wtorek, 11 sierpnia 2009

Oko w oko z tygrysem ;)

Kotek chyba mnie polubił albo miał chętkę na kosteczki ,bo z lubością ocierał się o szybę za moimi plecami:))

Wybieg dla tygrysów sprawia niesamowite wrażenie!

Nadal siedzę u mamy we Wrocławiu i jak co roku odwiedziłam ZOO ...
Polecam wszystkim - naprawdę warto !
To nie jest tylko rozrywka dla dzieci;)

Wybrałam się tam oczywiście w dżinsach i z kamerą;)
Mąż uwieczniał mnie na fotkach ,a ja jego i synka na filmie...

Mój rocznik :))
*********************************
Dżinsy - Wrangler
Bluzka- Wrangler
Buty - Bezmarkowe
Torebka- Primark
Kolczyki - C&A
Okulary - Orsay
**********************************************

13 komentarzy:

  1. strasznie wygląda to tygrysie zdjecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taak nie ma nic lepszego niż ZOO ! ;d ja znam na pamięć to chorzowskie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tygrys na pewno chciał się tylko zaprzyjaźnić.A koleżanka z rocznika całkiem,całkiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle. Fajnie mieć takiego tygryska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotka z tygrysem obłędna!

    W zoo w Poznaniu też jest wybieg dla tygrysów z taką szybą :)
    Aż mi się wycieczki do zoo zachciało...

    OdpowiedzUsuń
  6. 69.......nasz rocznik:))
    na pierwszym zdjęciu myślałam ,że stoicie koło siebie.....a tam szyba :))
    miłego dalszego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam stałych obserwatorów na mojego nowego-starego bloga pod inną nazwą i adresem
    http://alternatywna-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi kotecek nie chciał pozować tuż za głową,leżał cholernik leniwie i łypał sobie-my na niego a on na nas!

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj,
    jeżeli masz chęć zaglądać do mnie czasem, podaj mi proszę swój adres e-mail, którym logujesz się na bloga, gdyż od dziś mój blog będzie dostępny jedynie dla zaproszonych użytkowników,
    pozdrawiam ciepło :*

    agawa.fran@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeezuuniu! Myślałam początkowo, że tam nie ma szyby, a Ty taka uśmiechnięta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny za odwiedziny!!!

    Tygrys był prawdziwy - na szczęście za szybą !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow, to zdjecie z tygrysem robi wrazenie! Ostatnim razem jak bylam we wroclawskim zoo jeszcze nie bylo tego wybiegu, musze sie wybrac jak bede:D

    OdpowiedzUsuń