piątek, 23 kwietnia 2010

Rękawiczki ,płaszczyk bombka i Reksio;)

Jeszcze Was pomęczę moim płaszczykiem;)
Kupiony latem na wyprzedaży - został moim ulubionym odzieniem wierzchnim:))
Najlepsze dodatki do "latania", które jego szarość skutecznie ożywiają - musztardowa torebeczka Primark ,wzorzysty szaliczek z dna szafy i kobaltowe rękawiczki .

Uwielbiam ten płaszczyk za zwariowany krój ,niepotrzebne ,ale jakże urocze elementy w stylu ćwieczków ,majtających się paseczków oraz praktyczność (skutecznie broni od wiatru i deszczu).
Idealny do legginsów i do dżinsów... I do ciżemek :))


Świetnie sprawdza się na zakupach , jak i na spacerze z pieskiem;)

























To rude ,chude pędzące - to Reksio:))

Rzaba - odgapiłam od Ciebie seszyn z psem!

Tylko mój ciut mniejszy.. W zasadzie ,to najlepszy przyjaciel syna mego.
Kupiony na otarcie łez po kolejnej przeprowadzce...
W ogłoszeniu pisano o jamniku miniaturce...wyrosło nawet coś podobnego;)
Uwaga! Reksio do dzisiaj nie wie ,że nie jest jamnikiem...Nie mieliśmy odwagi mu tego powiedzieć;)

A tak wygląda łapanie psa i aparatu;)
Bo fotki jak zwykle z samowyzwalacza.

*****************************************************
Płaszczyk - Mohito
Torebka - Primark
Saszki,ciżemki - galeria
Legginsy - H&M
Szaliczek - z dna szafy ,ma ze 20 lat!
Rękawiczki - bazar
***************************************
Reksio - pies prawie rasowy:))
***************************************

14 komentarzy:

  1. Sliczna ta musztardowa torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam jak kiedys mi sie marzyla ta torebka, właśnie ten kolor... A późiej spadły mi na glowe ważniejsze sprawy i o niej zapomnialam. ;) Teraz znów bedzie za mna chodzic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ha,ha...nie wie,że nie jest jamnikiem :)) cóż za spisek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Momuś to może mu nie mów, bo podobny jest nawet :))))))))))
    P.S. Sara uważa,że jest wilczurem, tylko nóżki ma od baseta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Reksio-myślałam,że będzie o bajce z dzieciństwa(właśnie katuję syna Reksiem z You Tube,bo w TV nie uświadczysz) :))Akcenty kolorystyczne-fajniusie,lubię,przydają się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wreszcie ! bo ostatnio ciagle zaglądalam ,a Ciebie ani widu ani słychu.
    no.
    Torebka ma swietny kolor i to 'zamykatko' !
    Wiecie co, i dobrze,że Reksiowi nie powiedzieliście...jeszcze by się facet załamał... Wg mnie jest świetnym jamnikiem! :D
    Rudzia

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dziewczyny w imieniu Reksia:)))

    Rudzia ,net mi ostatnio siadał...za długo nie dało się pośmigać po stronkach;)

    Aga - nigdy mu nie powiem...jeszcze by się załamało psisko;)

    Gosiu,to spisek w dobrej sprawie;)

    Sivka ,mój synuś już z bajek o Reksiu wyrósł...niestety:(

    Honey...niestety już jest na wykończeniu:(

    Werqb bardzo wygodna - polecam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Fajnie że jesteś, bo zaglądałam i zaglądałam i nic!
    Torebka i rękawiczki niesamowite, ach, pozazdrościłam (ale pozytywnie;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. no kogóż to ja znalazłam, Tara!:) jak miło Cię widzieć.

    Piękny ten płaszczyk, a Ty promieniejszesz:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko-Klamoty;) będę częściej teraz:))

    Aema - świat jest mały;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siostra śliczne fotki... tak jak Twoje koleżanki zaglądałam i Cię ciągle nie było... już myślałam że zapomniałaś o swoim blogu... Wiesz nie poleciałam do pl... :( nie wpuścili mnie do samolotu... już napisałam do TVN 24... ;) nie dam za wygraną... CK

    OdpowiedzUsuń
  12. Celinka ,kiedy my się "na żywo" zobaczymy:((
    Żeby z siostrą przez bloga się kontaktować...koniec świata;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszczyk :) W tej kombinacji wygląda niemal jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siostra... ja nie wiem... samoloty szwankują... wiem że Piniu się do ciebie wybiera... ja też czekam na jej odwiedziny... powiedz kiedy będziesz u mamci to postaram się "podlecieć"...

    OdpowiedzUsuń