sobota, 23 października 2010

Awaria

Padł mi laptop!!! Moje ulubione urządzenie kuchenne i okno na świat:((
Korzystam z doskoku z kompa syna...I niestety.. nie  mogę Was odwiedzać regularnie:(
I oczywiście mam problem z fotkami! Bo wszystko mam na dysku laptopa!
Nawet nie zdążyłam wstawić ostatnich...

Na poprawę humoru wrzucam zdjęcie sprzed dwóch lat ;)
Daje rade:))
Ale nie mam z kim jeżdzić...Mąż  nie umie ,syn już z matką nie chce ,a koleżanki  się nie kwapią..


Mam nadzieję,że uda  się usunąć awarię w ciągu tygodnia...

P.S.Nie wywaliłam się ;)

18 komentarzy:

  1. "Siedzimy,czekamy,będzie dobrze!":)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam.....bo Cię brakuje....złośliwość przedmiotów martwych...ale dasz radę....a post super...też chciałam się nauczyć ale ....jakoś tak ....został mi rowerek....pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. tez lubię na rolkach jeździć :)) ale tez dawno tego nie robiłam,jakoś ciężko idzie mi fhamowanie- i to mnie hamuje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę, że umiej\sz jeździć... Próbowałam, ale nic z tego :(
    Czekamy na nowe posty, tymczasem kuruj laptopa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cierpliwie czekamy i kciuki trzymamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak by Ci laptop nie padł, pokazałabyś nam to cudne zdjęcie ?
    Ale trzymam kciuki, trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratulacje, ja przy ostatnich akrobacjach spadlam z rampy:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na rolkach wyglądasz jak młoda dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rolki? Nie, dziekuje, postoje! Bezpieczniej czulabym sie w jakims Boeingu, siedzac kolo jakiegos Mohammada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo też bym chciała sobie pojeździć, niestety również nie mam z kim ;) chłopak woli samochodem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie czad na tych rolkach DZIEWCZYNKO!

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj , zapraszam cię do zabawy, poniewaz lubie wchodzic na twojego bloga nominowałam cie do nagrody sanszajn ełord, nagroda czeka do odebrania u mnie na blogu , a wiec zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z chęcią też pojeżdzę hihi Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam- dla mnie rolki to czarna magia, pomimo tego, że dobrze jeżdżę na łyżwach (nie mogę się doczekać wypraw z córką na lodowisko) i w miarę sprawnie na wrotkach. A awarię komputerowego ustrojstwa też niedawno przeżyłam- 2 rzeczy na szczęście zreanimowane, jedna zmarła :/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej!
    kiedy wrócisz ??
    Ech ,chyba sprzęt kuchenny się wypiął tym razem porządnie :(
    tyż tesknię.

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie musisz wyciągnąć kogoś na te rolki... pominę już fakt, że wyglądasz rewelacyjnie ale jak wiadomo sport to zdrowie.... spacery i świeże powietrze też:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam stare dobre czasy tez pomykałam na rolkach http"//justynjjacollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń