8/26/2010

8/26/2010

Maxi dress w paski i torba z gazety;)

Nadrabiam lipcowe zaległości:))
Ciąg dalszy  plażowych kreacji...

 Minę mam  na tej fotce ..jakbym siedziała w sukni  Versace...a ,to jedynie kiecka z allegro za 15zł;))
Torbę do niej wypatrzyłam przypiętą do "Claudii" i od razu wiedziałam ,że będą stanowiły udany duet!
Oczywiście po zaopatrzeniu tej drugiej w soczyście czerwoną kokardę !
Nie obyło się  bez ognistych pazurów;)

Jestem gotowa! Możemy iść na plażę!
Nie będę wspominać ,że to całe me przygotowywanie trwało codziennie minimum pół godziny;)
Czym oczywiście doprowadzałam chłopaków do szału;))

Chłopaki w czasie mych depilacji ,filtracji i innych według nich niepotrzebnych czynność ,pakowali sprzęt plażowy. A było tego trochę;)

Na szczęście na plażę nie mieliśmy daleko...
Jeszcze kawałeczek...i jest !!!
Teraz jedynie trza się gdzieś wcisnąć  w ten tłum;))

I można plażować...:))
Motylków na plaży nie było - ukryłam tak przypadkowych wczasowiczów.
Ten duży nieżle mi wyszedł ,hihi ;))

******************************************************************
Maxi dress - bezmarkowa, allegro 15zł
Torba - z Claudii
Kokarda - 1,5 metra wstążki ,pasmanteria
****************************************************************************

19 komentarzy:

  1. Nie do wiary, że to torba z gazety, a ja przegapiłam!! Śliczna jest, a kokarda to już szyk :) Bardzo ładnie Ci w paskowanej sukience, jaka szczuplutka jesteś :)Piękne miałaś wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha,ale motyle:)))
    A syn to chyba już wyższy od Ciebie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, motyl-wczasowicz poprawił mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kobieto jak ja ci zazdroszcze takiego urlopu, tu na blogach juz wszyscy o jesieni pisza a ja nawet jeszcze lata dobrze nie zdazylam zasmakowac. Ale nic to za miesiac bede sie smazyc na sloneczku pod palemka wiec moze sobie odbije :)
    sukienka i torebu tworza bardzo zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w tym roku zaliczyłam plażę z rurą w tle :) znak rozpoznawczy Łeby :)) Torbę taką posiada moja koleżanka, o dziwo jest bardzo ładnie zrobiona jak na gazetowy dodatek, żałuję że ją przegapiłam, fajnie się komponuje do letnich ciuchów. (Tak jak Ciebie uwiodła mnie saga nad rozlewiskiem)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ojej, Tara jak zwykle 20-latka;) Czy Ty się nigdy nie zestarzejesz? Wydaje mi się, że nie! A faceci lepiej niech nie narzekają, bo taką mają "mamuśkę", ze pozazdrościć. Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany jak ja strasznie dawno nie byłam nad naszym morzem!!! Wyglądasz po prostu fenomenalnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hah, też mam tę torbę, wiedziałam, że ona jest z gazety, ale zapomniałam, z jakiej-dlatego teraz muszę to dopisać. :):) Torba z "Claudii"-ciekawe, czy nikt nie zarzuci nam obciachu:) :P
    Mnie się ona podoba. I naprawdę wszystko mieści!

    OdpowiedzUsuń
  9. motylki są świetne ,ha,ha faktycznioe zwłaszcza ten duży,tylko patrzeć jak odleci :))

    co to jest pół godziny szykowania,niech nie marudzą ,mogło byc gorzej :))
    torba z gazety? extra,,,no i fajna całośc,taka wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klamoty,wakacje rzeczywiście były udane..i po raz pierwszy nie zmarzłam!

    Sivka - przerósł mnie,a jakże! Już jestem najmniejsza w rodzinie;)

    Miszelka - polecam się z poprawianiem humoru:))

    Kamciatku ,na pewno sobie odbijesz! My będziemy wtedy Tobie zazdrościć:))

    Nurka,to może mijałyśmy się gdzieś?
    A ta torba rzeczywiście solidna..trochę może twardawa;)

    Madeleine ,w lusterka powiększające już nie patrzę ,bo w duszy rzeczywiście mam 20 parę lat;)

    Aga!!!Dzięki!!! Łebę Ci polecam ,choć tłoczna.Plaże ma piękne!!!

    Krywulka ,grunt ,to mieć gdzieś;))Ważne,że nam się podoba:))

    Gosiu ,no właśnie! Śpieszyłam się jak mogłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chcę tam być!!!! szkoda, że wakacje nie trwają dłużej hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka fajna :)
    zazdroszczę upałów!

    OdpowiedzUsuń
  13. A tamu panu urosły skrzydła :)
    Fajna torba, a sukienka podchodzi mi pod marynarski tzw. look. torba też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, a ja myślałam, że torby z gazet nadają się tylko do przechowywania w nich suszonych grzybów :D
    Maxi zacna!
    Motyl w drugim planie rozwalił mnie na atomy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Alcyna ,trzeba po gazetach czasami pobuszować;))

    Behindblueeyes -trafiła się:))

    Biurowa...podchodzi...a jakże;)

    Mrs anticipation ,upały na szczęście się trafiły...i to niezłe:)

    Weaselstyle ,ja też żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością zapraszam do zabawy, szczegóły u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja Ci zaraz przyłożę;))
    ..ale miło mi:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko świetne - torba, kokarda, suknia motyle, plaża. Znakomicie wyglądasz. Miłego urlopowania...

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger