środa, 26 sierpnia 2009

Turkusowo na maxa !!!

Całe lato marzyłam o sukience do ziemi ...i kiszka:(
Wszystko albo wielgachne i falbaniaste, albo w zdechłych kolorach...
Udało mi się jedynie dorwać spódnicę i to w lumpexie za całe 6 zł !
Mężowi memu nie przypadła ona do gustu ,woli mnie w mini;)

Oczywiście nic do niej nie miałam...
Pasek złowiłam na wyprzedaży za 20 zł - strasznie spodobała mi się ta klamra:))
Acha! Torebka ,to mój stary (chyba z 20-letni) woreczek zamszowy.

A w kolczykach zachwycił mnie ten grawerowany wzorek...

To zdjęcie nie jest zbyt udane ,ale chciałam pokazać jak spódnica "tańczy" podczas chodzenia...
Jest leciutka i fajnie opływa ciało:)

********************************
Spódnica - SH
Top - Reserved
Pasek - Camaieu
Kolczyki - C&A
Japonki - bezmarkowe
Torebka - Vintage
********************************************

14 komentarzy:

  1. o jejku.....ale cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Kolczyki boskie,pasek ekstra. Idealny do turkusu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie koszulki :D i nawet turkusową mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe,wszyscy lubią turkus;)
    Ja się w nim kocham dopiero od roku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta spódnica, niech no tylko wpadnie gdzieś w moje ręce... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw :) kolczyki faktycznie ciekawe, a ja się jakoś nie mogę przekonać do takich :/ Nie wiem czemu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat wolę krate "na górze", ale twoja spódnica wygląda fajnie!
    Świetne te kolczyki.
    www.neverlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. za pasek przepłaciłaś w lumpkach są takie do dyszki, a ja sama kupiłam na szafie.pl za 3 zł chyba;d

    OdpowiedzUsuń
  10. zdechłe kolory - cudowne określenie :D
    A turkus to piękny kolor, zaliczany przeze mnie do grona 'szlachetne' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No..zapasek chyba przepłaciłam,ale coś nie mam szczęścia do tanich zdobyczy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super... nprawdę... Neff ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podoba ten stroj! jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń