poniedziałek, 14 czerwca 2010

Prawie styl marynarski ,czyli granat ,biel i czerwień..

Jest bokserka w biało-granatowe paseczki , granatowe dżinsy oraz czerwona torebka na dokładkę...Można ,więc uznać , że mieszczę się w marynarskim stylu...Co prawda brak mi typowych emblematów w postaci kotwicy ,czy łódek ,ale myślę ,że kolczyki można podciągnąć pod koła ratunkowe;))
Fotka pierwsza pokazuje styl na luzie:))
Tak kibicowałam synowi na meczu w tamtym tygodniu! Wygrali 9:2 !!!:))

Jeśli mam ochotę na odrobinę kobiecych elementów ,to zakładam szpilki:)
Zmiana torebki wskazana - nie lubię zbyt wiele czerwieni...

Fotka trzecia : czerwony żakiecik ,chowam pasek torebce i wyglądam "stosownie do wieku";))
Bo czasami trzeba ubrać się "porządnie";)

Zmiana butów od razu zmienia styl na bardziej wyluzowany...
I tak właśnie ganiałam sobie wczoraj po Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy:))

Butki - szmaciaki zauroczyły mnie kropeczkami - kupiłam je w tamtym roku na wyprzedaży:)

Oczywiście makijaż musi być w czerwieni !
Pazury zdarłam w malowaniu ,więc nie będę nimi straszyć;)

A srebrne koła mają prawie 20 lat !!!
Kupione jeszcze przed ślubem...przeżyły nawet wyprostowanie przez mego synka;)

*************************************************************************

Spodnie - Wrangler
Bokserka - Top Secret
Torebki - Atmosphere
Szpilki - Reserved
Żakiet - Reserved
Szmaciaki - RocketDog
Pasek - Vintage ,z dna szafy
Kolczyki - Vintage
***************************************************************************************************

21 komentarzy:

  1. Każda wersja ok.
    A w czerwieni na prawdę Ci dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję dziewczyny:))
    a kiedyś nie lubiłam czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. stosownie do wieku...no dobre sobie :))
    nam młodym kobietom wszystko przecież pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za każdym razem podziwiam twoją figurę :) fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. laleczka... neff...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie piękna Kobieto :D
    Oj, bo to się wlicza do grupy powyżej 30 - później czas staje ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten żakiecik! Uwielbiam pasjami czerwony kolor i ostatnio poluję na czerwony żakiecik, ten by się w sam raz nadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się najbardziej spodobał czerwony żakiecik :D no i szpilunie do pary :) ach ta czerwień

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mekinking - dzięki:))

    Poradniku ,prawie jednego dnia były kupione:))

    Miriano ,za chiny go nie oddam!;)

    Otóż I ,święte słowa! W końcu jestem po 30-tce;)

    Siostrzyczko buziak wielki:*:))

    Bee ,dzięki:)))

    Gosiu ,właśnie! My ,młode możemy założyć wszystko;)

    Cuksowa ,też tak myślę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja ze szpilkami i czerwonym żakietem, jak dla mnie najlepsza. Ale przychylam się do zdania, ze możesz nosić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalenie podoba mi się czerwona torebka! czy można prosić o zbliżenie? :-)
    I buciaki w kropki też cudne. Uwielbiam takie cichobiegi- mój ostatni nabytek jest w kokardki . Kosztowały całe 19,90 i to jest kolejny plus tego typu butów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. i w jednym i w drugim wydaniu bardzo mi się podobasz, stylowo i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawy! Ta plaskie buty slodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wersje są fajne, moim faworytem jest z marynarką i szpilkami. Ciągle podziwiam figurę i wzdycham...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czemu za dużo czerwieni?! Ja poproszę wersję z czerwonymi butami i taką tez torebką!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki dziewczyny:))
    żakiet mam już 2 lata i chyba jeszcze długo go będę nosić...no chyba ,że się zapasę;))

    Impersono , w następnym wpisie będzie zbliżenie torebki specjalnie dla Ciebie:))
    już mi się bidulka drze niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga ,będzie i coś dla Ciebie ,czyli moc czerwieni!!!;)

    OdpowiedzUsuń