środa, 6 października 2010

Turkus z pieprzem;)

Pieprzem jest ażur swetra....

Pieprzem są też wisior- miecz oraz  figlarne wiązania przy getrach;)

Wisior  - pamiątka z Malborka .
Bardzo przydatna  biżuteria...do obrony jak znalazł;)

Sweter  kupiłam w zeszłym roku na wyprzedaży...Nie mam pojęcia ,czemu  dopiero teraz go prezentuję...Chyba czekał na ten  wisior;)


I na koniec fotka z Reksiem:))
Biedak cierpliwie czekał ,aż  pani skończy ganianie po pokoju z aparatem...
Bo od momentu  ,gdy  założyłam buty ,był gotowy na spacer;)
.................................
*******************************************************
Sweter - Orsay z przeceny
Legginsy - H&M zeszłoroczne
Getry - Carry,przecena
Wisior - stragan ,zamek w Malborku
Botki - Deichmann ,sprzed paru sezonów
Top - pod swetrem turkusowy;)
********************************************************************

8 komentarzy:

  1. No właśnie,buty!!!Ja chcę takie!!!!!Nooo dobra,mogą być podobne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek i wisior super...buty ładnie pasują do całości...bardzo mi się w tym zestawie podobasz...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko razem świetne i każde z osobna: buty - super, a wisiorek! no wisiorek jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwie sie reksiowi , te buty musza wychodzic na spacery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten sweter, kurcze, że ja takiego nie wypatrzyłam ;) Strasznie mi się podoba kolor i faktura, te buferki takie :)
    Reksio Cię kocha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak ja lubię takie ażury...
    a wisior? - ostry gadżet;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ThimbleLady...no...ostry;)

    Klamoty ,Reksio ,to w zasadzie pies mego syna ,ale za mną wszędzie łazi:)

    Kaffiarko ,byle nie za długie;)

    Miriano ,dzięki:))

    Bastamb dziękuję:))

    Sivka ,nie oddam;))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne botki :) to się nazywa dobrze ulokowane pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń