8/28/2010

8/28/2010

Wkręcona:)))

Miriana mnie nominowała ,więc się nie wykręcam:))

Zasady:
1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę.
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

Jak tu wybrać tylko 10 rzeczy ...? Bo jest ich mnóstwo;)

1.Lubię  czytać przy jedzeniu ...choć  często trafiam na opis masakry lub czynności fizjologicznych...Matko ,co ja czytam ?!;)

2.Lubię tańczyć - choć mam mało okazji...ale od czego jest kawałek  podłogi;)

3.Lubię się śmiać - z głupich kawałów ,skeczy typu  "Mariolka"  ,komedii w stylu  "Sposób na blondynkę":))

4.Lubię  jeść - szczególnie,gdy ktoś  mi coś przyrządzi;)

5.Lubię kupować ciuchy. Chyba mi ,to do starości nie przejdzie...Hmm...już  jestem stara!:))

6.Lubię się lenić, bo przecież  - "Co masz zrobić dziś zrób pojutrze...będziesz miała dwa dni wolnego":)))

7.Lubię  ,i to bardzo ,mego synka ,i męża oczywiście:))

8.Lubię słońce - jestem ciepłolubna...

9.Lubię  moje rodzeństwo - brata za  humor ,bo dzięki niemu moja przepona i szczęki są w doskonałej kondycji;)).. i  siostry  - dzięki nim czuję się ciągle młoda...:)

10.Lubię internet ,bo to moje okienko na świat..

Oto jedna z rzeczy ,które lubię...
Drugie śniadanko i  coś do  poczytania...:)
Fotka  jest zeszłoroczna ,ale aktualna;)

Wkręcam bezczelnie następujące blogerki:
1 .Gosię , za te ciuszki od złotówki;))
2.Rzabę ,za poruszające teksty...i to bardzo...;)
3.Sivkę ,za  oszczędność w słowach .:))
4.Klamoty ,za zwiewność i romantyzm...:)
5.Sandrulę ,za  super zestawy!!!
6. Kamciatka(ę) ,za zmysłowość i rock w każdym ciuchu:))
7.El - za te wspaniałe sukienki!!!
8.Alcynę - za  cuda  z lumpeksów i niesamowity dar ich zestawiania!!!
9.Biurową - za skromność z pazurem:))
10.Małgosię ,za mnóstwo pozytywnej energii:))

Dopisałabym jeszcze parę...:)

16 komentarzy:

  1. jakie pyszne kanapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, wywiążę się z pewnością. Mariolkę też lubię :) I czytać przy jedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele z tego co napisałaś tez lubię :) np. czytać przy jedzenieu,lenić się ,jesć,dziecko,rodzeństwo ...

    ale ,ze Ty mnie wkręciłaś...i to jako pierwszą!jak ja się teraz wymigam,ha,ha :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu ,już się nie wymigasz!!!:))
    Klamotku ,Mariolka jest nie do przebicia;))

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada na to, ze już podwójnie jestem wkręcona, bo Sivka tez mnie wkręciła.
    Ale dziekuję :)

    Poki co boli mnie brzuch wiec nici z pisania...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie,wkręciłaś mnie,a ja już taka wkręcona!:))Mariolka na prezydenta!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa, no to zostałam wkręcona :D
    Dziękuję- jutro się tym zajmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. poczułam się głodna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj i znowu mamy wspólne czytadło :) pachnidło jest niesamowite, rzeczywiście początek niezbyt apetyczny do śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromność z pazurem powiadasz? Jestem w pozytywnym szoku...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, też Cię wymieniłam u siebie, więc tylko napiszę, że serdecznie pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj,
    rety, przez "Pachnidło" nie przebrnęłam nawet bez kanapek pod ręką:)
    trochę Cię podczytuję, choć to nie moja "branża":) Mogę?

    OdpowiedzUsuń
  13. Beso_78 - możesz;) serdecznie zapraszam:))

    El ,miło mi:))

    Martwa Marto - dzięki!

    Biurowa ,patrząc na Twoje fotki ,od razu przyszło mi ,takie "cuś" do głowy;)

    Nurka ,hehe...Pachnidło rzeczywiście niesamowite...Lepsze od filmu:)

    Calliforniaction, częstuj się:))

    Alcyna,za te cuda nie mogłam Cię nie wkręcić;)

    Sivka!
    Mariolka ,ewentualnie pan Józek;)

    Rzabciu,mam nadzieję ,że już zdrowa jesteś?:)

    Sandrula ,proszę:))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger