Różowe boa - odmieni każdą małą czarną z dna szafy!!!
Brat też je przymierzył...Fotki nie wrzucę ,bo by mnie zabił;)
Ale po minach widać, że wyglądał odlotowo!:))

Sukienka ma już 12 lat .Jest przykładem ,że ciuchy klasyczne nigdy się nie starzeją.
Boa też jest nieśmiertelne;)

******************************************************
Sukienka - Vintage ,z dna szafy
Boa - sklep Polo, 15 zł:))

*****************************************************************************************

poniedziałek, 8 marca 2010

Turkusowo na maxa!!!

Kobiety !!! Turkusowy kwiatek dla każdej , z okazji naszego dnia!:))
Aczkolwiek bardziej tradycyjny byłby gożdzik i paczka pończoch...
Starsze babki będą wiedziały o ci chodzi;)
Młodsze niech poczytają w necie albo zapytają mamy:))

To mój zestaw zeszłoroczny ,a jako ,że jak coś lubię ,to szybko się tego nie pozbywam - ubiorę się tak jeszcze nie raz;)

A turkusu w mej szafie przybywa...Zakochałam się w tym kolorze rok temu i nadal wiernie przy nim trwam:)

************************************
Kapelusz - Vintage ,uszyty 15 lat temu;)
Kwiat- H&M
Żakiet - Pretty Girl (z turkusowym prążkiem)
Spodnie - Wrangler
Buty - Prima Moda
Rękawiczki - bazarowe
Torebka - Atmosphere
Naszyjnik - prezent
Sweter - Orsay

***********************************************

środa, 3 marca 2010

Turkusowy Kwiat ,czyli wyczekiwanie na wiosnę;)

Śniegi stopniały - pora założyć kapelusz z kwiatkiem !!!
Zawszy ,gdy go zakładam ,mój kochany mąż mówi :-" Coś Ty na siebie założyła!!!":))

A ja często jestem dziwnie ubrana...
Gdybym zaczęła ubierać się "normalnie" ,to nie byłabym prawdziwa ja;)

I muszę pochwalić moje buty!!!
Zakupione na allegro - Emu ,pewnie podróbka ,bo za 399 zł...Ale tak ciepłych kozaków jeszcze nie miałam!
Po raz pierwszy zimą nie marzłam w nogi!!!;)

**************************************************
Kapelusz - vintage ,własnoręcznie uszyty!
Kwiat turkusowy - H&M
Kurtka - MOHITO
Szal - prezent od sióstr;)
Rękawiczki - bazarowe
Legginsy - H&M
Buty - Emu
Torebka - Vintage ,po babci:)

**************************************************************