sobota, 15 maja 2010

Retro na maxa ,czyli róże ,perły i koronki...

Podczas grzebania na półce z ciuchami ,wypadło moje koronkowe bolerko...
Zrobione własnoręcznie - wycięte ze starej bluzeczki;)

No i wzięło mnie na przebieranki;))
Fryzurę mam jak zwykle roztrzepaną ,ale zamotałam na niej resztki koronkowej bluzeczki.

Fotka z serii romantic...;)

Ta jeszcze bardziej romantic...:))
Na półce ,obrazek namalowany przez moją zdolną siostrę Celinę...

Jako ,że mamy w modzie trend kwiatowy ,założyłam różane kolczyki.
A bukiet dostałam od męża! Kwiaty bez okazji - uwierzycie?!;))

Zapraszam na kawkę:))

I na spacer Montmartre....;)

Zaszalałam i zakleiłam drzwi w przedpokoju francuską uliczką!
 Tym sposobem spaceruję sobie po Paryżu , nie wychodząc z domu;))

*******************************************************************************************
Sukienka - z dna szafy
Bolerko - robota własna
Rękawiczki - SH
Buty - Prima Moda
Pończochy ze szwem - jakiś sklep
Perły - sztuczne i zerwane , ze starej szkatułki;)
Kolczyki - Rosmann
*************************************************************************************************************

16 komentarzy:

  1. Bardzo retro i bardzo szykownie.
    Baaaaardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no,no...ale sesja :))
    widzę,że się fajnie bawiłaś :)
    najbardziej podoba mie się zdjęcie gdzie wąchasz różę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł Ci śliczny zestaw w stylu starej pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a skąd wzięłaś taką uliczkę? właśnie szukam pomysłu na swoje drzwi :)
    wyglądasz ślicznie i dziwię sie, ze tak sobie chadzasz po domu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Francuska uliczka- b.dobry pomysł!Ja sobie zrobię dziką plażę z palmą i...będę chodziła po domu w bikini :))
    Wyglądasz idealnie pod te drzwi!Rany Julek-ale to zabrzmiało!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. no naprawdę retro, a retro się ceni :) I rany Boskie, Montmarte! Skąd taka naklejka (tapeta, czy cokolwiek to jest)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Retro - cieszę się,że trafiłam w gust:))

    Gosiu ,to sesja w stylu "Co robi kura domowa,gdy jak zwykle nic nie robi";))

    Klamoty - dzięki:)) Ciężko sobie samej fotki strzelać ...

    Małgosiu ,od dzisiaj chadzam tak po domu!!! A co !!!;)

    Sivka ,hehehe - dobrze ,że przypasowałam pod te drzwi;))

    Bobs ...retro nie przemija...

    Dziewczyny,tę naklejkę na drzwi zamówiłam na wymiar ,na stronie
    http://www.eplakaty.pl/
    Z dostawą zapłaciłam ok.110 zł

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają twoje zdjęcia siostrzyczko. czym mnie jeszcze zaskoczysz.... Drzwi - super pomysł, strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://1.bp.blogspot.com/_S-Jd6TT1_Pw/S-6RIp82vmI/AAAAAAAABG8/31u4zBspHzQ/s1600/cz6retro.jpg

    nie mogę przestać patrzeć!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. widze ze świetnie się bawiłaś:)
    wiesz co mi sie w Tobie najbardzije podoba?
    Twoje łydki i kostki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najmłodsza...
    Zaskakujesz nas siostrzyczko.... w szoku jestem... piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzabciu ,hehehe ...dziękuję za komplement:))

    Aga! ale jestem zdolniacha;) taka sobie fotkę strzeliłam i obrobiłam:))

    Celinka ,Twa siostra stara ,ale jara ,;))

    Piniu,mam chyba ukryte talenty ,ale nie do tego co trzeba;))

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, jak elegancko! Fajnie tez drzwi wygladaja;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taro, sesja wyszła na prawdę romantyczna i również mi udzielił się ten klimat. Aż się rozmarzyła i wcale nie chce mi się wyruszać dzisiaj z domu ale muszę. Podobasz mi się bardzo w takim romantycznym wydaniu :-) pozdrawiam Cię cieplutko,,,, Buziaki....

    OdpowiedzUsuń