środa, 20 maja 2009

Prawdziwe wnętrze mam bogatsze...;)


Dołączam do akcji Szafiarek pod hasłem - Pokaż swoje wnętrze!

Jednak po obejrzeniu kilku torebek na blogach ,poczułam się nieco zakompleksiona...
Mam najuboższą zawartość !!!

Ale co ja na to poradzę ,że lubię małe torebki...;)
Niewiele się w nich mieści...
1. Portfel - prezent od Mikołaja:))
2.Lusterko - ma ze 20 lat...prezent od brata:D
3.Błyszczyk
4.Dokumenty
5.Guma ,którą rzadko żuję;)
6.Ibuprom od bólu głowy...
7.Telefon oczywiście...
Zapomniałam wyjąć chusteczek i garści paragonów;)

7 komentarzy:

  1. ta torebeczka jest urocza !

    a co do zawartości, to hmm.. faktycznie nie dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Podziwiam ze tak malutko ze soba nosisz:)))) Ja chyba nie dalabym rady:)

    Zapraszam tez do mnie bo do ostatniego posta dodalam fotki do tej akcji torbowej;) w ostatniej chwili;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię małe torebki,wszyscy mnie podziwiają a ja zazwyczaj tam noszę tylko portfel i telefon,no i klucze,koniec :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny portfel.Niemal identyczny kupiłam mamie.Sama też mam czerwony,bo łatwo znaleźć go w torbie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuszka - czerwony podobno przyciąga kasę;)

    Dziewczyny, wygrałam chyba konkurs ,na najmniejszą ilość klamotów w torebce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje zdolności kompaktowania rzeczy, za zawsze noszę za dużo i mi później ciężko.
    Mało mam tylko na imprezy.
    Torebeczka jest śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń