czwartek, 20 maja 2010

Wszyscy mają urodziny bloga - mam i ja !!!

Na kilku blogach przeczytałam o ich pierwszych urodzinach ,więc z ciekawości zajrzałam do swego archiwum....
Kurde ! Przegapiłam pierwszą rocznicę!!! 3 maja strzelił mi roczek:))

Jako pierwszą, zamieściłam fotkę turkusowej sukienki :))
Szukałam kreacji na wesele i na allegro wpadła mi w oko taka...

Poniżej , mój pierwszy zestaw z serii Wehikuł czasu:))
Czyli lata 20-te ,lata 30-te...

Jeszcze rok temu nie miałam pojęcia o istnieniu szafiarskich blogów.
Trafiłam przypadkiem na Stylio i tam zaczęłam wrzucać swoje fotki . I tam też właśnie odkryłam kilka fascynatek ciuchowych i ich Szafy;)
Założyłam więc swoją:))
************************************************************************************************************************
Turkusowa sukienka - Asos
Buty - Prima Moda
Kolczyki - Orsay

************************************
Kapelusz - uszyty własnoręcznie ,bo częściowo ręcznie;)
Bluzka - Reserved
Spódnica - Reserved
Buty - Brako
Rękawiczki -Sh
************************************************************************************************************************

17 komentarzy:

  1. przepiękna ta sukienka :)
    kolejnych miliona lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy do tej turkusowej sukieneczki nie zakłąda się stanika?? to ja już bym nie dała rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga dzięki:))))))))

    Małgosiu ,do setki będę fotki wklejać;))

    Gosiu ,a zakłada! Bez już też nie dałabym rady;)
    Mam jedno ramiączko na szyję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkusowa sukienka jest po prostu zjawiskowa ! Wyglądasz w niej zachwycająco :) Drugi też piękny ! Sto lat Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka! ma piękny kolor i bardzo ładny wdzięczny fason, świetnie Ci w niej
    ale drugie wydanie podoba mi się równie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba zestawy świetne, mimo ze zupłenie inne..
    Chyab stawiam na drugi- bardzo charakterny i eklegancki:)

    No i cmok cmok cmko z okazji rocznicy:*

    OdpowiedzUsuń
  7. boszzzz, ile literówek narobiłam:P chyba jednak powinnam sie połozyć..:D
    dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę niestygnącego zapału :)
    Świetna kiecka na wesele, ze stonowanymi ciuchami będzie jak najbardziej się nadawała na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie.Za każdym razem!Wszystkiego naj na drodze blogowej:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mo ,Ty chudzielcu!! ach ,swietną masz figurę !
    A sukienka ! w takiej sukience chcialoby się tanczyć i tanczyć w nieskonczoność! jest piekna, bardzo zwiewna!
    pisz dalej, kombinuj dalej, bo miło się ogląda i czyta!
    sto lat bloga to może nie ,ale 50tki z pewnością! :D
    Rudzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, sto lat :)

    Mialas super start, turkusowa sukienka powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję dziewczyny za dobre słowo:)))

    padł mi laptop i korzystam z kompa syna...:(

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! wyglądasz jak coco chanel! sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tara, piękne masz te swoje kreacje, nawet w zwykłym sweterku i spodniach wyglądasz nadzwyczajnie. Ale mówi się, że ładnemu we wszystkim ładnie, a w Twoim przypadku sprawdza się to w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A tort był i balony :) ? Ja swojego bloga założyłam dokładnie w swoje urodziny tak więc będziemy starzec się razem :)
    Sukienka turkusowa śliczna, właśnie jestem w trakcie poszukiwań weselnej kreacji i chyba zacznę przeglądać Allegro bo fajne cuda można trafić.

    OdpowiedzUsuń