sobota, 28 sierpnia 2010

Wkręcona:)))

Miriana mnie nominowała ,więc się nie wykręcam:))

Zasady:
1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę.
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

Jak tu wybrać tylko 10 rzeczy ...? Bo jest ich mnóstwo;)

1.Lubię  czytać przy jedzeniu ...choć  często trafiam na opis masakry lub czynności fizjologicznych...Matko ,co ja czytam ?!;)

2.Lubię tańczyć - choć mam mało okazji...ale od czego jest kawałek  podłogi;)

3.Lubię się śmiać - z głupich kawałów ,skeczy typu  "Mariolka"  ,komedii w stylu  "Sposób na blondynkę":))

4.Lubię  jeść - szczególnie,gdy ktoś  mi coś przyrządzi;)

5.Lubię kupować ciuchy. Chyba mi ,to do starości nie przejdzie...Hmm...już  jestem stara!:))

6.Lubię się lenić, bo przecież  - "Co masz zrobić dziś zrób pojutrze...będziesz miała dwa dni wolnego":)))

7.Lubię  ,i to bardzo ,mego synka ,i męża oczywiście:))

8.Lubię słońce - jestem ciepłolubna...

9.Lubię  moje rodzeństwo - brata za  humor ,bo dzięki niemu moja przepona i szczęki są w doskonałej kondycji;)).. i  siostry  - dzięki nim czuję się ciągle młoda...:)

10.Lubię internet ,bo to moje okienko na świat..

Oto jedna z rzeczy ,które lubię...
Drugie śniadanko i  coś do  poczytania...:)
Fotka  jest zeszłoroczna ,ale aktualna;)

Wkręcam bezczelnie następujące blogerki:
1 .Gosię , za te ciuszki od złotówki;))
2.Rzabę ,za poruszające teksty...i to bardzo...;)
3.Sivkę ,za  oszczędność w słowach .:))
4.Klamoty ,za zwiewność i romantyzm...:)
5.Sandrulę ,za  super zestawy!!!
6. Kamciatka(ę) ,za zmysłowość i rock w każdym ciuchu:))
7.El - za te wspaniałe sukienki!!!
8.Alcynę - za  cuda  z lumpeksów i niesamowity dar ich zestawiania!!!
9.Biurową - za skromność z pazurem:))
10.Małgosię ,za mnóstwo pozytywnej energii:))

Dopisałabym jeszcze parę...:)

16 komentarzy:

  1. Dziękuję, wywiążę się z pewnością. Mariolkę też lubię :) I czytać przy jedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele z tego co napisałaś tez lubię :) np. czytać przy jedzenieu,lenić się ,jesć,dziecko,rodzeństwo ...

    ale ,ze Ty mnie wkręciłaś...i to jako pierwszą!jak ja się teraz wymigam,ha,ha :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ,już się nie wymigasz!!!:))
    Klamotku ,Mariolka jest nie do przebicia;))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada na to, ze już podwójnie jestem wkręcona, bo Sivka tez mnie wkręciła.
    Ale dziekuję :)

    Poki co boli mnie brzuch wiec nici z pisania...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie,wkręciłaś mnie,a ja już taka wkręcona!:))Mariolka na prezydenta!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa, no to zostałam wkręcona :D
    Dziękuję- jutro się tym zajmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj i znowu mamy wspólne czytadło :) pachnidło jest niesamowite, rzeczywiście początek niezbyt apetyczny do śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromność z pazurem powiadasz? Jestem w pozytywnym szoku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, też Cię wymieniłam u siebie, więc tylko napiszę, że serdecznie pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj,
    rety, przez "Pachnidło" nie przebrnęłam nawet bez kanapek pod ręką:)
    trochę Cię podczytuję, choć to nie moja "branża":) Mogę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Beso_78 - możesz;) serdecznie zapraszam:))

    El ,miło mi:))

    Martwa Marto - dzięki!

    Biurowa ,patrząc na Twoje fotki ,od razu przyszło mi ,takie "cuś" do głowy;)

    Nurka ,hehe...Pachnidło rzeczywiście niesamowite...Lepsze od filmu:)

    Calliforniaction, częstuj się:))

    Alcyna,za te cuda nie mogłam Cię nie wkręcić;)

    Sivka!
    Mariolka ,ewentualnie pan Józek;)

    Rzabciu,mam nadzieję ,że już zdrowa jesteś?:)

    Sandrula ,proszę:))

    OdpowiedzUsuń